הרב לייטמן נפגש עם פיטר ג’וזף [עדכון]

כן, הדבר אכן קרה, הנה הדבר כפי שהתפרסם בבלוג הרשמי של מיכאל לייטמן. ניתן לכם לעשות הערכות לגבי מה משמעות הדבר.

חשוב: ראו כתבה קודמת שלנו “הכין ניתן ללמוד לעצב את רוח התקופה?”

קישור לכתבה המקורית מהבלוג.

laitman_2009-03_8166_70.jpg

במסגרת סדרת פגישות עם אנשי רוח ואנשי ציבור, שבעבורה, בין היתר, הגעתי השבוע לניו יורק, שוחחתי עם פטר ג’וזף, מפיק ובמאי של הסרט הידוע “רוח הזמן” (Zeitgeist).

laitman_2009-04-04_peter-joseph_1572_160x240.jpg

מתקציר הסרט: “Zeitgeist הוא סרט דוקומנטרי המדבר על איך העולם המודרני בנוי. הסרט עונה על שאלות שמעסיקות כל אחד שמתעניין במה שמתרחש סביבו. מהי דת, איך היא קשורה לאסטרולוגיה, לעבודת אלילים ולמצרים העתיקה? איך משפיעים על תודעת האזרחים? מה באמת קרה ב-9/11 בארצות הברית? מי צריך מלחמות ומי מעורר אותן? מהו טרור ומה יעדו? איך בנויה המערכת הבנקאית של ארצות הברית ומי בכלל מנהל את המדינה? למי האמריקאים משלמים מיסים? מה משותף בין היטלר לבוש? למה מערכת החינוך בארצות הברית נמצאת בנסיגה כשהיא תחת פיקוחה של הממשלה? בשביל מה מבדרים את האנשים יותר ויותר? כמה שקר יש בעולם הזה?”

התייחסותי: רוב הדברים שאמרתי הפתיעו את פטר, אך הוא הסכים עם כל מה ששמע. החלטנו להיפגש בעוד כ-10 ימים, אחרי שהוא יקרא את הספרים שנתתי לו. חושבים על שיתוף פעולה. אני מקווה שפגישות כאלה יגלו לעולם את שיטת התיקון של טבענו והשגת הטוב.

 תגיות: , , , , 

 ——————————————————————————————————————————-

משהו מאוד ניו-אייג’י מריח מכל הסיפור הזה…

תזכורת:

[עידכון]

קטע מעניין שהרב לייטמן ראה לנכון לאמר על הבונים החופשיים:

שאלתם? אני עונה… – 4
פורסם: 19.08.08, 16:36

שאלה: מה הקשר בין “הבונים החופשיים” לקבלה והאם הוא קיים בכלל?

תשובה: אין שום קשר. אפילו ניסיון ההרצאה שלי אצל הבונים החופשיים בירושלים נכשל. הם מפחדים. הכתות החשאיות מנוגדות לרעיון הקבלי. הקבלה היא בעד הפצה לכולם – והבונים החופשיים שואפים להישמר סגורים. כל הכוח ביניהם הוא בקשר ביניהם, אין שום כוחות מוסתרים, ישנם רק מנהגים, אמונה והייחודיות שלהם.
אני בטוח שגל שינוי עולמי יכסה אותם תחתיו, כמו את כל הדתות והפילוסופיות. יישארו רק אדם, בורא והקשר ביניהם. ללא כל מיני חוקים ואמונות ב”משהו” מצד הדתות.

האמת היא שכן יש שימוש נרחב בקבלה בקרב הבונים החופשיים, כמו גם לכל מסורת עתיקה אשר יש בה מהמיסטיקה. השימוש שלהם בקבלה שונה מהשימוש הנפוץ בקרב החוגים היהודים, אך ללא ספק בספרי אבן היסוד של התאוסופיה (“הדוקטרינה הסודית”), הבניה החופשית (“מוראלס אנד דוגמאס”), צלב הורד (“secret symbols of the rosicrussians”), וכו’, הקבלה משחקת תפקיד בהבניית הרעיונות שלהם.

לעוד מידע על הקשר בין אגודות סתרים לקבלה.

    כתבות רלוונטיות:



123 תגובות לכתבה ” הרב לייטמן נפגש עם פיטר ג’וזף [עדכון]”

  1. Anonymous בתאריך 22 בOctober, 2010 בשעה 17:40

    טוב אפשר לנחש מדוע הבונים שנוטים ל”מפיץ האור” לא באמת מאמינים ב- ו-או פועלים להפצת ה”אור” [כוח] שלכאורה נמצא ברשותם ולכולם .שלא לומר שלזה זה אור לשני שחור.
    חבל ש”מלמד קבלה ” כמו אותו רב/ מר לייטמן שבעד הפצת ידע לכל נותן הסבר שטחי כל כך לגבי הכתות הסודיות .לפחות עכשיו אני רגוע “אין שום כוחות מוסתרים”…

  2. Anonymous בתאריך 23 בOctober, 2010 בשעה 18:31

    מה רק עכשיו מבינים שלייטמן Lightman הוא השם, על שמו של נושא האור, לוציפר..
    ברור שהוא חלק מהאג’נדה כמו החבר שלו לספסל הלימודים ברג ואתם יודעים מי לומד בכת של
    המרכז לקבלה..
    הרב ברנדווין עשה עבודה טובה ויש לו עוד שלוחים בארץ ובעולם
    אחדות תהיה כך או כך! דרך השעבוד או דרך ההתעוררות
    מה נראה לכם שהולך להיות? ומה באמת אפשר לעשות כשהאדם תחת מצור?

  3. נוטריקון בתאריך 23 בOctober, 2010 בשעה 19:42

    כמובן שחובה להדגיש שהדת היהודית מתנגדת לאותם אנשים כמו רב זה שאומר שהקבלה היא לעם…

  4. נוטריקון, העניין שאתה מעלה הוא מהותי
    אני לעצמי זוכר שבאמת תמיד אמרו לי שקבלה היא לאנשים מגיל מסויים במעמד מסויים אחרי תהליך מסויים

    כששאלתי אנשי קבלה לעם בקשר לזה הם מיד הוציאו לי ספר ציטוטים של כל מיני מקובלים שאומרים את ההפך

    אבל אני כחילוני לא יודע מה האמת בנידון, אבל זה אכן עיניין מהותי

    יש לזכור שהתנועה של שבתאי צבי החלה כתוצאה מתקופה שבה באמת היה קבלה לעם

  5. נוטריקון בתאריך 23 בOctober, 2010 בשעה 23:02

    היי,
    כל גדולי הדור אינם מכירים באיש זה ופועלו. הדבר שהוא עושה נוגד את הדת ועיקרה.
    היה חשוב לי לומר זאת מפני שלכל מתנגדי הבונים החופשיים עובדות (מדהימות) כנגד הדתות.
    אבל מי שמכיר את היהדות יודע שהעובדות שלהם כלפי היהדות לא כ”כ נכונות (בלשון המעטה, פשוט אני לא רוצה להמעיט בערכן של אנשים יקריפ שפועלים כל חייהם לגלות לנו את האמת).

    אני כמובן לא רוצה לפתוח כאן שיחה דתית, פשוט כאדם דתי שמכיר את עינייני הבונים החופשיים, היה לי קשה לשמוע הרצאות ולקרוא מאמרים בנושא זה שבהם כתוב במפורש שהדתות ובניהם היהדות היא אמצאה וכו’… אבל לאחרונה יצא לי לגלות שהיהדות מסתדרת מצויין עם נושאים אלו. למשל כתוב בתהילים על קבוצה זאת (הבונים החופשיים) וכן מקימי המדינה שהתנגדו ליהדות נחרצות ורצו להחיד אותה נמנים עם קבוצות סודיות אלו….

  6. נח מן בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 13:06

    תוספת לידע ככלי:
    יש הבדל בין לימוד קבלה לבין (נסיונות) לעשיית קבלה מה שנקרא “קבלה מעשית”.
    לפי שיטת החסידות – ללמוד מותר לעשות אסור
    התורה משולה לפרדס = פשט דרש רמז וסוד – ואדם אמור להכנס בשלום ולצאת בשלום ממנו.
    לכן לימוד קבלה הכרחי שיהיה מקביל ללימוד הפשט הדרש והרמז. אין טעם ללמוד מה הסוד של החמור של אברהם אבינו אם אתה לא יודע שהיה לו אחד.
    וכדברי המהרל מפראג שיצר גולם להגן על יהודים. ומסביר באגרת המיוחדת לכך כי גם אם היה מגלה את צרופי האותיות שנדרשים ליצירה כזו אין מספיק לדעת ולחזור עליהם אלה צריך להבין ולהרגיש ולהשיג את האותיות כבאויר לנשימה.
    והתורה היא מתוך כוונה תחילה מורכבת מדיסאינפורמציה ובלבול. כדי שזר(=אילומנטי) לא יקרב לקודש.
    ככתוב שהיא מגלה טפח ו.. מסתירה טפחיים. פי שניים מסתירה ממגלה.
    וכאן נכנסות לתמונה האגודות הסודיות למינן שהן מלאות באמונות ודמיונות שוא, מידע חלקי מעוות ומסולף והן דנות על שלגים דאשתקד .
    המידע והתוכן לעיתים מורכב ומושג ע”י תיקושרים עם ישויות שבעצמן אבודות בתוך עולם התוהו ועדיין לא זכו להגיע לעולם האמת ולהשיגה.
    המכשפים האמיתיים יוכלו להגיע עד לעזא ועזאל (המלאכים שנפלו ונכבלו בשרשראות ברזל בהרי החושך) ומהם ללמוד כשפים (ככתוב בזהר) כיצד להשחית בני אדם ולהפריד בין בני זוג וכו’. אבל גם להם ידע מוגבל ומלא חורים לנוכח מצבם.
    וכדברי רבי נחמן מברסלב בדיוק רבנים מסוגו של הנ”ל ודומיו הרבים הם המעקבים של הגאולה משליטת עמלק = הבית הלבן (לבן הארמי) האובליסקים והפרמידות, תרבות החוסר מוסריות ורדיפת אמוק אחרי כל התאוות כבוד מין כסף ותולדותן. ובעיקר החלשת והחלאת ההמונים בכדי לשלוט עליהם.
    נראה מוזר החיבוק בתמונה הם נראים כמו תאומים סיאמיים שמחוברים בכתף.

  7. תודה רבה על התגובות.
    עליי להדגיש שענייני המלאכים כגון עזא עזאל הם סימבולים בעלי משמעות איזוטרית.

  8. נוטריקון בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 14:25

    יכול להיות שאני טועה, אבל ממה שאני יודע אסור ללמוד סתם.
    כמו ש-lloyd אמר צריך להגיע לגיל מסויים (40), למצב מסויים (אישה, ילדים), רמה רוחנית מסויימת (להבין את כל הש”ס) ורק לאחר כל אלו ירמוז לך רבך שאולי כדאי שתתחיל ללמוד קבלה. וגם אז מי שמתחיל, לומד ממש מעט ואם רואים שהוא מתחיל להבין והוא מתאים ללמוד את זה אז הוא ממשיך (אני מכיר לא מעט שנכנסו כשאינם בקטגוריה המתאימה ופשוט השגעו).

    לגבי הפרדס, רק 4 נכנסו לפרדס (אלישע, בן עזאי, בן זומא, רבי עקיבא) ורק רבי עקיבא גם יצא בשלום. כך שלא הגיוני שאדם אמור לעשות כן.

    התורה לא מורבת דיסאינפורמציה ובלבול, פשוט על מנת להבין אותה יש ללמוד את התורה שבעל פה, שהיא נועדה די שזר(=אילומנטי) לא יקרב לקודש.

    בקשר למלאכים/שדים, למדתי משהו חדש, תודה.

  9. נח מן בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 15:11

    לציין כאן כי “אין מקרא יוצא מידי פשוטו” כלומר בכתבי האמונה היהודית ישנו תיעוד ותיאור של אין ספור מלאכים מסוגים ומינים שונים בעלי תפקידים שונים שבכתוב מתייחס אליהם כפשוטו מלאכים לא בני אדם לא סימן או סמל. (לדוגמא היה תנא אחד שהיה לו משמש אחד שד) ועזא ועזאל הם שניים מהם שבלעם לדוגמא ידע ליצור איתם קשר.
    ישויות רוחניות הן כל אלו שאינן מורכבות מ4 יסודות כמו בן אדם ולכן גם אינן מוגבלות להגבלות של כוחות הפיסיקה וכדומה. וישנן אין ספור עדויות מתרבויות שלא היה בינהן קשר ממשי על גבי כל הגלובוס לדוגמא האינדאנים שקוראים להם בן ברית וכוחו של השמאן נמדד בכוחו וכמות בני בריתו הלא אנושיים. וסך הכל על פי שניים יקום דבר.
    בכבוד ובהוקרה למפעלכם המוצלח והאיכותי.
    יישר כח

  10. מוס דף בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 15:47

    כן, שמעתי הרבה דברים בסגנון של נח מן, הפשט קודם לכל, בלעדיו אין טעם לגשת בכלל לתחום הקבלה המעשית(בכלל שומר נפשו ירחק, בכל הקשור לכישוף), חבר שלי שחזר בתשובה, בתשובה לשאלה על מה הוא לומד בישיבה, זרקתי לו טיזר על נושא הקבלה – הוא הדף במהירות ושלל: “מה לי ולקבלה, קודם תן לי לזכות ולהבין פשט” היום כבר אני מבין הרבה יותר טוב למה הוא התכוון.

  11. אידיוט שימושי בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 17:54

    השורשים של כל הדתות נלקחו מבבל – כולל האמונות של כתות המיסתור של בבל. הרעיונות האלו הוצאו לשאר העולם על ידי הפיניקים והכלתים וכך יצא לדוגמא שהדרואידים ביצעו בדיוק את אותם טקסים שמוגדרים בקבלה.
    היות והיהודים היו אנשים מלומדים (יחסית) הם היו היחידים ששמו את כל האמונות של כתות המיסתור של בבל בכתב -בקבלה!
    שמסביר את מהות הקבלה לאחוות הסודיות בימנו.

    אם אתם רוצים להרחיב ידע באמונות של האחוות אני חושב שCHRIS EVERARD עשה עבודה מעולה בסרטים שלו -

  12. נח מן בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 19:09

    ללמוד סתם כמובן שזה מיותר בעולם מאוד לא סתם.
    הלימוד צריך להיות לשם הטוב הכללי ולא לשם עצמו הפרטי.
    השיטה הזו שציינת שייכת לזרם “המתנגדים” (לחסידות) לליטאים וכדומה. והיא החלה לאחר השבר הגדול שהשאיר שבתאי צבי, ובכדי למנוע מקרים דומים (ע”י מניעה של המידע לכאלו בעלי יכולות נפשיות למעשי כח) כידוע שבתאי צבי שר”י היה בעל כוחות לבצע מעשים הנוגדים את הטבע כמו זימון נשמות מתים או שדים להיכנס לאנשים לחלומות, הריגת אנשים ממרחק וכו’ כלומר היה מכשף מאוד חזק. שהתחיל את דרכו בקדושה והגיע למדרגה גבוה בגיל הנעורים ובה בעת הוא התבלבל בגאותו שלא ידעה שובע, בחושבו שהוא משיח וכבר בגיל הנעורים נעמד על השולחן בבית הכנסת וקרא בשם המפורש כצפוי ממשיח. וכגודל עלייתו כך נפילתו.
    לפי ברסלב ישנם 5 תורות לעם ישראל שיתקבלו ע”י 5 פעמים שנשמת משה רבנו ירדה לעולם והורידה תורה מהשמים המופשטים לדיבור וכתב בארץ המגושמת לכל דור לפי בחינתו ומדרגתו, והחמשה הם:
    משה רבנו ותורתו בכתב ובעל פה
    רבי שמעון בר יוחאי – ספר הזוהר, תיקוני זוהר, אידרא רבא ועוד (הזוהר מלא סיפורים מדהימים)
    רבי יצחק לוריא אשכנזי (aka) האר”י הקדוש – ספר עץ חיים וספרי הכוונות, שבחי האר”י
    רבי ישראל הבעל שם טוב – יוצר ושורש מהפכת החסידות -ספר שבחי הבעל שם טוב ועוד
    את עיקר ספריו השליח לים בשעת סערה בדרכו לארץ ישראל (שלא צלחה) בעקבות נבואה שהייתה לבתו אדל (שידוע שהייתה במדרגת נבואה)(סבתו של רבי נחמן) ממש רגע לפני שהייתה מוכנה להשליך את עצמה למען שכוך הסערה, כי ממנה יצא צאצא שספריו יהיו נצרכים עוד יותר לעולם, הוא הרבי נחמן מברסלב.
    רבי נחמן מברסלב – ספר ליקוטי מוהרן, ליקוטי תפילות, ליקוטי הלכות, סיפורי מעשיות, ספר המידות וכו’ וכו’
    וכל הצדיקים לאורך הדורות הם תלמידים של אלו החמשה.
    והלימוד בכתבי אלו החמשה צדיקים לא רק שהוא נחוץ הוא גם הכרחי (בזוהר מפורש בברור שע”י לימוד הזוהר יצאו מהגלות וכו’) להבנת התורה והם כולם מלאים עצות וחכמת חיים כיצד לעבור בעולם השקר הזה ולהחיות נפש רעבה ועייפה מחושך, למלאות אותה באור התקווה ואמת. (כי הרי אין יאוש בעולם כלל). בנוסף גם להיסטוריה מבוררת של העולם לפני ומאז שנברא.
    ובאלף אלפי הבדלות בין גדולי עולם אלינו -(ומאז זמנו של רבי עקיבא נכנסו בשלום ויצאו בשלום עוד)
    לגבי הפרדס כל אחד מחויב להיכנס אליו לפי בחינתו ומדרגתו, כשכוונת הפשט פרד”ס היא ל- 4 נהרות שיוצאים מעדן והם ה-4 יסודות . (לבחינת אנשים קטנים כמונו לאחר אלפי שנות של התמעטות והיחלשות הדורות)

    ולהיכנס לתוכו הכוונה היא להסתכלות פנימה, להכרה והתמודדות עם העבודה שיש לו לאדם בתוך עצמו – עבודת המידות המקולקלות שלו.
    לתקן את כל מידותיו הנמשכים מ- 4 יסודות לדוגמא העצלות והעצבות מיסוד האפר, הכעס מיסוד האש, גאוה מיסוד הרוח וכו’.
    להמעיט ולבטל את המידות הרעות ולהגביר ולהעצים את הטובות עליהן.
    וע”י כך להשליט רוכב (=הנשמה/אור השכל) על הסוס(=הגוף/חשכות הבורות).
    יוצא מזה שהעבודה של האילומנטים קלה צריך רק לדרדר ולחזק אצלנו אצלנו את התאוות והמידות הרעות וכל הרע המלחמות העוני והסבל מתאפשר בעולם.

  13. מוס דף בתאריך 24 בOctober, 2010 בשעה 20:35

    נח מן, התרשמתי מידיעתך, אבל אומר דרשני, למה כל הנסיונות האלה של היושב במרומים עלינו? לשם מה ברא עולם וחילל אותו בתאוות וגרם לפגיעתנו?

  14. נח מן בתאריך 25 בOctober, 2010 בשעה 1:07

    ראשית כל המצב הקיים הוא זמני לפי הקבלה ישנם 3 מצבים 1. העולם לפני הקלקול 2.העולם לאחר הקלקול שהוא עולם התיקון שבו על כל יום שהבורא עבד כביכול צריכים אנו לעבוד אלף שנה כלומר סה”כ 6000 שנה. (אין כאן מידע מספיק כדי לחשב את הקץ)
    3) ואז יהיה העולם לאחר התיקון שהוא עולם מעולה יותר.
    אנחנו נמצאים לקראת סוף התיקון 5771 .
    בורא מושלם ברא בריה מושלמת – הנשמה
    הנשמה כמושלמת אינה יכולה לסבול מצב שנקרא “נהמא דכיסופא” ומתורגם ללחם חינם או לחם של בושה. וכך היה לפני בריאת העולם הנשמות קיבלו את כל תענוגות האין סופיים, (שאי אפשר בשום אופן וצורה לסבר את האוזן לגבם) והכול ללא שום עבודה מצדם, רק קבלה בלי יכולת לנתינה, כעני בפתח, עד כי לא יכלו לעמוד עוד בקבלת החינם הזו ובקשו די.
    והבורא עשה עמהם חסד (גימטריה גלגול) וברא את כל העולמות ,כפי שאמר האר”י הקדוש ,רק בשביל הבחירה והניסיון, בשביל האפשרות להלביש את הנשמה הטהורה בגוף עכור בעל רצונות משלו, כדי לברר ולצרף אותה לזכך ולזכות אותה לעשות טוב וחסד אמתיים וע”י כך להיות זכאית לשכר העצום והלא פרופורציונלי שניתן לזכאים בגן עדן עליון, ולקבל אותו בלי בושה אלא בזכות. מה גם שתפקידם של הצדיקים בגן עדן אינו מסתיים והם מסייעים לאלו הבאים להיטהר בעולם העשייה וע”י כך הולכים מחיל אל חיל.
    ובמקרה הצורך הנשמה או ליתר דיוק בחינות של הנרנח”י – נפש רוח נשמה חיה ויחידה מתגלגלות בעולם הזה.
    כשאחת הדרכים לתאר בקבלה את מטרת העולם היא כדי לתקן רפ”ח (288) ניצוצות שנמשכו מאדם הראשון ע”י הידועה, אשתו של הס”מ לי-לי-ת . ב120 שנה שהיה פרוש מאשתו לאחר החטא. הניצוצות נפלו לקליפות לחיצונים לטומאה.
    והשליחים שנבחרו לעבודת קיבוץ הניצוצות הזה הם מה שנקרא נשמות ישראל ע”י עבודתם להיות אור לגויים.
    והסיבה שנותן רבי נתן תלמידו של רבי נחמן לשאלה שהוא עצמו שואל – באם ישנה אמת כזו בעולם למה לא מתקרבים אליה כולם ועוזבים אלילי כספם ואלילי זהבם המלאים עצבות וחוסר כי כשיש לו מאה רוצה מאתים וכן הלאה יש לו מיליון רוצה שניים, כי בן אדם מת ואין חצי תאוותו בידו.
    והוא עונה – מכיוון שאינם יכולים לסבול את הביזיון !
    הביזיון שכרוך בהתקרבות לאמת, ההסתכלות פנימה על עצמנו מפחידה היא, כמה אנחנו גאוותניים ונהנתנים גזענים כועסים וקפדנים חומדים ומקנאים וכובשים בקיצור רחוקים מהרמוניה ושלום פנימיים וזה כל אחד מאיתנו וזו הסיבה שלא כל אחד שיודע תורה ויש לו קצת כריזמה וזיכרון פעיל יכול להתנשא על הציבור, אלא רק מי שתיקן ועמד בשלמות בכל הנסיונות בעולם והוא נקי לגמרי בשלמות שאין שלמות אחריה בלי שום צד של עצמו כמו שנאמר על משה רבנו “ומשה האיש עניו מכל אדם על פני האדמה” רק אחד כזה ראוי לשמוע לקולו.
    בדיון האם היה כדאי לו לאדם להבראות, מנצחת הדעה “שעדיף לו לאדם שלא נברא משנברא” ומתרצים בפשטות מכיוון שיש יותר מצוות לא תעשה ממצוות עשה. ורוב הסיכויים הם נגד האדם, כי הניסיון והבחירה פה בעולם הן קשות ועצומות והכוחות העומדים לרשות אלו שכל עבודתם להפילו מדרך האמת הם עצומים. וזו במידה והוא לא מצליח לעמוד בנסיונות.
    אך אם הוא חי נכון ועושה את המעשה הנכון אז ” יפה שעה אחת בתשובה ומעשים טובים בעולם הזה מכל חיי העולם הבא. ויפה שעה אחת של קורת רוח בעולם הבא מכל חיי העולם הזה.”
    וכל זה בגלל העובדה “שמעט אור מסלק הרבה מהחושך” וכדי ליצור מצב של בחירה אמיתית ושווה ובכדי להשוות כוחות מול האין סוף של טוב הקיים נצרך היה ליצור דמיון של אין סוף של רע. וכמו שאומר רבי נחמן (בנוסף לכל האמור לעיל) על אמת אחת אפשר להגיד אין סוף שקרים לדוגמה על כלי זהב אפשר להגיד שהוא כלי כסף או ארד וכו’”
    והרע והחושך אינם באמת מכיוון שהם רק חסרון והעלמה של הטוב והאור.
    “אין מיעוט אחר מיעוט אלא לרבות” הכוונה שדווקא כמה שחסר לאדם יותר כך ניתן למלאות ולתת לו יותר.
    שדווקא ע”י מיעוט=אין אחר מיעוט=סוף מתקבל הריבוי האולטימטיבי האין סוף
    ולאדם תמיד יש בחירה – רוצה עושה לא רוצה לא עושה. והשם צדיק וישר משלם לאדם לפי פעלו. ושלח לכבשים הטועות את הרועה הנאמן שמוסר נפשו בעד כל אחד ואחד מהכבשים גם השחורות כדי שלא ידח ממנו נידח. עד לגמר התיקון שיבולע המוות לנצח, ומחיתי דמעה מכל עין, וגר זאב עם כבש ונמר עם גדי ירבץ, ולא יישא גוי אל גוי חרב ולא ידעו עוד מלחמה. בקיצור הרמוניה ששווה לצפות לה בכיליון עניים.
    ככל שהרע מתחזק כך הוא מתקרב לקיצו, (ומכאן אני יורה בחשכה) וכשינסו להגיע לראש התורן פסגת מאמצם וינסו להשתיל את הצ’יפ אז יפלו נפילה שאין ממנה קימה נוספת, ואם נזדרז להתעורר ולצאת מהפרופגנדה לסדר חילוני חדש ונתחבר לעצמנו אין חושך שלא נוכל לגרש וכל זה בלי לוחמנות ובלי נשק ובלי אלימות בכלל רק ע”י האמת והחסד. ועולם חסד יבנה.

  15. מוס דף בתאריך 25 בOctober, 2010 בשעה 14:10

    אז אתה אומר שבנתיים, נאלץ לסבול בשקט… או אולי(מלבד לימוד תורה לשמה), יש דרך פעולה נוספת למיגור הנגע, באופן מעשי-פיזי, לתפיסתך?!(שוב מתרשם מידיעתך), אגב דעת האתר על הנסיון לפגוע בחרדים כדרך להגיע ל”סדר” ידועה, מה דעתכם על השערוריה החדשה של שיצרו, “סטודנטים נגד אברכים”, יותר טוב מכל תכנית ריאלטי (-:

  16. תודה על המידע הרב.
    אם כבר בדת היהודית עסקינן, ראיתי באיזושהי הרצאה לאחרונה שאחד מהאנשים הראה שהוא גילה שבשטרות הישראליים יש סמלים של אלילים.
    האם מישהו מכיר מקור מידע לזה?

  17. נח מן בתאריך 25 בOctober, 2010 בשעה 20:49

    פרו ורבו ומלאו את הארץ
    קח לך אישה ובנה לה בית ותעשו ילדים ותלמדו אותם את האמת ויקום דור שלא ידע את פרעה/אובמה. ותחסכו מהם כמה שיותר את השקר, וולט דיסני הוליווד, תאוות ממון, כפירה, פיתוח והעצמת האגואיזם ומתוך כך התנגדות והתעלמות למציאות השם (שזה סה”כ העניין הכי מדהים שקורא) כי הרי הקלקול השבירה והצמצום החלו כשכל אחד משבעת המלכים/כלים אמרו כל אחד בתורו “אנא אמלוך” ואז נשברו הכלים – איבריס. והרי כל אחד מאתנו אומר אנא אמלוך 1000 פעמים ביום, כשאנו נכנסים בשפיץ של השולחן אנחנו מתעצבנים, ולמה כי איך זה קורה לי לי, וגם השולחן נראה מעצבן והבית מעצבן ובעלי ההון הממשלה הזאת והעולם והחיים בכלל (ואני מקווה שזה קורה לעוד אנשים אחרת יצאתי סתם פסיכי)
    יגעת מצאת תאמין, ולהמשיך לחפש ולחקור ולכסוף אחר האמת, וללמוד כיצד להתנקות, מוח לב כליות, ממבול שטיפת המוח הקפיטליסטית פשיסטית חילונית שתכנתו אותנו אליה (כדי שנהיה חיילים/פיונים משלמי מיסים טובים), וכשנהיה מסה קריטית אז…
    בינתיים לפי רבי נחמן מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד. שאמר גם כי כל מה שבאתי לתת לכם זה תכסיסי מלחמה כיצד להישאר בשמחה, כי זו הרי המלחמה נגדנו, שכל עבודתם והשקעתם של עבדי השטן באשר הם, היא להרבות עצב שהוא מוות, ולכן המלחמות כהקרבת קורבנות והעצמת העצב והטראומה בעולם אצל הנשארים בחיים, והם מלהיטים ומרבים תאוות ניאוף כי הפוגם בברית הוא מתקשר אל לי-לי-ת, שנקראת כך על שם יללה שמיללת מעצבות. ומוכרים לנו שכסף מסובב את העולם, ובשביל להיות עשיר לא מספיק להיות שמח בחלקו אלא צריך מיליארדים, כי לרוב העולם אין שום כסף בכלל, והם חסרים ועצובים, והם צוחקים עלינו כשהם מראים לנו שלהם יש אין ספור יותר מידי, רק בתכשיט אחד של האפיפיור או המלכה אפשר להאכיל את דרום אפריקה שנה, ואנשים עדיין תורמים לכנסיה וכו’
    כי הם פסיכופטים הם שמחים רק כשאנחנו עצובים הם עשירים רק אם אנחנו עניים.
    רבי נחמן מסביר שהיום בדור הזה הנמוך והמגושם מאוד מאוד הדרך היחידה לקיים להיות בשמחה תמיד, היא ע”י שיהיה כל היום כולו במיליי דבדיחותא ומיליי דישטותא,שלא ייקח את עצמיותו מחשבותיו וחשיבותו העצמית ברצינות מידי, ויתפלל להומור וישתמש בו כל היום, ויסתכל בייחוד בשעת הירידה הצרה והלחץ דווקא אז יסיט מוחו מלחשוב ברע ובמקום יתבונן על הטובות שעשה ועושה עמו הבורא ית’ (ואפילו יש לו רק רגל אחת, ישמח שיש לו רגל אחת) עד היום ויודה בפיו ויהלל על חלקו וע”י זה תתרחב דעתו ממילא וייצא מהמצר.
    זאת אחת ההפשטות שעשה רבי נחמן לחיים, הוא אומר -
    החיים הם אין ספור של הרפתקאות של עליות וירידות. (ולכן צריך להיות בקי ברצוא ובקי בשוב)
    כלומר כולנו סכיזופרניים, בעלייה (=מוחין דגדלות) חושב שהוא סופר מן, ובירידה (=מוחין דקטנות) הוא חושב שהוא סמרטוט, (ולא זה ולא זה נכונים)
    כלומר מלא חשיבות עצמית – אגו סופר ואלטר
    והנפילה נגרמת בגלל הגאווה – כי “טרם שבר, גאון”
    והיא באה מאת הבורא בשביל לקרב אותו אליו, כי השם שונא גאוותנים, ועל גאוותן הוא אומר
    “או אני או הוא בעולם” ולכן מפיל את האדם והאדם חוזר לשפלות, ושוב אפשר לדור ביחד. כי קרוב הוא לכל שבורי לב.
    לכן כל שנשאר לו לאדם הוא ללמוד ולהיות בקי בשני הדרכים הללו, כיצד להשוות עצמו וללכת ישר בין בעלייה בין בירידה, שיהיה ללא חשיבות עצמית. שידע מהאמת, שאינו יודע כלום, וימעיט חשיבות עצמו הרי “תכלית הידיעה שלא ידע” כלומר מי שמשיג שאינו יודע, הוא יותר קרוב לתכלית הידיעה ממי שחושב שהוא יודע משהו.
    כמסופר על חסיד אחד שנשאל על היום המואר בחייו וענה כי פעם אחת הפליג באנייה וירד לירכתיים להתבודד ובזמן שישב שם בדבקות ירד אחד המלחים והטיל את מימיו עליו, והוא לא הרגיש שום בזיון צער או הקפדה והוברר לו שהוא הגיע למדרגת השוויון (מדרגות יש לאין סוף).
    “וכשאדם יודע שכל מאורעותיו הם לטובתו זאת הבחינה היא מעין עולם הבא.”
    מתוך התבוננות אפשר להגיע להבנה כי כל מה שעובר על האדם, מאורע (אור – רע) בין כשהוא מקבל שכר חינם ובין שהוא מקבל עונש על מעשיו. הכל זה לטובתו הנצחית, והסטירה שקיבל מהחיים ישרה אותו, וצריך להיות חזק ובוגר להסתכל לאמת זו בפנים כי הסטירה הזו הגיעה לו, ובמקום להתבכיין ולרחם על עצמו, ייקח אחריות על מעשיו וידע שבפעם הבא שיכעס או יגנוב או ישקר או יקלל או ירכל או יחמוד או או, הוא יצטרך לשלם על כך, ומי שעושה את פשע שידע לקבל גם את הענש, ועיקר עונש העברה, שהיא גוררת אחריה עוד עברה, על דרך “שכר מצווה מצווה ושכר עברה עברה”
    לימוד התורה הוא לא המטרה הסופית, אלא הלימוד הוא אמצעי האמור להביא למעשה.
    “לא המדרש עיקר אלא המעשה”
    ואמרו כבר “במקום שאין בני אדם תהיה אתה אדם”
    העבודה הפנימית של האדם היא סך כל העבודה שיש לו לעשות בעולמו, להיות הכי טוב שהוא יכול. “לסור מרע ולעשות טוב”
    ואיפה שקשה לו שם עבודתו – אם הוא קל לכעוס עבודתו תהיה להרגיע עצמו, אם הוא קמצן יפזר ממונו, אם עצלן ילך לנמלה וכו’.
    ולצורך כך ניתנה התורה כמדריך האמיתי לטרמפיסט בגלקסיה. והיא מלאה קיצורי דרך, ותמציתית להפליא שהיא יכולה לדוגמא ב-4 מילים לומר הכל: “כל הפוסל במומו פוסל” – אם אתה רואה גנב (של דעת בעיקר) סימן שמראים לך משמיים שיש בך עדיין גנב ואתה צריך לתפוס ולבטל אותו ולשוב ממנו מה שנקרא לעשות על זה תשובה.
    הכוונה, כי אדם יכול לראות פגם אצל אחר רק אם לו עצמו יש את אותו הפגם. וכשהוא רואה אותו הפגם לדוגמא גאוה אצל האחר, ובמקום לקבל מוסר ולראות כמה מכוער נראה גאותן מהצד ולששוב מהגאותן שבך, במקום הוא מקפיד ושופט אותו הוא סה”כ שופט את עצמו וחורץ את דינו שלו. שוב מכוונים להסתכלות עצמית מה שנקרא התבודדות.
    ולסיום כל התורה על רגל אחת
    “מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך זו היא כל התורה כולה.. וכל יתר התורה פירושים לזה.”

  18. נח מן בתאריך 25 בOctober, 2010 בשעה 20:50

    אוי … מצטער על חוסר התמציתיות של כל האמור לעיל.

  19. וואהבת לרעך כמוך…………

  20. מוס דף בתאריך 25 בOctober, 2010 בשעה 22:10

    נח מן, חמוד אתה (-:… אני במילא, לא לוקח את עצמי ברצינות(גם לפני שהכרתי את תורתו של רבי נחמן), אין גאווה בליבי(על מה?), אכן אני דוגל בלחיות עם חיוך ומאמין שכן… אני לפעמים צריך להיות הבנאדם, באותו מקום שאנשים לא מבינים את המשמעות של המילה, אבל הצער לפעמים מרחיק אותך מהמקום בו שוכנת האמת… מה אני אגיד לך, אתה פשוט רוצה להילחם על חייך, לקום ולהתקומם, למה הקושי והסבל על אחיך האנשים, צער רב על כך(לא מעט ממנו על עצמך), לא היה יותר פשוט לכבול אותנו במערכת ברורה יותר בלי הכאב הזה… לפעמים כל הדיסאינפורמציה שקיימת, כבר מבלבלת אותך ומעיפה אותך למחוזות של ייאוש(אבל לא באמת, כי “אין ייאוש בעולם” את זה אמר רבי נחמן), אני עוד לא נמצא במקום שאני יכול לקבל שום דבר באופן מוחלט(חשדן אני, מה אני יכול לעשות), אבל לזהות אדם כן ואמיתי, אני מקווה שלפחות “זכיתי” אשרייך צדיק (-:, תודה על ההסבר הארוך והמלומד.

  21. אלדד בתאריך 26 בOctober, 2010 בשעה 7:13

    רשמתי תגובה באתר שלו והיא לא התקבלה.

    סה”כ היה שם קישור למאמר הזה.

  22. ארנאלדו בתאריך 26 בOctober, 2010 בשעה 19:39

    ללויד, רציתי להגיד שלדעתי, החילוניות בעולם כיום, דבר שכולל מספר נרחב של אנשים בעולם ה”מערבי” שאינם מאמינים באלוהים (אישית כאדם חילוני שגדל בישראל תמיד האמנתי בקיום מטאפיסי אבל לא הבנתי מה הקשר בין היהדות בייחוד זו שלמדתי בבית הספר לאלוהים, ורק בגיל יותר מאוחר דרך היוגה למדתי להכיר באלוהים) ואינם מאמינים במלאכים זה תוצאה ישירה של מאמצי הבונים החופשיים, האילומינטי ודומיהם שלא נאמין בדברים האלה. כמו עם תיאוריית האבולוציה, הם מנסים לטפח עולם חילוני, לגרום לנו לא להכיר את היכולות הנפלאות החבויות בכל אחד מאיתנו. אני מעריך שחלק מכל העניין הוא שאם אנחנו לא מאמינים במלאכים אנחנו גם לא מאמינים בשדים, לא מאמינים באלוהים אז גם לא נאמין בשטן.

    בנוגע לזייטגייסט, מהסרטון ששמתי פה ומאחרים ברשת לא התרשמתי שזייטגייסט הוא כמו שהם מנסים לתאר שם, סרט שנעשה על ידי אנשי הסדר העולמי החדש. נכון שהוא חלקי ולפעמים שוגה, אבל רוב סרטי הקונספירציה כאלו ומכל אחד לוקחים חלק. לאחרונה ראית את אארון רוסו למשל מדמוקרטיה לפשיזם שהיה מאוד נחמד ואין לי ממש טענות נגדו, אבל גם עליו אתה יכול להגיד שהוא מאוד חלקי. wake up call & the big picture היו יותר כוללים, אבל אני לא יכול להגיד שיש סרט אחד מושלם שכולל את כל ההיבטים…

  23. מאה אחוז.
    אין ממש סרטים שהם מאה אחוז
    מצד שני לא מאחורי כל סרט קמה תנועה.

  24. נח מן בתאריך 27 בOctober, 2010 בשעה 15:59

    חן חן ולמען הנחמה
    “לא מעמידים בן אדם בניסיון שהוא לא יכול לעמוד בו.”
    משמע מכך שביחד עם הניסיון הספציפי של כל אדם בכל זמן, ביחד עם הניסיון הוא מקבל כלים מקבילים (כוחות נפש חכמה בינה ודעת וכו’) שיוכל להתמודד ואף לעמוד בניסיון. וכל זה כדי לשמור על ההרמוניה, שבאמת יהיה ניסיון, שיהיה שיווין בין הכוחות המנוגדים. כלומר לצערי צערנו אותו ילד אפריקאי שלא אכל חודש, הוא מקבל כוחות להתמודד עם תיקונו האישי ומצבו בגלגול זה, כמו כן הילד האמריקאי האוביס שמתמודד עם תיקונו שלו. עולם התיקון .. מה לעשות.. להאמין שאומרים לנו אלה שרואים ויודעים את התמונה כולה שהשם ישר וצדיק.
    וכך כל אחד, לעולם לא יקבל ניסיון גדול יותר מהכלים שיש לו.
    משמע, כל המתבכיין .. לא יאה לו.. ואין הוא עושה כן אלה מחסרון הדעת ומתוך מוחין דקטנות.
    ואמרו כבר שהמח הוא כמו זירה, קולוסאום שהשם יושב עם המלאכים ומכניסים חיות טובות (מחשבות טובות) וחיות רעות (מחשבות רעות) ונלחמים אלו באלו ורואים מי מנצח. וביד האדם הכוח להטות מחשבתו לכאן או לכאן להגביר את כוח החיות הטובות ולנצח איתן ואז השם מתפאר בו ואומר למלאכים הסתכלו בבני זה הגיבור, ולהפך בר מינן.
    ובמדרגתנו הנמוכה – המוח לא יכול להחזיק יותר ממחשבה אחת באותו זמן.
    וכאדם רודף שלום, מיד כשמתחילה להיכנס למוחו מחשבה רעה של ייאוש ומה יהיה לדוגמא (כי המחשבות חיצוניות הן וחולפות במוחנו) עליו מיד לעצור אותה ולגרשה ע”י האמת, שיזכיר לעצמו בתוקף את האמת שהרי אין שום ייאוש בעולם כלל. וכך אפילו 1000 פעמים ביום עד ש”הרגל נהפך לטבע וטבע קשה לשנות”. וע”י שיטריד את המחשבות המציקות, ולא ייתן להן מנוח ולא יארחן במוחו, לא יציע להן משקה או מאכל לא מקום ללון או להישען עליו. ולהפך יזמן את המחשבות הטובות, שיתבונן דווקא בחסד שבעולם, ויהפוך את ראשו למשכן הקדושה כי שמחה היא טהורה, והדבוק בטהור טהור.
    ושוב עיקר ניצחון המלחמה נגד בני החושך עבדי השטן המסכנים שהשם ייתן להם עיניים ויחזיר להם את הלב להתחרט ולסור מרע. עיקר הניצחון הוא על ידי שנשמור עצמנו שלא ליפול לעצבות ומרה שחורה שהן נגע מתגלגל ונדבק ואם אין עוזבים אותן מיד וכל פעם מחדש אפשר להתמכר. ובכל פעם שאתה מתחזק ומנצח במלחמה שיש על ובראשך, מתחזק כוח האור ומנצח ומאיר בכל הנשמות הקשורות לך ובכל העולם, והצד השני נחלש, ומיליארדים שהושקעו בפרופגנדה ופרסום להעציב אותך ולייאש נזרקים לפח, ונפגע להם הכיס. וככה מנצחים במלחמה, לא מתייאשים ולא מאמינים בהם ולהם, ובאמונתם ומנהגיהם, ולדעת שהם סתם אנשים מסכנים וטועים שפותו ע”י הכוחות העצומים של האופל, או נולדו לתוך זה (שלא נדע ושלא יעמידו אותנו בנסיון ח”ו).
    אחת הסיבות שמשה רבנו שבר את לוחות הברית היא כדי ליצור שכחה בעולם, שלא הייתה קיימת בעולם לפני שנשברו הלוחות. וזאת מתוך הרחמנות ואהבה, שידע שישראל עם קדוש לא יכלו לסבול לחיות עם הזיכרון המשפיל של פגם העגל, והדרך היחידה להעביר אותם את המשבר הזה הוא ע”י שכחה. כלומר השכחה באה לעולם לאדם כדי שישתמש בה לשכוח את הצרות והדין וכך יוכל להתרכז בטובות ובחסד, ולא להפך. זאת גם הסיבה מדוע דואגים לאסוף ולהודיע לנו תדיר בחדשות ומבזקי חדשות את כל הסבל והרע והפשעים הפליליים כאלו הם צועקים כל היום “תראו אין חסד בעולם אין חסד”, מסכנים הם השוטים של החושך.
    תוהו ובוהו רבי נחמן מפרש הם תהייה ובהייה, אויי מה קרה וגוועלד מה יהיה, היכלי התמורות של מחשבות מתהפכות ומשתנות , אם אני יעשה ככה יהיה ככה או ההפך ואם הייתי עושה כך היה כך או אחרת והמחשבה יכולה להיתקע שם, אלא אם כן תופסים את המחשבה בתוקף ובעוז ומקיימים את אחת הכוונות=מדיטציות הראשוניות והבסיסיות לכל שאר אין ספור הכוונות שבקדושה. כמו שאמר רבי נחמן – “מיד בהקיצו משנתו, טרם יעשה שום דבר, יזכור מיד בעלמא דאתי.” ו”לאדבקא מחשבתא בעלמא דאתי ” (= להדביק את המחשבה בעולם הבא).
    עלמא דאתי = העולם הבא = עולם האמת = העולם שכולו טוב שהוא מעל הזמן והמקום לכן התרגום ל-the next world אינו ממש מדויק אלה אמור להיות העולם שמגיע – a world that is coming. העולם הבא, לא בא בעבר, אלה בא ברגע זה כמו מי שעומד בפתח אומרים הנה הוא בא.
    כי העבר אין, העתיד עדיין, הווה כהרף עין, דאגה מנין?– ממש ככה כתוב. דאגה מנין? איזה חמודים.
    כי מה שמגיע באותו הרף עין של מציאות ההווה, הוא…העולה הבא עולם האמת העולם שכולו טוב. זו עובדה זו המציאות.. והנה הוא מגיע עוד פעם…כמה טוב ! כמה טוב ? אין סוף של טוב, אבל לא סתם טוב, אלא טוב ומטיב, ממש לא צחוק אבל מצחיק.. תענוג להתרכז בזה..כמה חסד
    עכשיו כל אחד מקבל את העולם הבא הזה שמגיע כל הזמן, לפי הכלים שהוא בונה או הורס במחשבתו ומעשיו הנלווים להם. ע”י מחשבות ומעשים טובים בונים ומחזקים צינורות וכלים כדי לקבל שפע קדושה=אושר, וע”י ההפך הורסים ומחוררים ה”י.
    ובשפע ההעלם שיש בעולם המשתנה ללא הרף, כי אין הבורא עושה אותו דבר פעמיים (יוצר מושלם) כשסך כל השינויים בא בכוונה כדי ליצור מסך לעולם האמת, ולכן נקרא כיאה לו “עלמא דשיקרא” עולם השקר. שאדם חייב ללכת בו כהולך על “גשר צר מאוד” כי בכל רגע, מעוצמת המאורעות הוא יכול לשכוח מהאמת (טוב-חיים–ערנות) ולפול לשקר (רע-מוות-שינה). אך אם הוא תופס את עצמו=מחשבתו (איפה שהאדם חושב שם הוא נמצא) “מיד בהקיצו משנתו”, השנה הרוחנית או הפיזית שלו, “טרם יעשה שום דבר” לפני שיספיק לרחם על עצמו ולהתבכיין ולהתבוסס ולהתבסס בירידה, אלה מיד יתחזק בעוז כגיבור כארי לתפוס את מחשבתו בכוח ויזכיר ויגביהה וידביק את מחשבתו בעולם שכולו טוב, שהוא עולם האמת, ואמת יש רק אחת, אז אם זה רע זה לא אמת, והאמת היא לנצח, והשקר זמני, ועולה חזרה על הגשר, וכך אפילו מיליארד פעמים עד שלבסוף תידבק המחשבה בעולם שכולו טוב, ויתמוגג הדמיון של הרע, כמו חלום, וכך ראוי לקבל את העולם שמגיע, כמו שהוא עולם שכולו טוב למרות החושך ההסתרה והדמיון (שרבי נחמן אמר שצריך להחליף את כל השמות של השטן ולקרוא לו “כוח המדמה”) וילמד ללכת ישר לאל כיאה ל-ישר-אל.
    וכמו שאמר רבי נחמן – מה לכם לדאוג הרי אני הולך לפניכם.
    זהו עכשיו שיודעים אז בבקשה לא דואגים.
    נ נח נחמ נחמן מאומן

  25. מוס דף בתאריך 28 בOctober, 2010 בשעה 9:38

    תודה נח מן…יהיה בסדר (-:.

  26. קרייזי בתאריך 30 בOctober, 2010 בשעה 11:27

    סלח לי נחמן שאני לא מצליח להוציא את העיקר מדבריך, בגדול זה נחמד בקטן הרבה בילבול מוח.

  27. מוס דף בתאריך 30 בOctober, 2010 בשעה 12:09

    קרייזי, אתה לא חייב להסכים עם הכל(כן, בגדול גם אני מרגיש שיש מספר חורים בתפיסה הברסלבית), אבל יש יופי בפשטות הזו, לכן אני שואל כל אדם על התפיסה שלו לעולם, כי האמת? הכל בסופו של דבר זה עניין של מינונים, בלי קיצוניות לכאן או לכאן, הנחמנים בסה”כ מכל הזרמים בדת שלנו הם, מקום שפוי ולא קיצוני, עם גישה אופטימית לחיים, מה רע?!

  28. קרייזי בתאריך 30 בOctober, 2010 בשעה 22:36

    מסכים איתך לגביהם, חיוך מביא חיוך!

  29. :)

  30. מוס דף בתאריך 30 בOctober, 2010 בשעה 23:33

    רגע מה נהיה פה, מה זה כל החיוכים האלה, הלו? זה לא קונספיל שאני מכיר… סתם! וכן קרייזי, חיוך מביא חיוך, מסכים בהחלט, אני מקווה שבסוף כולנו נחייך (-:.

  31. האמת שחייכתי כי ראיתי את הפוסטים שבדרך….

  32. יהודי פשוט בתאריך 31 בOctober, 2010 בשעה 2:25

    נח-מן…
    למה לא תספר מה הרב שלך אמר ???
    שאפשר לזרוק את כל הספרים ולהשאיר רק את שלו.
    שכל חכמי ישראל כקליפת השום לידו.
    שאי אפשר לעבוד את השם יתברך רק דרכו.
    שהוא טען שהוא גם משיח בן יוסף וגם בן דוד.
    שהוא ורק הוא.
    בקיצור אם הוא היה זוכה לעוד כמה שנים היה לנו שבתאי צבי נוסף.
    מצאת לך במה לשאת את דבריו פה.
    עזוב את היהדות בשקט , היא לא צריכה עזרה. כל הרוצה יבוא ויטול.
    ובקשר ללייט- מן
    שמו אומר הכל בן אדם לייט.

  33. נח מן בתאריך 31 בOctober, 2010 בשעה 11:15

    “יהודי פשוט” – לנעליים גדולות מאוד נכנסת !!! מזכיר לי סיפור,
    פעם בא אחד התלמידים של רבי נחמן ושאל אותו איך מתבודדים ומתפללים לשם ית’.
    רבנו אמר לו תבקש בפשטות מהשם שיעשה אותך יהודי פשוט.. ולאחר זמן אותו תלמיד עבר ליד חדרו של רבנו ושמע אותו בהתבודדות אומר “רבונו של עולם תעשה אותי יהודי פשוט, איך נהיים יהודי פשוט..” – וזה כשהוא היה כבר במדרגות עצומות מאוד, אז מה נגיד אנו האבק שעל אזובי הקיר.

    ונשמע מדברך כאילו בזדון הסתרתי מידע, ואני סה”כ ניסיתי לקצר.
    והוא אמר עוד והרבה יותר מזה-
    אני איש פלא ונשמתי פלא גדול, חידוש כמוני לא היה מעולם, נצחתי ואנצח, אני נהר המטהר מכל הכתמים ועוד ועוד ועוד

    וב.ה שאמר את כל מה שאמר אחרת איך היינו יודעים שלא צריך לדאוג כי אחד כזה ענק, הכי ענק שהיה הולך לפנינו. ולהאמין לו שהוא השיג את שאמר שאין שום יאוש וכל שאר השגותיו המתוקות.

    ובקיצור הוא גם אמר “או שאני כמו שאני אומר שאני, או שאני כמו שהמתנגדים אומרים” כל אחד יחליט בעצמו – מבחן באמונה ולב – בעיקר למי שחושב שיש לו מוח והוא יודע משהו (ואז הוא ודאי לא צריך רב או מסטר הרי הוא המסטר המבולבל של עצמו .

    וזהו, אחרי שבתי צבי אין ולא יכולים להיות יותר עובדי השם אמיתיים, אנשי שם קדושים בעלי רוח הקודש, זהו שבתאי רצח לכם את היהדות ומאז זה רק ללמוד גמרא, להתנשאות על עם דל, ולהפוך את התורה קרדום לחפור בה? ולצנזר מידע מהעם. מה אנחנו הכנסייה הקתולית.
    לא זוהר לא קבלה לא הבעל שם טוב ולא רבנו, ממש שיא הגלות.
    ולבסוף להזכירך גם על משה רבנו (וכל אחד מהחמשה צדיקי האמת) הייתה מחלוקת קשה של קרח ו250 מגדולי ישראל דאז. והכל יודעים מה עלה בסופם. כך שלחלוק על הצדיק האמת זה אומנות עתיקה ומסוכנת.
    ואסיים בשאלות- מצאת לך במה לשאול אנשים אם הם מצאו להם במה? אתה רוצה שאעביר לך את הודעותיי להגהה ואישור? אתה השומר ראש של היהדות המוטרדת שצריכה שיעזבו אותה בשקט ? אין לך יותר מידי נעליים גדולות?

  34. נח מן בתאריך 31 בOctober, 2010 בשעה 12:49

    וסלח לי קרייזי שלא הצלחתי לסדר ולתמצת יותר טוב את דברי, אכן הם מבולבלים ומעורבבים ובעיקר ארוכים לעייפה – מודה באשמה – העיקר שהחיוך הובן :-)

  35. סתם אחד בתאריך 1 בNovember, 2010 בשעה 0:05

    תשובה לנחמן וליהודי פשוט !
    זכיתי ללמוד גמרא אצל הליטאים ובמקביל ללמוד ליקוטי מוהרן ע”פ החסידות.ויש מי שדרכו להתחנך היא לפי ברסלב ומי שדרכו בסגנון הליטאי. ומה טוב שבת אחים גם יחד.כבר נאמר שמחלוקת של גדולי הדור אין לה מה שתעסיק את מי שאינו מבין את שורשה. שימו לב שהיהדות המסורתית נחצתה לחסידים מול ליטאים.אבל התורה היא בעלת שבעים פנים והשם הוא אחד.

  36. נח מן בתאריך 1 בNovember, 2010 בשעה 13:41

    לשם הדיוק – זו לא מחלוקת. זו התקפה חד צדדית
    יש את רבנו הקדוש ותורתו המשמחת והמנחמת ויש את החולקים/מתנגדים/שוללים אותו.
    גם משה רבנו שיבח את עצמו בתורתו כשכתב “ומשה האיש ענו מכל אדם אשר על פני האדמה” וזו היא אמת ולא גאוה. וגם לו קמו מתנגדים (דובי לא לא) מקנאה.
    ובודאי לא ראוי לדבר נגד או לרמוז במפגיע ולהשוות איש קדוש כרבי נחמן לרשע כשבתאי צבי, רק על סמך הדמיון הפרוע של זה או אחר. חובת ההוכחה מוטלת על המאשים, ועד היום חוץ מלהשען על כמה דיבורים ביחס ל מדרגתו הגבוה, שאמר על עצמו ובמבחן הזמן והתוצאה, אין שום הוכחה לקלקולים שנגרמו על ידי ברסלב, אלא רק תיקונים גדולים.
    בואו לאומן ותראו בעצמכם מה זה שבת אחים גם יחד אמיתי. כל סוגי ישראל, שזה הרבה יותר מחסידים וליטאים, כולם ביחד מכל העולם בצל כנפי הצדיק.
    וזו רק קריאה שלי מהלב – די למחלוקת על ברסלב, זה פאסה, זה ילדותי, זה מופרך, זה נמאס.
    נ נח נחמ נחמן מאומן.

  37. יהודי פשוט בתאריך 1 בNovember, 2010 בשעה 21:37

    נחמן,
    אני לא ליטאי ולא נעליים. כמו שאמרתי אני יהודי פשוט.
    אבל אתה התחמקת.
    בבקשה תסביר לי איך יבוא אחרון ויגיד
    ״כל חכמי ישראל עלי כקליפת השום״.
    להגיד כך על ראשונים וגאונים על אמוראים ותנאים
    על נביאים ואנשי הכנסת הגדולה
    על דוד ושלמה
    וכן גם על משה רבינו.
    אז מי זה המחרחר והחולק?
    ב״ה שנתן לי שכל להשתמש בו,.

  38. נח מן בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 12:24

    אח יקר אני מעתיק מאחת התגובות למעלה:
    לפי ברסלב ישנם 5 תורות לעם ישראל שנתקבלו ע”י 5 פעמים שנשמת משה רבנו ירדה לעולם והורידה תורה מהשמים המופשטים לדיבור וכתב בארץ המגושמת לכל דור לפי בחינתו ומדרגתו, והחמשה הם:
    משה רבנו ותורתו בכתב ובעל פה
    רבי שמעון בר יוחאי – ספר הזוהר, תיקוני זוהר, אידרא רבא ועוד
    רבי יצחק לוריא אשכנזי (aka) האר”י הקדוש – ספר עץ חיים וספרי הכוונות, שבחי האר”י
    רבי ישראל הבעל שם טוב – יוצר ושורש מהפכת החסידות -ספר שבחי הבעל שם טוב ועוד
    את עיקר ספריו השליח לים בשעת סערה בדרכו לארץ ישראל (שלא צלחה) בעקבות נבואה שהייתה לבתו אדל (שידוע שהייתה במדרגת נבואה)(סבתו של רבי נחמן) ממש רגע לפני שהייתה מוכנה להשליך את עצמה למען שכוך הסערה, כי ממנה יצא צאצא שספריו יהיו נצרכים עוד יותר לעולם, הוא הנין שלו הרבי נחמן מברסלב.
    רבי נחמן מברסלב – ספר ליקוטי מוהרן, ליקוטי תפילות, ליקוטי הלכות, סיפורי מעשיות, ספר המידות, השתפכות הנפש, ליקוטי עצות וכו’ וכו’

    וכל הצדיקים לאורך כל הדורות הם תלמידים של אלו החמשה.
    כך שרב יכול להגיד שתלמידיו בטלים לגביו כקליפת שום.
    האם זה מיישב לך את הקושיה?

  39. לנח מן - מ"ההוא מהאמצע" בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 13:55

    רב שתלמידיו בטלים לגביו כקליפת השום הוא אינו רב ! והאמן לי שישבתי בקרבת רב עצום שבאופן היחסי למדרגתו אני [וגם גדולים] הרגשתי כבטל לגביו כמובן שהוא היה העניו ביותר מבין “החברים” [כך היה קורא לתלמידיו]. היטיב הבן איש חי לכנות את הצדיק _1 ואת התלמידים _0 התלמידים גם יש להם חלק במשוואה.אין מלך בלא עם .כאחד שאוהב את תורתו של ר’ נחמן מפתיע אותי לשמוע מה אתה חושב.למרות שכאן לא המקום לדיון שכזה מאחר ולאמונתך אתה כתלמיד כקליפת שום לגבי רבך נחמן ,מי שמך כמוחזק לפרש דבריו ואם תאמר נתלה אני על אילנות גבוהים ממני..לשיטה זו חוץ מהחמישה שהורידו את תורת משה רבנו, גם החכמים מהדורות הקודמים בברסלב שפירשו את דבריו הם הקליפת השום ואינם מוחזקים כראויים לפרש חס ושלום.בקיצור עדיף לשתוק.או לעיין בגמרא לגבי רב אשי כאשר כינה את המלך מנשה “חברינו” , יש להיזהר בהמעטת מעלתם כביכול של חכמי ישראל לאורך הדורות.בקיצור נח מן היקר אתה לא יכול לפרש לדיוק ולרדת לסוף דעת דברי גדול ממך ,מדעתך שלך, אלא לחזור על דבריו בלבד,ויש דברים שאו שלא היו צריכים להיאמר או שלא צריכים להישמע לרבים שלא ישכילו לרדת לפישרם או להבינם. וזאת מבלי שבחנו את בחינת “יהי נא פי שניים מרוחך אליי” תורה שרבי נחמן מתייחס אליה בליקוטי מוהר”ן.
    הידע שלי אינו מספיק כדי להתנצח עם חסידות שלמה..ואני גם לא רוצה אבל”קליפת שום” אני לא מקבל.

  40. מוס דף בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 16:08

    דבר אחד אני לא מקבל ביחס בין הגישות בדת, “התנצחות”, זו אותה הדת, זה אותו עם, ותורה אחת של משה(ולה 70 פנים), לא מקובל בעיני, שאדם שמחשיב עצמו כמאמין(למרות החשדנות ומשיחי השקר שעברו עלינו), יטיל ככה דופי במאמין אחר, זה אחד מאותם דברים שמרחיקים לדאבוני אנשים רבים מלגעת ולהסתכל בכלל בתורה ובמה שיש לה להציע, אני מציע למתנצחים למינהם לעשות בדק בית, לא חסר לנו פילוג בעם, אז לא צריך לייצר עוד “יש מאין”, נסכים שאנחנו לא מסכימים, נודה שלא הכל אנחנו יודעים(תלמדו ענווה מה היא, זה עיקרון חשוב בדת) ןנקבל את השוני בתפיסות, תודה.

  41. נח מן בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 16:48

    “בן עזאי אומר כל חכמי ישראל דומין עלי כקליפת שום, חוץ מן הַקֵּרֵחַ הזה” (תלמוד בבלי, מסכת בכורות, דף נח, ע”א)
    זה המקור של המושג קליפת השום. את טענותיך בענין השום תפנה לתנא הקדוש.
    רבי נחמן אמר: “אני יכול עכשיו לומר כל חכמי ישראל דומין עלי כקליפת השום רק שאין לי החוץ. וחצי דבר איני רוצה לומר”
    תבין, אני בתור “חוזר בתשובה” (מנסה כל יום לפחות) למזלי לא נתקלתי במחלוקת והתנגדות לברסלב רק בשלב שכבר הייתי משוכנע לחלוטין שהרבי שלי זה רבי נחמן, כך שנמנע ב.ה ממני לשמוע שמדברים על צדיק עתק בגאווה ובוז , ולשון הרע וכל שאר הדיבורים שמתסיסים להפתעתי עד היום את המחלוקת.
    כך שקל לי מאוד לקבל ולהאמין בפשטות לכל דיבור של רבי נחמן כמה שהוא “חריג” כביכול. כי הרי מדרגת משה רבנו היא חריגה מאוד מכל שאר המדרגות שמתחתיה.
    ומסתמא את המחלוקת לא בדית מלבך אלא קבלת אותה מוכנה מכבר, ולשון הרע קל מאוד לקבל. לכן רק תיקח בחשבון שיש גם צד שני למטבע. ומה אם החולקים טועים? ומה אם רבי נחמן צודק ?.
    ויש סולם שרגליו באדמה וראשו בשמיים ויש בו מדרגות אחת מעל השנייה גבוה מעל גבוה, ואין שני בני אדם עומדים על אותה מדרגה. רק אחד מעל השני. וכך מעלה מעלה עד המדרגה העליונה מכולם ששם יושב הרבי – ראשי תיבות ראש בני ישראל ומעליו אין עוד בן אדם רק אור אין סוף ב.ה, השם ית’,

  42. קרייזי בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 17:37

    אנחנו אמורים לדבר על ההשפעה שיש על התקופה שלנו אז אולי תקשיבו למה שיש לאיש הזה לומר
    http://shamayim.info/shor1.php?movie=2117stavsky.wmv
    ותפסיקו לבלבל עם שטויות שלא מזיזות כלום ושיחות אקזוטריות כמו שצד השני מסביר לנו את עצמו.

  43. מוס דף בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 18:22

    הייתי שמח לקצת התייחסות למה שקרייזי העלה(דבריו של הרב סטבסקי, היה מעניין).

  44. יהודי פשוט בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 20:08

    נח מן,יש בעיה קטנה.המקום ההוא תפוס
    לפי חבד יושב שם הרבי
    לפי שאר החסידויות יושב שם הרב שלהם
    לפי כל מאמיני משיחי השקר המשיח שלהם יושב שם
    לפי הנצרות ישו יושב שם
    נראה לי שנהיה צפוף שם למעלה…

    קרייזי:זה אמנם נשמע לך שטויות
    אבל יש כאלו שמאמינים לזה
    יש פה יסוד גדול באיך ליצור קהל מאמינים
    שתי דוגמאות:
    1.הוא אמר:שכל מי שחולק עליו הוא מהצד האחר.
    2.ועוד:צריך להשמיט את השכל.

  45. ואי איך נזכרתי בשעמום של ללמוד קצת איך נוצרה החסידות
    בשיעורי ההיסטוריה בבית ספר. דה ז’בו מטורף.

  46. נח מן בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 22:28

    מה שנכון נכון
    ואני מעדיף באמת לנסות להימנע מוויכוחים והתנצחויות (נוספות). ולכן אחסוך בציטוטים וסיפורים נוספים. ורק חלקתי בתום לב את אשר גיליתי בחיפושי אחר האמת (מטרת האתר), את הבן אדם המיוחד והשנוי במחלוקת הזה (מסתבר), שכל מי שמתקרב אליו מתנחם, שכתב בגיל 6 את הספר הראשון שלו “ספר המידות” (אומר דרשני אבל אני אתאפק)
    , ולא תיארתי שדברי יעוררו מחלוקת, ולא לזאת הייתה כוונתי.
    וכמובן לכל אחד יש את הדרך שלו ורצונות שלו וניסיונות משלו.
    רק טוב והצלחה לכולנו.

  47. נח מן בתאריך 2 בNovember, 2010 בשעה 22:47

    לא התאפקתי והעתקתי מה אמרו גדולים מאתנו על רבי נחמן מהקישור הבא :
    http://www.breslevcarmiel.com/story/rabi_nahman.html

    רבי אברהם מקאליסק: “קדוש יאמר לו.. אתו חכמה ודעת אלוקים השכל.. היושב בחדרי לבי..”

    רבי אברהם חיים מזלאטשוב בעל “אורח לחיים”: “אדם הגדול בענקים…ואדמהו ואכנהו ולא ידעתיו..הרב הגדול..נר הקדוש..מופת הדור..”

    בעל ה”חזון איש”: “אור האורות של האמת”..וסיפר הרבן בן ציון אפטר שה”חזון איש” דיבר עימו מדי פעם על כוחו וגדולתו של רביז”ל..ובכל פעם נהג לומר לו: “נו, אמור עוד איזה תורה מהרבי”.

    רבי אברהם מרדכי אלטר האדמו”ר מגור, לאחר שסיים “סדר” ליל הפסח נהג ללמוד בלקוטי מוהר”ן.

    רבי אהרן מבעלזא: “מעלתו של ספר זה (ליקו”מ) גבוה עד מאד..הם (חסידי ברסלב) יהודים כשרים”.

    רבי אורי מסטרליסק, בשעה שאמר תורה על שולחנו הטהור אמר לעצמו: “אורי אורי איך תוכל (לומר) דברי תורה כשהליקוטי מוהר”ן ישנו בעולם..”

    הרב יצחק גלבך היה תלמיד ישיבת ברנוביץ של הגאון רבי אלחנן (תלמיד החפץ חיים). וסיפר שרבי אלחנן היה מעריץ את תלמידיו שהתקרבו לרבינו נחמן מברסלב.

    אבי אליהו לאפיאן (על ספרי רביז”ל): “הן אלו הם ספרי מוסר האמיתיים.”

    רבי אליהו קלאצקין מלובלין: “לשבח את רבינו במעלת החכמה אין בזה אלא אפס קצהו כפי ערכו הנעלה והנשגב.”

    הרב דסלר ה”מכתב מאליהו”, מביא בספריו הרבה מדברי רביז”ל. ובמכתב לבניו הוא מעוררם שילמדו בספרי רביז”ל כדי שיזכו ליראת שמים.

    רבי אלעזר שולביץ (ראש ישיבת לאמז’א): “מי שמחפש אמת, בסוף מגיע לברסלב”.

    רבי אפרים זלמן מרגליות מבראד ה”מטה אפרים”: “איש קדוש מבין חידות, יודע תעלומות חכמה ושושן סודות..מפענח נעלמים..מגלה רזים במקרא בתלמוד באגדות..ודבריועומדים ברומו של עולם”.

    רבי ברוך ממעז’בוז’: “כפות רגליו גבוהים ונעלים יותר מראשם של אלו שדברו עליו”.

    רבי ברוך סורוצקין (ראש ישיבת טלז): “חסידי ברסלב המה החסידים האמיתיים”.

    רבי דוב ויידנפעלד הגאון מטשעבין: “רבינו היה העילוי של הרבי’ס” (האדמו”רים).

    רבי דוד יצחק אייזיק מסקאליא: “הוא היה קדוש ישראל”.

    רבי דוד משה צ’ורטקוב: “ה”לקוטי תפילות” שלו היה עבה מרוב דמעות”.

    רבי דוד שפארבער אב”ד בראשוו: “בליקוטי הלכות (למוהרנ”ת) טמונים כל ספרי החסידות”.

    רבי חיים מצאנז ה”דברי חיים” על הלקו”מ: “הספר שלי עבור שבת..עוד אמר היום אין חסידות ואם בכל זאת אתה מחפש איזה חסידות לך לחסידי ברסלב”.

    האדמו”ר בעל “צמח צדיק” אמר: “אצל אבא (היינו אבי חיים מקאסוב בעל ה”תורת חיים”) לא ירד ספר ליקו”מ מעל שולחנו”.

    רבי חיים מקראסני תלמיד הבעש”ט: “את העקשנות דקדושה ראו עליו (על רביז”ל) כבר בימי ינקותו”.

    רבי חיים סינוואני (מרבני תימן) הלומד בספריו (של רביז”ל) יווכח לראות שהמוסר שם הינו גדול ועצום ומפלח כחץ לבבות (והיה רבי חיים נוהג בשנותיו האחרונות לחלק לתלמידיו ספרי רביז”ל).

    רבי חיים פאלאג’י הרבה לצטט מספרי רביז”ל וכן את ה”תיקון הכללי”.

    רבי חיים שמואלביץ (ראש ישיבת מיר): “על ידי זה (ספר ליקו”מ) נפתח המוח.. ואמר..אנו עוסקים להקשות ולתרץ תוס’. והם (חסידי ברסלב) עוסקים בעבודה תמידית של “ליראה את ה’ ולאהבה אותו כל הימים”.

    רבי אלעזר שפירא ממונקאטש ה”מנחת אלעזר” אמר: “כשכל העולם יתחילו ללמוד ולעיין בסיפורי מעשיות (לרביז”ל) יבוא משיח צדקנו.” וציוה להדפיס ספר “השתפכות הנפש”.

    רבי חיים מאיר האגער ויזניץ ה”אמרי חיים”, הספר ליקו”מ לא ירד מעל שולחנו.

    ואמר: “זה ספר (סיפורי מעשיות) של הקבלה”.

    רבי חנוך העניך מרדז’ין בעל התכלת אמר: “רבי נחמן, למה לא יחלקו עליכם שהרי לקטנים אתם מראים שהם קרובים להשם יתברך. ואילו לגדולים אתם מראים שהם עדיין רחוקים..ובודאי הם יחלקו עליכם”.

    רבי יהודה הורוביץ מדזיקוב שלח את תלמידיו אל חסידי ברסלב כדי שישמעו כיצד אומרים שם “למנצח מזמור” ו”מן המיצר” וכו’ שקודם התקיעות.

    רבי יהודה הורוביץ מסטעשטין: “הם (חסידי ברסלב) החסידים האמיתיים”.

    רבי יהודה צדקה ראש ישיבת “פורת יוסף” סיפר על סטודנט שמילא פיו צחוק עם חבריו כשהראה להם מה שכתב רביז”ל ש”מי שיסתכל בספר הזה (ליקו”מ) בעין האמת בודאי יהיו נפתחין אצלו כל גידי קשיות לבו ויהיה נעשה בעל תשובה גמור” ואותו סטודנט אמר לחבריו מבטיח אני לכם שאפילו שאתעמק בכל הספרים שלו, כדי להוציא עבודה יפה ולקבל ציון טוב – לא אחזור בתשובה לעולם. ואכן הלה למד והעמיק בספרי רביז”ל ולאט לאט שינה דרכיו עד שנהיה בעל תשובה ועזב את האוניברסיטה. וסיים הרב צדקה את דבריו ואמר: “רואים אתם מה גדול כוחו של רבי נחמן מברסלב!”.

    רבי יהודה לייב ה”שפת אמת” לפני פטירתו ביקש שיקריאו לפניו מספורי מעשיות לרביז”ל. ואמר כי בסיפור האחרון מרומזת הגאולה.

    רבי יואל טייטלבאום מסאטמר: “רבי נחמן חזה ברוח קדשו את נסיונות דורינו בעניני אמונה..ובזמננו אי אפשר להתחזק כי אם בספרי קודש אלו..כי בהם נמצאת האמונה האמיתיית”. ואמר: “אי אפשר להיות יהודי כשר בלי ללמוד בספרי מוהר”ן מברסלב.. בעל הליקוטי מוהר”ן היה מזוכך לגמרי לכן היה אצלו בחינת ‘ויקנאו בו אחיו’ הנאמר ביוסף הצדיק…רואים אצל האדמו”ר מברסלב יותר רוח הקודש מאשר אצל שאר הצדיקים…מי יכול לחזקנו?! רק רבי נחמן יוכל לחזקנו במצב כזה”.

    רבי יחיאל יהושע מביאלה: “הוא (רביז”ל) הרבי לדור הזה”.

    רבי יעקב יצחק החוזה מלובלין: “הרב המאור הגדול..איש קדוש..מופת הדור…הדברים מאליהם יעידון ויגידון דברי אמת לאמיתו..דברי אלוקים חיים”.

    רבי יעקב ישראל קנייבסקי הסטפיילר: “ספר זה (ליקו”מ) מעורר אותי ליראת שמים. ואני רואה כי ביום שאיני לומד בספר זה חש אני חסרון ביראת שמים”.

    רבי יצחק מווארקי כשהביאו לו ספר ליקו”מ נתמלא שמחה עצומה ולבש השטריימל ויצא לקבל הספר “והיה אצלו כמו שמחת תורה”.

    רבי יצחק מאיר מגור ה”חידושי הרי”ם” לקח את הספר סיפורי מעשיות והתעמק בו וכשהגיע לסיפור שבע הקבצנים אמר: “עד כאן עוד הבנתי משהו הלאה איני יודע כבר כלום”.

    רבי ירוחם ליבוביץ ה”חכמה ומוסר”: “ספרי ברסלב הם אש ממש”.

    רבי ישראל אבו חצירא: “הצדיקים הללו יוציאו את השכינה מהגלות”.

    עוד סיפר ה”בבא סאלי” כי בנו האדמו”ר רבי מאיר אבוחצירא נגלה אליו בחלום ואמר לאביו: “כל הצדיקים פה בשמים הולכים לשמוע תורה מרבי נחמן”.

    רבי ישראל אלתר מגור ה”בית ישראל”: “בכל מקום שהם (חסידי ברסלב) הולכים רבם איתם, הם חיים ומחיים”.

    רבי ישראל מקוזניץ ה”עבודת ישראל”: “איש חי רב פעלים מקבציאל המאור הגדול..גדול מרבן שמו..דברי נפלאים..ונורא הוא סביביו..דברים ערבים נעימים..חדודים עמוקים מאד..איש לפי ערכו..להם דומיה תהילה..יקרים מפז ומפנינים וראויים להכניסם לפני ולפנים..”

    רבי ישראל מאיר ה”חפץ חיים” אמר לאחד מתלמידיו: “אם הנך חפץ להתקרב לחסידות תתקרב לחסידי ברסלב היות והם שומרים את השו”ע, ומקיימים את הכתוב בו”.

    ובנו של ה”חפץ חיים” נהג להתפלל עם חסידי ברסלב בווארשא.

    רבי יששכר דוב מודיסלאוו: “רואים בעיניים שמכל החסידויות – חסידי ברסלב נשארו אורגינאל כמו שהיה בימי יסוד החסידות” פעם שר דקות ארוכות את הניגון של חסידי ברסלב “אם אין אני לי מי לי” בהתעוררות רבה ולאחר מכן אמר: “כפי שפלות הדור צריך כל אחד להיות ברסלבר חסיד”.

    רבי לוי יצחק מברדיטשוב רבן של כל ישראל אמר לתלמידיו: “תאמין לי אם הייתי יודע שהעולם ישמעו בקולי, הייתי צועק בקול גדול מסוף העולם ועד סופו שכל מי שרוצה להיות איש כשר וצדיק ועובד ה’ באמת, יהיה זהיר וזריז להתקרב להרב הקדוש רבי נחמן מברסלב”.. עוד אמר: “איפה שיש משהו אמיתי וטוב חטף אותו רבי נחמן”.

    רבי מאיר אבוחצירא על שולחנו היו מונחים ספרי רביז”ל תמיד. פעם נתן לבתו את הספר “ליקוטי עצות” ואמר לה: “כשתהיי זקוקה לעצה בכל ענין שהוא הביטי בספר הזה”.

    רבי נחום מצ’רנוביל (היה תלמיד הבעש”ט) ה”מאור עינים”: “הוא יפה עינים” ופעם כשראה את רביז”ל בימי נעוריו נבהל מעוצם היראה שהיה על פניו (של רביז”ל) ואמר ש”הכתוב למען תהיה יראתו על פניכם” זה רואים אצלו בחוש”.

    רבי משה מרדכי מלעלוב: “בדף אחד מליקו”מ יש תמצית של הרבה דפים מספרי חב”ד”. ואמר על מוהרנ”ת: “הוא היה בעל המוח הגדול ביותר בחסידות”.

    רבי צבי אריה מאליק, תלמיד המגיד הגדול: “אני ראיתיו ולא היה לי בו שום השגה… וכפי הנראה צריכים כולנו להתבייש מפניו..ומן המעט הוא לומר עליו “ויחכם מכל האדם”.

    רבי צדוק הכהן מלובלין כידוע כתב ביאורים לספר המידות של רביז”ל ואמר: “הספר הזה הוא חיותי”.

    רבי שלום מושקוביץ משאץ: “כל דיבור ודיבור שיצא מפיו הקדוש (של רביז”ל) הוא עמוק עמוק מאד מאד..מלא חכמה ומוסר ועצות נפלאות ונוראות לתכלית האדם עלי אדמות”.

    רבי שלמה מזוויל סיפר שאביו הקדוש בא אליו בחלום ואמר לו: “בעולם העליון כשבא חסיד ברסלב נעשה רעש גדול. והם חשובים שם מאד”..וביקש שידוך לנכדו עם איזה חסיד ברסלב.

    רבי שמעון, המשגיח דישיבת חכמי לובלין: “ליקוטי מוהר”ן הוא פירוש על התיקוני הזוהר”. ואמר :”רבי נחמן מברסלב היה אדם גדול נורא מאד”.

    רבי שמעון בצלאל אב”ד טארנא: “אור המאיר לארץ ולדרים..פאר מקדושים..משמח אלוקים ואנשים..”

    רבי שניאור זלמן בעל ה”תניא”: “אדם גדול מאד…גבור מלחמה”.

    אשרנו מה טוב חלקנו
    :-)

  48. חכם חנוכה בתאריך 3 בNovember, 2010 בשעה 1:44

    לשם הלימוד בלבד .
    בן עזאי נקט בלשון “דומין” שורש דמה דמיון נדמה לי וכולי זו לא קביעת היררכיה.

  49. ישראלי פשוט בתאריך 3 בNovember, 2010 בשעה 9:02

    לא נמאס?

  50. ישראלי פשוט בתאריך 3 בNovember, 2010 בשעה 9:14

    לכל אותם האנשים שאוהבים תמיד לשים מישהו מעליהם
    תגידו אתם עד כדי כך חלשים? אתם חייבים שיהיה לכם “אדון”?! “גדולים מאתנו”?! איך מעצבן אותי כל הבולשיט הזה! לאיזה מצב כבר הביאו את הבן אדם שהו מחפש לעצמו בעלים? מישהו שיגיד לו לך לשם או לך לכאן,תעשה ככה או תעשה ככה,על איזו “גדולה” בכלל אפשר לדבר כשה המוח שם יותר ויותר סורגים על עצמו וחופש ויכולת ההבנה שלו? כל הדתות זו שיטה אכזרית ביותר ליצירת צי-בור של הולכים בדרך ומבצעים את מה שאמר להם “האדון”כן נותנים לך ביהדות את חופש הבחירה אבל אומרים לך מלכתחילה מה טוב ומה לא טוב.
    בכלל המקום היחידי שתמצאו בו אמת זה באצמכם כי אתם הסופר אידיאל של האורגניזם הזה שנקרא כדור הארץ,אתם אידיאליים לחיים מלאים ונפלאים,אבל כל הדתות תמיד יגידו לכם שאתם לא,גם אם אתה הצדיק הכי גדול בעולם עדיין יצר הרע נמצא בתוכך ואתה לא מושלם!בולשיט!האדם הוא הפלא המושלם ביותר על כדור הארץ!
    רק המצפון יכול להגיד לך מה נכון ומה לא.

  51. מוס דף בתאריך 3 בNovember, 2010 בשעה 17:11

    לשיטתך ישראלי פשוט, המצפון יכול גם להורות לי לחסל עם, כי בעיני הוא נחות עם אף גדול וכיעור בלתי נגמר(טוב אני לא בטוח שהיטלר ומשת”פים כיוונו לאף אבל הבנת את העיקרון), המצפון יכול להורות לי שרק אני יכול לנהל את האווילים הטיפשים והבורים בעולם, כי הם “המסכנים” לא יכולים לעשות כן(זה הוא צו מצפוני, בוא תאמר לי אחרת), אותו “מצפון” יורה לי לקחת צד אחד במאבק מול צד אחר, כי יש רק צד אחד שצודק בכל(ובכך ימנע ממני לחפש אחר אמת אחת ומובדלת), בכאן סגרתי את עניין ה”מצפון”(אל תיקח את זה למקומות של וויכוח עצבני רק לשם הדיון והלמידה של כולנו).

    “האדם הוא הפלא המושלם ביותר עלי אדמות” כן היו תקופות שהעריצו את דמותם של אנשים, היו כאלה שהיו מורמים מהעם ולקחו בעלות עליהם, אחת התקופות החשוכות בהיסטוריה, שנקראה ימי הביניים, הכנסייה לקחה בעלות על האדם(כל דת שלוקחת בעלות על האדם חוטאת לעצם קיום אל אחד ששולט בכל, כולל רבנים שמתעמרים במאמניהם וסוחטים אותם, בזה נסכים), ניצלו בורות וטיפשות לצרכיהם, לא לימדו אותם על האפשרות שמגיע להם להיות חופשיים כלל! כשהיום, מספרים לנו סיפורים על חופש, השאלה היא אז למה אנחנו לא מרגישים חופשיים?! תשאל על מיסים,הגבלות,היטלים, גבולות מוגדרים, חוקים שנכפו ע”י האדם אלה ממעט הסיבות מדוע אין באמת חופש בעולם!
    אני לא מוכן לשים אדם מעליי, אבל אני מרגיש שבעולם שבו אין אני יודע את כל האמיתות, מחויב אני לעשות את בדק הבית ולעשות בירור על האמת, אני לא אדם דוגמטי או קיצוני, שונא כפייה, אבל אמונה לא חסר לי, בלעדיה, אין לי מה לחפש בעולם… ביהדות ניתן לך חופש בחירה, אבל אדם לא יודע היכן ייפגע אדם אחר, לכן מגדירים מראש היכן יש צורך להימנע מלנהוג בצורה מסוימת בכדי להיזהר בכבודו של אדם, כי אדם לדוגמא, יכול להתלוצץ בלא כל כוונה ע”ח אדם אחר ובלי לשים לב לפגוע בו, אותו אדם עשויי להיפגע באופן קשה ולרצות לעשות צדק(או לנקום במילים פחות מכובסות) ולהחזיר לאדם בכדי לנקות את כבודו(האגו הפצוע), זה עשוי להיגרר למקום לא נעים ובפגיעה לא מידתית(כי אין חוק מוגדר כיצד צריך להתנהג במצב כזה), וכפי שאני מסכים ש”חיוך מביא חיוך” אז “פגיעה גוררת פגיעה” וחוזר חלילה(לא כולם נולדו עם אגו ממותן וחוסר רצון לנקום), זה מביא לכך ש”קוף רואה קוף עושה”(אין מה לעשות, העובדה שאנשים לומדים מאנשים גם את הרע), הרבה סבל נגרם מהחיקוי האנושי את הסביבה.

    אני יכול הרחיב, יום שלם על מושג הצדיקות, אבל אין לי סבלנות לזה כרגע(תמחל לי על הקטע הזה (-:), אז זו זווית ראיית העולם שלי בגדול, תעשה טובה ישראלי פשוט, תישאר אתה, אבל תשתדל לנסות ולראות גם מה מציעים במקומות שהם רחוקים ממך(אני לא אדם דתי עם אתה שואל, בכלל שונא הגדרות), עם תחקור לעומק מבלי להיות עם דעות קדומות, זה עשויי להיות שיעור מאלף ומעניין מאין כמוהו(מומלץ כתוספת לאיזוטריה), המשך יום נעים וכל טוב (-:.

  52. נח מן בתאריך 3 בNovember, 2010 בשעה 19:43

    תגיד את האלף בית למדת לבד או שהיה לך מורה ?
    אם אחד רוצה ללמוד לנגן בכינור הוא לא יחפש לו מאסטר לכינור.
    אם אחד רוצה ללמוד טאייצ’י לא ראוי שיחפש את המאסטר לטאייצ’י הגדול ביותר ללמוד ממנו.
    האם זה כל כך פשוט ? פשוט להרים כינור ולתת בראש איזה פרטיטה של באך ?
    והרי לחיות נכון זה הרבה יותר מסובך מלנגן בכינור או טאייצ’י או כל אומנות נרכשת/טבעית אחרת.

    מה רע במורה טוב ?

  53. נח מן אתה מניח שיש אנשים גדולים מאתנו.
    אז אין.
    יש רק בקיאים בנושאים מסוימים שיכולה להיות להם
    משמעות בעולם המעשה
    או ספקולציה יותר גדולה, בעולם אחר.

    יש גם בעלי יכולת פיזית ו/או מנטלית גבוהה במיוחד שבקלות
    ניתן ליפול לרגליהם בבקשת תשובות לשאלות בוערות.
    שוב זוהי ברכה לבטלה פעמים רבות.

  54. נח מן בתאריך 4 בNovember, 2010 בשעה 8:41

    אלדד נשמה אני לוקח את החיים שלי ברצינות מידי בכדי להאמין לעצמי (שיש יאוש) או לסמוך אך ורק על דעתי וידיעותיי ולחשוב שאני איזה מין סופר אידיאל של האורגניזם הזה ועוד שמות ניו אייג מצחיקים כאלו לאגו, האמת היא ממש לא משהו אישי.
    לגדולים מאתנו התכוונתי לצדיקים שהם התלמידים האמיתיים של ה-5 צדיקי אמת לאורך הדורות. מה לעשות הם היו פה לפנינו. ומסרו נפשם וחיו חיים מוצלחים כאלו והגיעו למדרגות כאלו, יוסף הצדיק מלך על כל העולם, ולא סתם מלך אלא מלך טוב ומרבה חסד לכולם, אז יוסף הצדיק לא יותר גדול ממני, מאיתנו? ולאורך הדורות היו עוד הרבה.
    ולכן אני לא מניח כלום – אני מאמין בתורה. בפשיטות. “ויאמינו בהשם ובמשה עבדו”
    ובקלי קלות אני מאמין שמשה רבנו פתח את ים סוף ועלה לשמים וירד עם תורה, ושהעגל שעשו היה מעופף באויר ומדבר, ואת קרח בלעה האדמה וכו’ וכו’ וכו’ כל מה שכתוב בתורה. זה נראה לי הגיוני לגמרי.(ועולם אחר ללא כל הפלא לא הגיוני בעליל).
    ואיפה שהשכל נגמר שם האמונה מתחילה. זאת אומרת שאמונה זה כלי יותר חזק מהשכל ואפשר להגיע בעזרתו הרבה יותר גבוה, הכי גבוה עד השם יתברך.
    השם ברא עולם שהוא פלא קסום לאין סוף.
    ובן אדם בהייתו סה”כ נברא ועושה רק יש מיש ולא יש מאין
    מחשבותיו ואמונותיו לא מזיזות לא לאמת ולא למציאות.
    גם אם מישהו אומר “אני לא חושב/ מאמין שיש מלאכים” זה לא מבטל אותם מהמציאות.

  55. ישראלי פשוט בתאריך 4 בNovember, 2010 בשעה 9:13

    נכון אמרת “איפה שהשכל נגמר שם האמונה מתחילה” זה מחדד את מה שאני ניסיתי להסביר לך,
    אי אפשר להביא שום הוככה לאמונה,זה כל היופי של השיטה הזאת,היא יותר נפשית ופסיכולוגים,אתה לא רואה כלום אבל אתה משוכנע שאתה רואה הכל ונכון,ומה גם ככל שאתה יותר נכנס לזה אתה רק מחזק את השיכנוע העצמי למצב שכבר לא תוכל לתאר לעצמך מצב אחר
    כבר אמרתי שזו שיטה אכזרית ו”מצויינת” משום שהיא פסיכולוגית! זה יותר חזק מכל אידיאולוגיה או עקרונות למיניהם ששם אתה מפעיל מחשבה ושיקול דעת.
    אני בעצמי הייתי בעולם הזה נכנסתי לשם כי חיפשתי תשובות,מה שמזל שיצאתי מהמלכודת הזו
    אם תתבונן תירה שכל הדתות אומרות אותו דבר: יש איזשהו כח אוניברסלי שמכתיב הכל,אתה לא שולט על מה שמתרחש” (ויש כאלו שיגידו “אתה יכול להשפיע וזה…”משכנעים עצמם….)
    תפתח עיניים אחי,כמו בפוליטיקה כך גם בעולם כולו הכל קורה כי מישהו דאג שזה יקרה
    אנשים שלחו אנשים למחנות השמדה ולא אביהם שבשמיים,אנשים הורגים אנשים,גם סתם בלי סיבה,למרות שהרב ימציא לך מיליון סיבות,ולא נשכם שאנשים גם עושים דברים טובים,סה”כ מהות החיים היא ה”טוב”
    שלא תחשבו שאני פסימי לגמרי,פשוט ריאלי

  56. אלדד בתאריך 4 בNovember, 2010 בשעה 9:24

    פספסתי את זה בשיעורי תנ”ך.
    אתה אומר שעגל הזהב היה מעופף?
    איפה בדיוק זה כתוב ז”א מה הציטוט המדויק?
    אני עדיין עם התמונה בספר התורה המפורש מהיסודי
    ועם השיר של אהוד בנאי שרוקדים מסביב לפסל.

    למען האמת אני לא מבין מה זה נותן לך בחיי היום יום
    להאמין במה שאתה מאמין.
    איך זה משפר את מצבך ?
    לקוות כל הזמן לדברים שאתה יודע שלא יקרו.
    כמו שיבוא המשיח וכל מיני שטויות כאלה.
    לא לאכול שיש צום זה סתם עינויים.
    לא ליסוע להנאתך ביום שבת ועוד.

    אתה לא מבין שאנשים המציאו את הדברים האלה ?

    לקחו ספר תנ”ך שזה תקשור מהעבר ובנו עליו תילי תילים.

    “לקחו נושא תמים הפכו אותו פושע”.

  57. מוס דף בתאריך 4 בNovember, 2010 בשעה 9:48

    מישהו פה, מושפע באופן קשה מהקומדי סטור גם 15 שנה אחרי (-:.
    אלדד כך בחשבון אפשרות שאדם לא מרגיש צורך, בתוך תוכו בעיתיות עם נסיעה או צום, נוח לו עם זה, אין לו יצר שדוחף אותו לשם, הוא פשוט באופיו מעדיף שקט בשבת מבלי מעשה, לצום כי זה נוח לתפיסת העולם הפשוטה(צום בסה”כ זה לא אסון לגוף, זה מנקה\מזכך, בטוח שמעת על חוות צום למינהם), אני חושב שברמת העיקרון, אפשר להבין את המטרות של הרעיונות המוצגים, אך זה לא מונע מאף אחד לשאול ולהעלות ספקות בנוגע ליישומם, כך שאתה תמשיך לשאול ועד אשר לא תקבל תשובה מספקת הגיוני שתטיל ספק, רק חשוב שמי שמספק את התשובות יהיה אמין מספיק וחכם בכל הקשור לתורה, תודה.

  58. נח מן בתאריך 4 בNovember, 2010 בשעה 14:38

    שיעורי תנ”ך אתה מתכוון בבתי הספר שהוקמו ע”י מארגני הסדר החילוני החדש, עם פרוש קסוטו.
    בקשר לעגל ספר שמות פרק ל”ב פסוקים ד’ וה’
    וַיִּקַּח מִיָּדָם וַיָּצַר אֹתוֹ בַּחֶרֶט וַיַּעֲשֵׂהוּ עֵגֶל מַסֵּכָה וַיֹּאמְרוּ אֵלֶּה אֱלֹהֶיךָ יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר הֶעֱלוּךָ מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם.
    וַיַּרְא אַהֲרֹן וַיִּבֶן מִזְבֵּחַ לְפָנָיו וַיִּקְרָא אַהֲרֹן וַיֹּאמַר חַג לַיהוָה מָחָר.
    רש”י – וירא אהרן” – שהיה בו רוח חיים שנאמר בתבנית שור אוכל עשב וראה שהצליח מעשה שטן ולא היה לו פה לדחותם לגמרי.
    כלומר אהרון נבהל כשראה שהצליח להם כל כך והוא ממש חי
    בזוהר כתוב שהיו שם שני מכשפים עליונים יונוס וימברוס (הבנים של בלעם שהיה ענק יותר וידע לתקשר עם עזא ועזאל), והם הצליחו לתמרן את אהרון הכהן, והוא כדי לעקבם ביקש את כל נזמי הזהב שלהם בתקוה שהם יתחילו לריב עם בניהם ונשיהם על הזהב, אך הם ויתרו מיד, ובשעה שלקח אהרון הכהן מידם של יונוס וימברוס את הזהב , הם עשו בכשפיהם ומלחשים בפיהם, ומשכו רוח טומאה למטה. וכאשר השליח אהרון הכהן את הזהב לתוך האש, נתחזק הכח של צד הטומאה, ויצא ופרח מתוך האש צורת שור אבל בצעירותו כלומר עגל.
    בכל מקרה תיקח בחשבון שזו הייתה תקופה שבה המכשפים והכישופים היו הרבה יותר שכיחים וגלויים.
    לדוגמא בתקופה המדוברת, במצרים היה את הכסא של פרעה, שהיה בנוי משבעים מדרגות, שכל מדרגה מייצגת שפה אחת של השבעים אומות, ורק המכשף שידע את השפה על בוריה, כולל הכישופים שכוללים בה, היה יכול לעלות למדרגה הבאה, פרעה השליט העליון של מצרים, היה זה שידע את כל הכישופים של השבעים שפות ועלה בכל המדרגות לשבת בכסא פרעה, המכשף העליון, והוא היה יכול להיות מכל מוצא שהוא. וכשמשה הגיעה לפרעה לתדהמתו, משה עלה בכל המדרגות עד המדרגה השבעים ואז פרעה התפחלץ כי עכשיו שניהם פרעה, ואז שאל אותו משה האם הוא יודע לשון הקודש =עברית, ענה לו לא, ואז עלה משה למדרגה ה- 71, וביטל את פרעה, ואז הוא אמר לפרעה להירגע שהוא לא בא לקחת לו את הג’וב ונשבע לו שלא יספר וממשיך הלאה הסיפור.
    ובגלל זה היה מקום לאנשים לטעות במשה שחשבו שהוא רק מכשף גדול יותר מפרעה, כמו במקרה עם המטות של הקוסמים של פרעה שגם נהפכו לנחש ושל משה בלע את שלהם, שזה היה תרגיל מבריק של משה לבטל אותם מידית ולקחת את מקור הכישוף שלהם = מטה הקסם = Hollywood שלהם.
    או שמסופר בגמרא על שצריך להיזהר כשעושים עסקים שם, שפעם אחת, אחד קנה שם בשוק חמור, ואחרי שהוא יצא והתרחק מהאזור הוא לקח את החמור לשתות, וכשקרב אותו למים נהפך החמור לבול עץ. שידוע שמים מבטלים כל כישוף. ועוד סיפורים כאלו רבים.
    לשאלתך מה זה נותן לי אז זה נותן לי ולמשפחתי נהרות של טעם מתוק לחיים.
    וגאולה ומשיח זה מדרגות רוחניות שנמצאות כל הזמן, וזה מה שהרבי נחמן בא ללמד כל אחד שהוא צריך להיות המשיח של עצמו, ולגאול את עצמו גאולה פרטית, כל רגע, והכל בכח, זכות ודעת הצדיק.
    לא לאכול בצום, זה הרגשה טובה למוח ומעולה לניקיון הגוף. להרגיש שאתה משליט את הרוכב על הסוס.
    ואין כמו בבית.
    ומי יכול להמציא מדעתו תורה כזאת היסטוריה כזאת
    וכו’ וכו’ וכו’

  59. נח מן בתאריך 4 בNovember, 2010 בשעה 16:48

    http://s3.amazonaws.com/hypertextopia/public/uploads/984/eNG4905.jpg
    :-)

  60. ישראלי פשוט בתאריך 5 בNovember, 2010 בשעה 2:03

    “ומי יכול להמציא מדעתו תורה כזאת היסטוריה ” אתה רציני????
    חברה ולא לשכוח שזה לא בדיוק “אנשי הסדר העולמי נחדש”,הם מכתיבים סדר כבר אלפי שנים

  61. נח מן בתאריך 5 בNovember, 2010 בשעה 14:44

    לשאול שאלה זה אמצעי שתכליתו למצוא תשובה
    (תשובה לשאלה אני מתכוון לא בקטע דמגוגי/מיסיונרי)
    אמרו כבר- שההיסטוריה נכתבת ע”י המנצחים. במקרה שלנו עם ישראל המנצחים הללו הם משה ודורו, שניצחו את מצרים וכוהני דתה (=הבית הלבן) בוני הפרמידות והאובליסקים, והביסו את האימפריה הגדולה וגרורותיה, ומשה לאחר נצחונו העל טיבעי, הצליח לכתוב את התורה שבה בין היתר מתוארת ההיסטוריה הקדומה מאז הבריאה, וסיפוריה המרכזיים כמו השתלשלות הדורות, המבול, מגדל בבל וכו’. ובני ישראל מצליחים להוריש אותה מדור לדור לדור עד ימינו, מסבא לאבא לבן לנכד לנין ללא הפסק 3500 שנה לערך. מתוך הנחה בסיסית שאב לא ישקר לבנו.
    ולציין כי יש רק גרסה אחת לתורה, שזה דבר פלא בפני עצמו איך לא מצאו שום ספר תורה עם גרסה קצת אחרת, בכל חלקי הגלובוס, בעוד לברית החדשה לדוגמה יש כמה מאות ורסיות, פעם כתוב שהיה שם חמור פעם גמל, פעם מכשפה, פעם מלאך, תלוי מי כתב, מתי ולאיזה צורך. כשלעצמו דבר טבעי כשכל דור צריך לחדש את ספריו המתבלים, שיפלו בהעתקתם, טעויות בשגגה או בזדון.
    לעניות דעתי מאז אנשי הסדר העולמי החדש במקומות שהם מנצחים וכובשים, הם בסה”כ מסלפים ומשנים מעוותים ומסתירים את ההיסטוריה, ורוב דתם סיפוריהם ואמונתם מבוססת על ארועים ואישים שכבר מוזכרים כך או אחרת בספרים שלנו שקדמו להם. חנוך, נמרוד, שלמה המלך, חירם אביף וכו’.
    כי הרי השקר חייב להיות מבוסס בתחילתו על קצת אמת, ואז הוא פשוט מהפך אותה לתועלתו. ואומר לא לא הבנתם אחד האנשים של המלך שלמה, שלשיטתנו הוא החכם באדם ידע שפת עופות ושפת האילנות ושפת החיות, ומלך על כל העולם בלי אף מלחמה, אלה היו כל המלכים מתבטלים לחכמתו וחסדו הרב והיו מוסרים לו המלוכה ברצון (כמו במקרה יוסף הצדיק). אז זה לא הוא היה הגדול אלה האדריכל שלו חירם אביף (שם שהודבק לחירם משבט נפתלי) כן הוא היה משהו משהו ומלכת שבא נדלקה עליו לגמרי ושלמה קינא וכו’ מה שלא היה ולא נברא. ואם היה קורה התורה לא היתה מסתירה, כי התורה לא מסתירה אף טעות של אף אחד אם זה משה דוד שלמה וכן הלאה, וכתוב בה כל הטעויות של כולם ואיך הם שילמו/תיקנו את זה. (כמו שמוזכר למעלה המקרה של אהרון שכנגד שני המכשפים שילם על כך ששני בניו מתו בהקריבם קורבן להשם) והם מסלפים את הקבלה ואומרים ששם אדנות הוא ככה והוויה הוא ככה והשטן הוא בעצם ככה וכו’ וכו’ והרוב תמיד איזה סילוף של משהו שמבוסס על איזה שהוא חלק מתורת ישראל תנ”ך זוהר וקבלה מדרשים וכו’.
    עכו”ם – ראשי תבות עובדי כוכבים ומזלות.

  62. ישראלי פשוט בתאריך 5 בNovember, 2010 בשעה 16:13

    תגיד אחי למה אתה כל פעם הופך את זה לשיעור תורה? :-) אחלה גישה
    ועכשיו לרציני,העולם לא מעשיות ואגדות על “ניצחונות על טיבעים”,המציאות היא הרבה יותר עגומה,ואם לבדוק לעומק אנחנו (האנושות) מזכירים את הדגים המגודלים באינקובטור מרגע היווצרם,כל העולם הזה הוא שקר,ככל שאתה חוקר יותר אתה מוצא יותר סדקים
    ומה שיותר נורה זה שהיום אנחנו כבר מובסים,כן כן הובסנו לפני אלפי שנים,עכשיו זה רק להתרומם חזרה מהריצפה,וזה קשה
    היום כבר שולטים בכל מה שיש לנו בחיים,אפילו בנו עצמנו,ברגשות,בחושים,במחשבות,אנחנו חיים ומתנהגים לפי הנוהל שמכתיבים לנו,מפחיד להבין שכל תזוזה מהכיוון שמובילים אותך אליו היא בעצם גם מכוונת,הכל לפי התסרית
    אבל אנשים מפחדים לעכל את מה שהם מבינים,ויש כאלו שכבר לא מסוגלים להבין,לא פיזית ולא פסיכולוגית,ופה הם רצים לאגדות ולסיפורים כדי לדעת שהכל לא עד כדי כך נורא,ומשכנעים עצמם עד שיכרון,די! מספיק! פתחו עיניים,זה רע מה שהולך פה! זה גועל נפש בחוץ! העולם (בכללי) מסריח!
    תתחילו להסתכל כל עוד אתם מסוגלים,כי הדורות הבאים כבר לא יצליחו,הם כבר לא יהיו מסוגלים,אז צאו מהסרט וסתכלו על החיים במציאות ריאלית.

  63. ישראלי פשוט:

    אני חייב לאמר, שאני הכי מרחם על אלה המסתכלים סביב, ולא מסוגלים לראות שמשהו מקולקל בחברה. אלה שכן שחווים את הבעיה במציעות, שזה מציק להם, אלה הם אלו שדווקא התעוררו.

    שבת שלום

  64. מוס דף בתאריך 5 בNovember, 2010 בשעה 17:10

    ישראלי פשוט, אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנחנו עוסקים פה לא מעט במטאפיזי, אוקולט,מיסטריות וכדומה.. זה חלק מהעניין, לחקור,ללמוד ולהבין מבלי דעות קדומות, וכל המשתף פעולה עם כך(כל עוד נוכיח את כנותו), מבורך! בעיני, אף דעה לא חשובה פחות מקודמתה, כל דעה פותחת אותנו לאפיק אחר ונותנת לנו דגשים נוספים שמקבעים תמונה ברורה יותר. מבחינתי נח מן, נותן פרספקטיבה(שאגב קיימת בהרבה מקורות אחרים) שיש בה אמת(מוחלטת או לא זה רק הזמן ייקבע), הרבה מדבריו קשורים לנושא(כן סדר עולמי חדש אליטה ובאיזוטרי), לכן הוא חבר חשוב – נוסף במאמצים לחשיפת האמת, אתה יכול להתכחש ולהתכתש מבלי לדעת מספיק לעומק מאין הוא מגיע או אתה יכול להתחיל לקרוא ולהתעניין גם בעולמו! כשתעשה כן, אתה מוזמן להתווכח איתו בכלים שלו, אולי גם תצליח להוכיח אותו? לך תדע?!

  65. קרייזי בתאריך 5 בNovember, 2010 בשעה 21:34

    חקרתי למדתי הבנתי, מה עכשיו? מה זה עוזר לי? מה זה עוזר לך? השיתוף פעולה היחיד שאני רואה הוא ממוחשב ובזה זה מסתיים! אם זאת אני שמח שישנם כמה אחדים(נקווה שלא גייס חמישי כזה) שמודעים לעניין ומסכימים שהחיים הגיעו למצב מחורבן ביותר, הם משתינים עלינו בקשת ולנו אין ברירה אלה לפתוח את הפה ויש כאלה שגם אומרים תודה, ברשותך אני יפנה אותך לסרט שאני משתדל להזכיר אותו בכל הזדמנות והסרט הזה הוא ראי , השתקפות של המציאות, לסרט קוראים “נטוורק” סרט משנות השבעים.
    בלא מעשה אולי אנחנו רציניים בתגובות שלנו אבל כל זה קורה כאן ועכשיו אמיתי אמיתי, זה לא חלום, לא השכיבו אתכם לישון, לא הרדימו אתכם, לא סיממו אתכם, הכל מציאותי ומתפקד כראוי לתכנון(שלא תחשבו שאין כזה).
    הבנקים שודדים את כספנו שעליו אנחנו עמלים קשות, היום בלי בנק אי אפשר לעבוד בשום מקום ועם שום גורם שכן הם בנו את המערכת כך שכל כספנו יהיה מתועד.

  66. מוס דף בתאריך 5 בNovember, 2010 בשעה 23:11

    קרייזי(למרות שהפנייה במקור לישראלי פשוט), חקרתי, למדתי… בזה זה מסתיים? כל יום לומדים משהו חדש, החיים הם תהליך למידה מתמשך…אגב נטוורק סרט מעולה(בייחוד הקטע שהוא פונה לקהל בבית בייאוש ועצבים), לראות דברים באופן רציו-פסימי זה מה שהם רוצים שתעשה, אני בוחר אחרת, למרות שעצוב לי, כואב לי, אבל זה מדרבן אותי לחקור יותר ולהעמיק יותר בכדי למצוא פתרון מתאים, אני לא יודע עם לצאת לרחובות זה הפיתרון(הם יכולים מחר להעביר חוק שכל התארגנות זה טרור נגד המדינה), לא יודע עם צריך לפעול סתם כך ללא מחשבה(יש להם יתרון עלינו במחלקה הזו, אבל מאמין שיש מספיק אנשים חכמים עם מצפון להתמודד איתם בזמן הנכון), אני אומר שפסיביות פוגעת, אבל אקטביות ללא מחשבה, קל וחומר בעייתית יותר, כשיהיו פתרונות ברורים תהיה פעולה, לכן חשוב לחקור ולבחון עוד נושאים, לא סתם לפעול(אפשר בכמה מישורים להפגין ולחשוף מושחתים), בכל אופן זו דעתי נכון להיום, נראה מה יוליד יום… קרייזי, תשתגע ותתפרע(באופן חיובי על החומר), שתחשוב על משהו קונסטרוקטיבי תודיע לי\לנו, אני יודע שאני אשמח לשמוע על כל פתרון, שבת שלום.

  67. ישראלי פשוט בתאריך 6 בNovember, 2010 בשעה 2:33

    “נטוורק” סרט מצויין!הקטע ששם מסובבים את זה בצורה קומית,שיסתכלו ויגידו “הנה עוד קונספירטור משוגה” שזה לא חדש לנו
    תראה עד כמה המצב עגום שכבר מראים הכל כמעט גלוי וכולם שמים פס על העניין
    בכלל החוסר התעניינות הזה אצל הרוב בכל מה שסביבם מפחיד,שככנו מה זה לחשוב
    דרך אגב נזכרתי ב”מטריקס”,אני לא חובב כל כך מדע בדיוני אבל האנלוגיה שם פשוט מדהימה

  68. קרייזי בתאריך 6 בNovember, 2010 בשעה 11:18

    אכן …”שכחנו מה זה לחשוב” בסרט ישנו קטע שבו הוא מדבר על זה שהציבור הוא בעצם כבר לא אנושי אלה רובוט מתוכנת חסר תקווה ששולטים עליו דרך כפתורים. חוסר עניין הוא משום הם יודעים שצריך משהו כדי ליצור מניפוליציה על השיגרה, הרי מה היה קורה בלי כל הסחות הדעת? היינו מפנים זמן לחשוב, ולחשוב משמעו (כמו שאמר) להיות קיים.
    אגב מוס דף הפיתרון בטח שלא מצוי ביציאה מהבית אל הרחוב כי שם באמת תעשה מעצמך צחוק ותיתקל בחוסר שיתוף פעולה וזה משום שישנם כמה סוגים של קהל, האחד מרוח בשמן וטוב לו, השני לא מתלונן, והשלישי כבוי ומדוכא, אני דווקא חשבתי על דרך יותר שיטתית כדי ליצור התעוררות ופחד (פחד הוא שם המשחק, שלא תטעה ידידי) בקרבם ולא זה לא דרך קבוצות קטנות כאלה שמצתודדים להם לאיזה ערב מהנה (שלא אמור להיות כזה) ומדברים על כביכול שינוי מקרינים איזה סרט מתכבדים קצת והולכים לדרכם אל המחר החדש שלהם לעיסוקי הנורמות שלהם.

  69. רב שייח מעניין.
    אנחנו לדעתי די מדשדשים בידוע.
    ככל שאני קורא ושומע באתרים הרבים אני מגיע להבנה שהדור שלנו הוא הדור המרתק ביותר ב 5000 השנים האחרונות והעתיד כמה שהוא לא ידוע כך נדמה שרואים כבר את הסוף ורק הושט יד וגע בו.
    אין מנהיג בעם ונדיר לראות אהבה שלא תלויה בדבר אם בכלל וחבל.
    בעצם אנחנו חסרי אונים וממתינים למר גורלינו עם תקוות שווא.
    האם יש מוצא טוב האם יש מה לעשות וזה יוביל לטוב?
    הרב שייח הפילוסופי נותן זמן של הנאה של עיניין אינטלקטואלי, אך תחלס מה עושים מעבר לכך??????
    רק בשורות טובות.
    אבי ג.

  70. קרייזי בתאריך 6 בNovember, 2010 בשעה 23:03

    מעניין אם לפני 2000 3000 ו9000 שנה חשבו לעצמם הדורות ההם על דורות העתיד?
    אנחנו דואגים יותר מדי כי כנראה ישנה סיבה לכך, הרסנו (“הרסנו”…הם הרסו..התעשיינים) כל פיסת חיים טובה ומשובחת, קימטו לכדור הזה את הצורה, סחטו את האימאמא שלו, מצצו לו את המיץ, דרכו עליו, שרפו אותו, קרעו אותו לגזרים והיום הם באים לנו בכל מיני תופעות של קיימות, בר קיימא, הישארות, צמיחה, ועוד שטויות שהם בעצמם המציאו כדי לשרת את אינטרס חד צדדי ולהאשים את האדם בגרימת מוות לכדור….אנחנו האדם? אנחנו האשמים? הם אלו שבזזו את הטבע כדי להתעשר ולחיות חיים רגועים בלי דאגות אז למה הם באים בטענות אל האדם(אנחנו)? הם אלו שיצרו שליטה כדי לקבוע סדר יום, הם אלו שחילקו תפקידים בינם לבין עצמם ויצרו את צורת החיים שאותה אנו חיים, הם האחראים להתפתחות המתקדמת של העולם (שעד היום אני שואל לאן ועד מתי?) מה החיפזון בכל ההתפתחות הזאת, לאן זה מוביל? מה יוצא לנו מזה? גם לזה יש גבול האם לא מתחנו את החבל יתר על המידה? מה הרעיון במטוס חמקן בלתי ניתן למיכום שעולה מיליארדים שבסופו של יום המטרה שלו בסך הכל היא להרוג אנשים? פשוטו כמשמעו. משום מה גם אני יוצא עם תחושה כמו קודמי שנדמה כאילו רואים את הסוף, או יותר נכון מרגישים אותו.

  71. צאו מהפסימיות שלכם חלאס….

  72. ישראלי פשוט בתאריך 7 בNovember, 2010 בשעה 8:56

    משהו מעניין שמצאתי:זוכרים היה לראפר jay-z שיר עם rihanna שנקרא run this town הנה הקליפ
    http://www.youtube.com/watch?v=yVA-xTBeHyM
    עכשיו זה ש jay-z מכר עצמו לסדר העולמי החדש זה לא חדש,לפחות לכל מי שחוקר,עכשיו מצאתי קליפ של chris geo שהו ידוע בשיריו ה”אנטי סדר עולמי חדש”,אחלה שירים דרך אגב,והוא עשה קטע יפה,שיר עם עוד בחורה עם קול מהמם על כל הנושא של המאבק בסדר העולמי החדש,והם לקחו תקליפ מהלינק למעלה ועשו אותו ברברס,בקיצור יצה משהו חבל על הזמן,אני איך שראיתי ממש אהבתי,זה הלינק ל”רמיקס”

  73. נח מן בתאריך 7 בNovember, 2010 בשעה 10:53

    לשבת כל היום ולקרוא בקול גדול הכל חרא, זו לא חוכמה גדולה.
    התשובה המתבקשת היא:
    - לאא בידאק.
    וזו השיטה הילדותית שמשתמשים בה המפחידנים המעצבנים כמו אלכס או זהבי העצבני=ילדותי (וההמנון המוגבל שיכלית שלו – “הכל חרא”)… וזה חלק מהפרופגנדה של הדיסאינפורמציה להרבות יאוש פחד דיכאון כפירה שנאה וציניות. להשאיר את המתעניין במצב, במצב של טראומה שוק והלם לנוכח הצגת התכלית הזו של הרוע, לגדל ולפאר את הצד השני (החושך) כאילו הם באמת כאלה חזקים מוצלחים ובלתי מנוצחים. שהם בסה”כ גם פיונים בהפקה הענקית של הקיום (הכוונה לאילומינטים למינם), וע”י זה לנתב את הרגשותיו לעצבים ציניות ויאוש, ולהשאיר את תודעתו ברע באופן תדיר -
    עד כי לא ישים ליבו יותר לצד השני של ההרמוניה, ולהביאו לכך שיתריס כנגד כל אופטימיסט בדרך – הלו תתעורר, יא מסכן, יש פסימיות בעולם, מה אתה עיוור.

    ובנוסף
    רק לשאול שאלות בלי למצוא תשובות? מהפך את החיפוש לחסר טעם. ללא התקדמות.
    רק לשאול מה לעשות? בלי לשמוע את הקריאה האוניברסלית- תרגע ! יהיה בסדר !! בינתיים תתקן את עצמך !!!!
    בינתיים אל תיפול אתה לחושך ולדיכאון הנלווה לו, אל תחשיך !! להפך תהיה קרן אור אתה בחשכה ! ותאיר לאחרים ! יש עוד כל כך הרבה טוב וחסד לעשות ולהרבות בעולם !! אין צורך למצוא אשמים לא צריך גיליוטינות ! צריך רק רחמים על כל העולם אחד ועוד אחד ועוד אחד ואז מסה קריטית והשינוי יגיע !

    שבוע טוב (עם דגש על הטוב :-)

  74. נח מן בתאריך 7 בNovember, 2010 בשעה 13:57

    עכשיו בכל זאת כדי לא לצאת אושו קטן, קצת עצות שימושיות ודעת מאבותינו –
    החוכמה הגדולה והחיונית באמת היא – להיות בשמחה תמיד.
    וכמו לכל חוכמה גדולה צריך מאסטר(=רבי) גדול מאוד, הגדול ביותר, שיוכל להסביר שכל גדול כזה (=להיות בשמחה תמיד) לבעל שכל קטן כזה (=איזה באסה הכל חרא מתפתח)
    -(בלי חס ושלום לפגוע באף אחד – אני מתכוון כמובן גם לעצמי:-)
    (תחשבו מה היה יוצא מקרלוס קסטנדה בלי דואן חואן, הוא היה סתם עוד נעל בית אמריקאי מגושם, במקום זה הוא לימד אותו להיות לוחם וחולם שאנחנו רק יכולים לחלום להיות)
    רבי נחמן יעץ – לחייך בכח חיוך מאולץ וחיוך אמיתי יתלווה לו.
    ואמר –
    “מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד, ולהתגבר להרחיק העצבות והמרה שחורה בכל כוחו…והכלל שצריך להתגבר מאוד בכל הכוחות להיות אך שמח תמיד, כי טבע האדם למשוך את עצמו למרה שחורה ועצבות מחמת פגעי ומקרי הזמן, וכל אדם מלא יסורים, על כן צריך להכריח את עצמו בכוח גדול להיות בשמחה תמיד ולשמח את עצמו בכל אשר יוכל, ואפילו במילי דשטותא (דברי צחוק)”.
    וסיפר –
    “פעם אחת היה מלך והיה לו בן יחיד. רצה המלך למסור את המלוכה לבנו בחייו, לכן עשה משתה גדול. וכשהמלך עושה משתה גדול זאת שמחה גדולה מאוד, בפרט עכשיו, כשמסר את המלוכה לבנו בחייו, בודאי היתה שמחה גדולה מאוד.

    והיו במשתה כל שרי המלוכה וכל הדוכסים והשרים והיו שמחים מאוד. גם המדינה כולה נהנתה מזה שהמלך מוסר את המלוכה לבנו בחייו, כי הוא כבוד גדול למלך. והיתה שם שמחה גדולה מאוד, והיו שם כל מיני שמחה ומקהלות זמר, משחקי הצגות וכיוצא בזה כל מיני שמחה, הכל היה שם בזמן המשתה.

    וכשנעשו שמחים מאוד, עמד המלך ואמר לבנו: היות שאני חוזה בכוכבים, ואני רואה שאתה עתיד לרדת מן המלוכה, על כן תראה שלא תהיה לך עצבות כשתרד מן המלוכה, רק תהיה בשמחה. וכשתהיה בשמחה, גם אני אהיה בשמחה. וגם כשתהיה לך עצבות, אף על פי כן אני אהיה בשמחה על שאין אתה מלך, כי אינך ראוי למלוכה, מאחר שאינך יכול להחזיק את עצמך בשמחה כשאתה יורד מן המלוכה, אבל כשתהיה בשמחה, אזי אהיה בשמחה יתירה מאוד.”

    “עדיף להיות כאילו שמח מאשר עצוב באמת”.
    במידה שמוחו של אדם רגיל לחשוב באמצעות היאוש, ובמוחו כבר היאוש יושב בדרך קבע, אסור לו לאדם להתאהב במוחו זה המקולקל, ועצה לזה היא לזרוק את שכלו שהתעוות מעומס הרע על מוחו הקטן. ולהכניס שכל חדש נקי, אמיתי וגדול יותר, של תקוה ובטחון בהימצאות והישארות הטוב בעולם.
    כמו – אין שום יאוש בעולם, כלל !!!
    וישנן ויזכיר לעצמו את האמת/מנטרה הזו שוב ושוב ושוב כנגד כל מחשבה של יאוש ודיכאון, גם מאה פעמים ביום, עד שינקה ויצחצח את מוחו ויעשה קשרים חדשים וחזקים במוחו לטוב, כדי שהטוב ישכון בהווייתו (במקום שאדם חושב שם הוא נמצא).
    וגם אם לא באמונה שלמה בהתחלה – רק בתמימות, זה בהחלט מספיק, תנסו.
    ושאר “טכסיסי מלחמה” כנגד העצבות והחושך אצל רבי נחמן מברסלב לכל המתעניין.

  75. אתם רואים איזה חרטא זה ?
    זה בדיוק ניו איג’ דתי.
    מתמקדים על להיות שמח במקום לשפר את המצב.
    אני לא פוסל את הרעיון של חיוך מאולץ בתור סיוע
    שיהפך לחיוך אמיתי,בסדר אוקי,אבל איפה “הבשר” ?

    כי הרעיון הנסתר כאן שזה הרבה איך אנו תופסים את המצב
    ולא איך המצב באמת.

    ז”א לדוגמה עני במקום שתגיד לו תחייך ותסמוך על אלוהים
    וזהו.
    אז ברור שזה לא זהו.
    כי אחרי שמחייכים וסומכים על אלוהים נחשו מה ?
    הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולשנות את המצב.
    אז לשנות לאחרים אי אפשר בכוח אבל לשנות לעצמנו אפשר.
    כידוע היער -האנושות,מורכב מהרבה עצים-אנשים יחידים.

  76. קרייזי בתאריך 7 בNovember, 2010 בשעה 18:10

    בלה בלה בלה בלה…צא מהבועה ועשה משהו , תתחיל בלהעיר את הציבור לכמות הרעל ששמים להם במזון המתועש במקום לתת עצות שאי אפשר ללכת איתם למכולת, מה כל הבילבול שכל הזה על מחשבות אמונות ודיבורי המוטיבציה חסרי התועלת?
    אני שמח, מה הקשר?

  77. מוס דף בתאריך 7 בNovember, 2010 בשעה 19:03

    קרייזי, זה מה שאני עושה במעגל החברים המצומצם שלי(גם שם אני חוטף בראש), כל אמת שנאמרת מטרידה מידי וגורמת לאנשים לתקוף אותך, כי לא נעים להתעסק ברפש(למרות שאתה בתוך תוכך מודע לכך שאת חי בו).
    לגבי שמחה, חיוך ואמונה, היי אני בגלל התכונות האלה, ממשיך לחיות, אל תקחו גם אותן ממני (-:, האמת שבאמונה יש כוח ששום דבר לא יכול לעצור, אבל הפרקטיקה חייבת להתלוות לכך, מוסכם.

  78. קרייזי בתאריך 7 בNovember, 2010 בשעה 19:56

    אמונה = תלות בבלתי נודע
    קח מוס דף, ספר גם לחברים
    http://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CA0QFjAB&url=http%3A%2F%2Fc3.ort.org.il%2FApps%2FPublic%2Fgetfile.aspx%3Finline%3Dyes%26f%3Dfiles%2Fba3c28fc-8c3e-46d9-b4f3-effda4c7e27b%2F2ca53991-caa7-4fdd-8f89-f85fd2938636%2Fd939992a-6124-40a7-b8f1-9b4967c3630a%2F6d3d2d38-7ccc-4b4e-9bfb-82e382801633.doc&rct=j&q=e1442&ei=BefWTMqPK9CNjAeSmJC9CQ&usg=AFQjCNHDOAfIouDzqmShziVfgmKUJBpY3g&cad=rja

  79. ישראלי פשוט בתאריך 8 בNovember, 2010 בשעה 8:19

    איך אני מתעצבן כשה איזה מישהו שמגדיר את עצמו,ואני מדגיש שזה הואו בעצמו מגדיר את עצמו לחכם ממך או מבין יותר בחיים,ואז בא לך בקטע של “חייך אחי יהיה בסדר”
    די!לא יהיה ! אני לא בן אדם פסימי אני ריאלי וכשה אני בבוץ אני מבין שאני בבוץ ולא אוכל סרטים שאני בשוקולד,ודווקא פה נמדד בן אדם,אם הוא ישבר ויוכל חרטות שלא הכל עד כדי כך רע ותסתכל על הפן החיובי,חרטה! או שהוא יתרגז ויאסוף כוחות על מנת להרים עצמו מהבוץ אליו נכנס או הוכנס,וכשה חרא אז חרא! אין באמצע
    נחמן שלא תחשוב שאני נגדך או משהו אישי,פשוט אני ממש נגד הדעות שלך,ראיתי דברים בחיים ואני נגד כל הדתות,אותי ההורים חינכו ואני לא צריך מישהו אחר שיבוא ויגיד לי מה בסדר ומה לא,אני פה כי אני רוצה ולא כי זה רצון מלמעלה שאני כביכול אפילו לא מבין,והביטוי שלך “אסור לו לאדם להתאהב במוחו זה המקולקל” רק הדגיש זאת,כל האמונה הזאת היא להגיד לך שאתה לא מושלם,ולעולם לא תהיה,כמה שלא תלמד תורה והכל
    להיות עם חיוך מאולץ? היה לך פעם רע בחיים? הרגשת פעם באמת נורא עד שבא לך להקיא? וכשה הסיבות באמת ממש קשות? איזה חיוך מאולץ??
    אני שוב אומר יש כאלו שכשה חרא להם הם מבינים את המצב ומנסים לשפר אותו,ויש כאלו שנשברים,והולכם לאמונות לרבנים וגורואים למיניהם שינחמו אותם ויגידו להם שהם צריכים להשתפר כן כן ממש זה כמו שעני אשם בזה שהוא עני,לעשות את הקורבן אשם,ויש גם כאלו שמרימים ידיים ונכנעים,יש כל מיני אנשים ונחוכמה זה לא להשלות את עצמך אלה לדעת לשפר את המצב והמציאותלטובה באמת
    עד פעם נח מן לא משהו אישי בן אדם,פשוט מביע דעה

  80. נח מן בתאריך 8 בNovember, 2010 בשעה 11:05

    בסדר בסדר הבנתי, מודה שנסחפתי, אבל בטעות הרגשתי צורך לחזק קצת בשמחה וחיוביות, טעות שלי . my bad.:-)

  81. מוס דף בתאריך 8 בNovember, 2010 בשעה 11:46

    למי שלא הבין למה אני מכנה את עצמי בשם מוס דף, הנה אחת הסיבות למה: http://www.youtube.com/watch?v=JhcNDgbIhlA , זה בתגובה למסרים בתעשיית המוזיקה(והיפ הופ בפרט) בעד ונגד הסדר העולמי שישראלי פשוט התחיל…

  82. נח מן צודק , גם ישראלי פשוט צודק..
    ומי שיטען שלא יתכן ששניהם צודקים ? גם הוא יהיה צודק…
    מה שכן אם נקלעים לבור אפל עם קירות חלקלקים זה מאוד עוזר אם יש בסביבה מישהו שאלוף באופטימיות חסרת גבולות המספק נחמה, בזמן שאתה טרוד בהיחלצות.

  83. עליתם פה על נקודה שחשבתי עליה מלא זמן לאחרונה…
    האם אלו שחקרו את כל העניין של הסדר העולמי החדש, הבונים החופשיים וכיוצ”ב
    צריכים לעשות משהו כללי / מדיני / אוניברסלי (אני יודע שהרבה בחו”ל כן עושים את זה)
    או שמא, לצערנו, כל אחד צריך לדאוג לעצמו לקרוביו ולאהוביו, כי זה פשוט מסוכן וקשה (אין דבר כזה בלתי אפשרי…)

    אני לא קורה חדשות (כמעט…נו הסם הזה…), לא קונה דברים עם צבעי מאכל חומרים משמרים וכו’, לא עושה חיסון סתם ככה, מאמין רק לבודדים (ובודק אותם כל יום). אבל ברמה העולמית זה נראה לי די בלתי אפשרי (כן אמרתי תאת זה)….

    ד”א בשמחה הייתי רוצה לשמוע שאני טועה. זה לא שבאתי להוריד את המורל (ובגלל זה אני לא מפרט יותר על מחשובתיי).

    ד”א (למרות שאני לא רוצה להפוך את הדיון לדתי), אמונה באנגלית זה תלות בבלתי נודע אבל בשפה העברית יש לה משמעות אחרת – ידע, ביטחון כח (והיו ידי משה אמונה, במלחמה נגד עמלק).
    אבל האמת גם חסידות ברסלב לא מסתדר לי… היא שונה מכולם (אולי צודקת) אבל מה שבטוח שחלק מהעניין שלה לגמרי יכולים לעזור באוירה האישית נגד “כוחות הרשע” ממה שהבנתי מכל הטקסט המאוד ארוך כאן.

  84. נח מן בתאריך 9 בNovember, 2010 בשעה 15:42

    אני לא חסיד של היפ הופ (בגילי המופלג) אבל משהו נחמד ומרומם בזמן שחושבים על השאלות העמוקות
    http://www.youtube.com/watch?v=DXvDtqs2MWI&p=FC54E24303439909

  85. קרייזי בתאריך 9 בNovember, 2010 בשעה 17:41

    ER אתה לא לבד, אני עושה בדיוק כמוך, אני מנסה להמנע מאכילה כמה שאני יכול מכל סימוני הE על שלליהם, צבעי מאכל, משמרים וכל הזבל המתועש שנקרה “אוכל”, לא קורה עיתונים לא רואה חדשות ולא משתף את התודעה שלי עם המדיה המודרנית, כמובן שזה בלתי אפשרי ברמה עולמית שכן רוב הצי-בור מתנהג כמו שאדריכלי העולם רוצים.

  86. ישראלי פשוט בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 2:28

    אני דווקא חושב שצריך לעקוב אחרי חדשות ועיתונות כתובה משום שאם אתה יודע לסנן את המידה אתה מבין מה מתרחש,ככה יש לך ידע על מה שמתכננים לנו
    רק צריך “להדליק” את המסנן בראש,אני כבר בצחוק אומר לעצמי לפני שאני בא לראות חדשות “תכין את המוח שלך לטרור פסיכולוגי” :-)

  87. מסכים עם ישראלי פשוט,
    חברה, דווקא אתם כן צריכים לראות חדשות, בגלל שרק אתם תבינו מזה משהו.

    למשל, כשהיה את הראיון עם המלך עבדאללה, הרוב ראו איזה שעשועון דבילי בערוץ אחר, ובספק אם מישהו ידע מה הדברים החשובים שהוא אומר. כשאנשים כאלה חזקים מדברים תהיו בטוחים שזה לא רק אקזוטרי, מדברים איתם שם 20 דקות, משהו יוצא החוצה, ודווקא המיומנים שבינינו צריכים להיות שם כשזה קורה.

  88. נח מן בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 9:45

    כל עוד אין הסכמה מוחלטת, במדויק ובפרוטרוט, לגבי הדרך, ומי בראש, אחת הבעיות הקשות שיעמדו כנגף לכל סוג של התקבצות, היא שהאגו של כל אחד יגיע גם כן לפגישות, בנוסף לכך ש-
    א. בני אדם מחפשים/צרכים מנהיג/מנהל/יו”ר/CEO
    (אברהם יצחק יעקוב ובניו היו רועי צאן הכוונה בסוד היא, לרועי נשמות בני אדם =מנהיגים של הצי בור= הכבשים שעומדים בתור לפתיחה של חנות בגדים מפורסמת וכו’)
    ב. תמיד יהיו שיחשקו בתפקיד הרם הזה.
    משישנה הסכמה כזו, האגו האישי של כל אחד שצועק “אנא אמלוך” משתתק, אבל מי בראש ?
    זו שאלה שחייב כל אחד לשאול, וכעצה בתור יהודי ליהודי, כדאי שינסה לשאול את השמיים קודם, בדרך כלל התשובות של השם הם הכי מדוייקות (והוא כמהה לתשומת לב ודיבור ופניה של כל אחד).
    בכל מקרה, מרגע שארגון המתנגד במהותו לשיטה, יתחיל להתהוות, הוא ימשוך אליו את תשומת הלב של ארגונים שהוקמו אך ורק בכדי להגן על השיטה מארגונים שקמים כנגדה. ותשומת הלב של חסרי לב… שלא נדע.
    לפי מה שהצלחתי להבין ברוב רובם של המקרים בעלי “הסדר” הם דווקא בצד השני, הם יודעים לארגן להתארגן ולתעד הכל באובססיביות (דבר תמוה לכשעצמו מדוע עושי רע, לדוגמא הנאצים תיעדו את מעשיהם, והרי צריך להיות להפך, שירצו דווקא לכסות ולהסתיר, וכאן מצאתי הסבר מניח את הדעת מתוך סיפורי מעשיות משנים קדמוניות של רבי נחמן שמספר שפעם היתה סערה גדולה והעולם התחלק לקבוצות כשל קבוצה ידעה שהעיקר זה התכלית, וכל קבוצה חקרה והגיעה לתכלית שונה, כמו הכת של הממון, והכת של הניאוף, והכת של הכבוד וכו’ ואחת הכתות היא הכת של הרציחה, שחקרו וראו שבעולם כל דבר מגיע לסוף ולכיליון ולכן החליטו שהתכלית היא לקרב את הכל לתכלית כלומר לרצוח ולהרוס אותו. מכאן משתמע שמבחינתם הם עוסקים בתכלית והתיעוד הוא בעצם התהללות והתפארות במעשיהם.
    גרין פיס, שלום עכשיו ושאר אין ספור הארגונים עם השמות היפים הם בדרך כלל ארגוני “אופוזיציה נשלטת”
    אסור לשכוח שמקורות הכח הללו נמצאים כבר המון זמן, כשכל מטרתם היא להישאר בעמדות כח אלו, ומטרתם מקדשת את כל האמצעים, כשהם טוענים כי השלטון על ההמונים ניתן להם משמים, מרצון אלוקי (ומה שנכון נכון ואשרי המאמין). ויציאה במלחמה נגד ארגון כזה חובק עולם של הותיקן האו”ם הבנקים העולמים CFR CIA MI5 מוסד ומאות אלפי גרורותיהם וכו’ וכו’ צריך להיות יותר מחופף מדון קישוט בהרבה.(או מתחת לגיל 35:-)
    וזה גם כבר נכתב בתורה, שהמנהיגים לפי העם. אנחנו צריכים להשתנות, כל עוד אנחנו נכנעים לשטיפת המח החילונית ועיצוב התודעה שלנו לפי רצונם של פעילי ה- NOVUS ORDO SECLORUM = סדר חילוני חדש. (מה שכתוב מתחת לפרמידה שבשטר של דולר אחד) סדר עולמי חדש זה רק שם קוד לרעיון הזה.
    מלטינית secular= SECLORUM = חילוני כשמם כן הם, לא סתם כך יש אנטי דת ואנטי רעיונות דתיים, והחילוניות והמוסר המעוות שלה מתחזקים, כש”תרבות המערב” היא התרבות הנאורה, הבית הלבן הוא מפיץ הדמוקרטיה והחופש, ואנחנו לא בסיס צבאי פאשיסטי וכו’, לא סתם אנחנו רצים קדימה בטכנולוגיה משקיעים בכך אין ספור אמצעים, מהגן עד הקבר, (גם אני חשבתי בתיכון, מהדרך שלמדו אותנו “תנ”ך” שהו נכתב ע”י קבוצת משוגעים, ושרתי ביחד “זרוק דידיטי על הדתי, הטבע במים כל ירא שמים, דרוס כל דוס, השמד כל חרד, הרי אתה למד אצל אפיקורוסים מה כבר תהיה אם לא אפיקורוס), והכל כדי לתכנת את ההמונים לחילוניות וחוסר מוסר, לא סתם פרס לא סומך על הקדוש ברוך הוא, והוא סומך על החברים שלו והטכנולוגיה, כך חינכו אותו זו הדוקטרינה, מלחמה נגד הדת הישנה שמאמינה באלוהים, מלחמה באלוהים, לא סתם בנין ה-EU הוא בצורה של מגדל בבל, שמטרתו הייתה להלחם באלוהים. והסלוגן “MANY TONGUES ONE VOICE” הוא כנגד הבילבול שזרה השם במגדל בבל.
    http://3.bp.blogspot.com/_SiI8xMJXktY/S8L6Qhws3aI/AAAAAAAABDE/PgPVb0WTVi8/s320/EU+tower+babel+2.jpg
    ודרך אגב עובדה מעניינת בקצרה – אחד העונשים שקבלו אחת הקבוצות במגדל בבל, היה שהם נהפכו לקופים, הידרדרו אבוציונלית אם תרצו, ושוב מוצאים, שרעיון האבולוציה ומוצא האדם מהקוף, הוא גנבה ספרותית ממדרש עתיק, שהפכו אותו על פניו.
    בעצם הקוף הדרדר מהאדם, מה שיותר הגיוני כי אנחנו מוצאים אנשים שמדרדרים להתנהג כמו קופים, אבל עוד אין ממש קוף טייס בחיל אויר (בינתיים יגידו הדרוויניסטים.. תנו לזה טריליארד שנה..). השקר בסה”כ מהפך את האמת תדיר. פשוט וגאוני.
    וכנגד הסדר הישן, הם מסורים בכל מאודם להביא ולקדם את הדת החדשה, הדת של לוציפר הנחש, שמוכר להם את הלוקש שרק בגלל שאלוהים אכל מעץ הדעת =טכנולוגיה=כישוף, רק מכח זה הוא מה שהוא, ומרגע שאדם יאכל מעץ הדעת “והייתם כאלוהים יודעי טוב ורע”, ויוצא מזה שהאדם הוא הסופר אידיאל של השלמות הקוסמית, וזה בא כדי לחזק ולגדל את האגו שלו (והאגו הוא מאוד אגואיסט) שהוא הכי עליון, ושהוא פה רק בגלל שהוא רוצה, ובתור כזה הוא קובע את החוק, והחוק הוא “do what thou wilt shall be the whole of the law” (Aleister Crowley) , בתרגום חופשי מאוד “תעשה מה שבא לך זה כל החוק”, כלומר סדום ועמורה.
    האם האדם הוא זה שמתעצבן כשאומרים לו שיש גדולים וחכמים ממנו, ושיש לו עוד עבודה ושהוא לא מושלם, או האגו?
    וכבר התנבאו על “מלחמת בני האור בבני החושך”, ומי נראה לכם ינצח בסוף? יפה… האור !
    אז נשאר רק להתחזק ולחזק אחד את השני שאם עברנו את פרעה ההוא, נעבור גם את זה.
    נזכרתי לאחרונה במשפט “פצצה” שכולם מכירים (שהלוואי והייתי מתייחס אליו מוקדם יותר והייתי חוסך לעצמי את הפדיחות של לצעוק על אנשים שהכל רקוב וצריך מהפכה):
    “רבי חנינא סגן הכוהנים אומר: הווי מתפלל לשלומה של מלכות, שאילולי מוראה איש את רעהו חיים בלענו”. בהתחלה היה לי קשה מאוד לקבל, וזו דוגמא טובה לצורך בחוכמה יותר גבוה, מהחוכמה האישית שלי לפחות, כי מהבנתי היה ראוי לקלל את המלכות ולהתפלל לנפילתה, אך בא חכם וקדוש ממני ואומר, לא, אם לא היתה המלכות, היה הרבה יותר גרוע ! מסתמא היו הרבה כנופיות שנלחמות על שליטה אזורית, הרבה פחות בטחון אישי, “המיסים” לא היו קבועים וכו’. כלומר המלכות היא הרע במיעוטו.
    הסוד הוא בקבלה, כשקבלה של המציאות, לא באה כנגד או במקום, ניסיון תקיף לשנות ולהטיב ולשפר את המציאות, אלה כנקודת מוצא שקולה ושימושית יותר, במקום לבזבז זמן ואנרגיה בהתבכיינות, להתנגד ולדחות, משפרים את הגישה המבאסת, ואז גם יש חשק וכח לעשות את מה שצריך, כדי לשפר את המצב.
    לא באתי כאן להוציא רוח מהמפרשים של אף מהפכה, זה אף אחד לא יכול לעשות, המהפכה כבר פה, מתרחשת נקראת ונכתבת, בכל העולם, אי אפשר לעצור אותה, העולם מתעורר, ולא רחוק היום שפשוט זה יקרה מעצמו במסות שאי אפשר לארגן, באחדות שאי אפשר לתכנן, באהבה שצריך רק להתכונן אליה.
    ואם אפשר תגובות יותר ענייניות מסתם לטעון שזה מלא ב – בלה בלה בלה. או שאין “בשר” ולא עצות שאפשר ללכת איתן למכולת, כי אני לא מתיימר, אני רק חולק מידע ומחשבות. גם עדיף בלי- “זה הכי מעצבן אותי”.. “זה מבאס” וכיוצא בזה.. תכלס, דברו תכלס, אל תגידו אין בשר תנו בשר. אל תגידו אין עצות תנו עצות.
    ותזהרו מאוד מאוד ממה שאתם אוכלים תבדקו שבע מאות פעם (בקשו ממני בצדק להזהיר).
    בריאות ואושר.
    חזק חזק ונתחזק.
    נ נח.

  89. מוס דף בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 9:59

    נח מן, אמרתי לך כבר שאני אוהב את מה שאתה כותב… תודה, חשיבה חיובית משולבת מעשה(הפצת אמת), היא הדרך לשבור את המחסום הראשוני, אני מקווה שאתם מסכימים

  90. קרייזי בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 10:14

    נו באמת, עוד פעם בלה בלה בלה, מה דברו תכלס מה? על מה? על זה?
    “הסוד הוא בקבלה, כשקבלה של המציאות, לא באה כנגד או במקום, ניסיון תקיף לשנות ולהטיב ולשפר את המציאות, אלה כנקודת מוצא שקולה ושימושית יותר, במקום לבזבז זמן ואנרגיה בהתבכיינות, להתנגד ולדחות, משפרים את הגישה המבאסת, ואז גם יש חשק וכח לעשות את מה שצריך, כדי לשפר את המצב.”
    בחיית… איזה עצות אתה נותן? במה זה יכול להועיל ולשפר דיבורי הסרק האלה?
    ומאיפה הבאת את זה?
    “ולא רחוק היום שפשוט זה יקרה מעצמו במסות שאי אפשר לארגן, באחדות שאי אפשר לתכנן, באהבה שצריך רק להתכונן אליה.”
    אתה גם נביא הסופו של יום, זה כמו שאני יגיד (ודרך אגב לזה אני יותר מאמין) אל תדאגו חברה הסוף קרב ובא, כל מה שתכננו במשך מאות שנים יגשים את מטרתו בקרוב ולא יהיה מנוס.
    ובסוף אתה זורק שורה של “תזהרו מאוד מאוד ממה שאתם אוכלים תבדקו שבע מאות פעם”
    כדי לסגור את התגובה יפה?

  91. חבוב על חוש הומר שמעת.. יא כבד.. תרגיע

  92. במיוחד לקרייזי – נשמה אם לא אכפת לך הדיון קצת יותר פתוח ורחב, מלדון באספרטיים ומונוסודיום פלואריד וכו’ בלבד.
    והעצה היחידה שנתתי, וגם היא לא שלי, היא להתעודד ולצאת מהבאסה, בברור לא מדברת אליך,
    ואני חוזר, תקח אויר תספור עד מאה, ותרגע.
    ותתפלא אופטימים רואים את העתיד ורוד.
    מעבר לכך אין. אולי רק לדלג על התגובות שלי כדי לא להתעצבן.
    שוב ושוב אני לא מנסה לתת פתרונות לבעיות העולם, רק חולק מידע ומחשבות.
    ואיך זה תורם לדיון להעתיק קטעים ולהגיד זה חרטה וזה מאיפה הבאת.
    כשאמרתי תכלס התכוונתי שבוא ותפרט איך הבאסה והעצבים האגו החילוניות או וואט אבר שאתה מאמין בו, עוזרים לך בחיים, במקום לקום ולצעוק בעקביות I object.. I object.. objection.. תכתוב משהו, תסביר תפרט.
    ואל תשכח, תתעלם לגמרי מכל מה שכתבתי רק תזהר מהאוכל… מאוד :-)

  93. קרייזי, תזהר! המבורגר מאחורייך

  94. קרייזי בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 13:15

    אז אתה גם בדרן ומעביר דאחקות בזמנך
    זה יתאים לך יותר תח מן
    http://hulu.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%A6%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93-%D7%90%D7%A4/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%A6%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A1%D7%98%D7%A0%D7%93-%D7%90%D7%A4
    אבל תעשה מה שבא לך.
    אחי אתה מברבר שטויות שחוזרות על עצמן אתה משקר את עצמך ומנסה להסביר את השקר שאתה חי(אתה קורה לו אמת) בו לאחרים אולי תצליח להשפיע אחרת אני רואה שום סיבה לחלוק ערמות של מידע לא רלוונטי. נתתי לך עצה(כן, להתחיל להפסיק לאכול חומרי הדברה ושאר מזיקים) ותעביר את זה לכל מי שאתה מכיר חושב שתצליח להשפיע….., בדיוק כמו שחשבתי, לכן גם את הבלה בלה שלך אף אחד לא מוכן לקנות כי זה הכל דיבורי אוויר כמו שאני קורה לזה.
    קבלה, אהבה, חיזוק, תכלית, חלאס…. על מי אתה בא לעבוד אנשים רומסים ודורכים פה אחד את השני יהודים כמו שאתה קורה להם ורק אתה(ואולי עוד כמה) מחייך/כים
    לקחתי אוויר, שתיתי מים, עשיתי מקלחת, שטפתי את הבית, החלפתי בגדים, וצבעתי את הבית בורוד התעודדתי ויצאתי מהבאסה בשבילך ורק בשבילך, שמח?
    >>>>> חיוך אכן מביא חיוך, אם הוא טבעי כמובן.<<<<<
    ועוד דבר אני מוכן להישבע שאתה לא חדש פה באתר, אלה רק נכנס בשם אחר כדי לבלבל את המוח, התגובות הארוכות והטורדניות שלך מזכירות לי מישהו.
    מעכשיו אני חושב שאני ידלג, תודה על העצה.

  95. דעתי בנושא הקטנטן,
    גם אני לא כ”כ מסכים עם ברסלב…בלשון המעטה…
    אבל אם מסננים את מה שנגד… רואים חלק נהדר בכל הבלה בלה בלה הזה….
    מתוך ה20 שורות בכל הודעה שלו אני באופן אישי נדהם בכמה שורות אחרדות.
    כמובן שבשורות אחרות אני קורא יותר מהר ופחות מתייחס….

  96. לנחמן בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 14:33

    מעבר למגיבים המתנשאים קצת ,אני משוכנע שקוראים את התגובות שלך עוד אנשים ולחלקם זה מפגש נדיר
    או ראשון עם “ברסלבי” ועוד ” דוס” שבענינים..

  97. “לקחתי אוויר, שתיתי מים, עשיתי מקלחת, שטפתי את הבית, החלפתי בגדים, וצבעתי את הבית בורוד התעודדתי ויצאתי מהבאסה בשבילך ורק בשבילך, שמח?”

    שמח? מאושר!!! זו מחווה מאוד אבירית מצדך.
    בקשר להאשמות, לצערי ידידי, אתה טועה.
    (חוץ מהקטע שהתגובות ארוכות וטורדניות, מה לעשות, יש חופש דיבור)

  98. “מעבר למגיבים המתנשאים קצת ,אני משוכנע שקוראים את התגובות שלך עוד אנשים ולחלקם זה מפגש נדיר
    או ראשון עם “ברסלבי” ועוד ” דוס” שבענינים..”

    כל מילה בסלע.

    נח-מן, גם עליי הם מתנשאים פה ושם, ואני עוד אחד המנהלים פה (לפחות בתחזוק), אז אל תיקח את זה אישית, לא שנראה ככה, אבל רק שתדע.

    וכן, אם יש מישהו מהמגזר היותר דתי, אבל שהוא “בעניינים” מה שנקרא, הוא מבורך פה, כמו כל אחד אחר. לפחות פה, הייתי מקווה שיהיה פחות סכסוך בין המגזרים לאור התרבות הנהרסת שאני מאמין שכולם פה מזהים סביב. זה לא זמן להסכים כולם אחד עם השני, אחרת זאת דיקטטורה, זה כן זמן להתחיל להכיר ולהתחבר.

    ואני חוזר על העיקר, אנחנו מגיבים פה כי אנחנו מסוגלים לראות בניגוד לשאר הצי-בור, שהתרבות שסביבנו נאכלה על ידי גורמים חשוכים ביותר, ועצם זה שאנחנו מרגישים את זה וזה פותח אצלנו באסה, פארנויה, או במקרה של נחמן…שמחה, זה מצויין! זה אומר שאנחנו לא רוקדים לקול צלילי החליל של אשפי הסדר העולמי החדש.

    כל טוב.

  99. מוס דף בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 15:55

    מחזק את דבריו של לויד, נח מן וכל מי שמחפש אמת שלא מופיעה באמצעי התקשורת רצויים וברוכים וזה מבלי להיות פעיל בתפעול האתר (-: , מחכה בקוצר רוח לנושא הבא…

  100. קרייזי בתאריך 10 בNovember, 2010 בשעה 22:46

    איפה בדיוק שמעת אותי מתנשא? זה הדבר האחרון שנמצא באפיון שלי, אני פשוט אומר את דעתי על זה שהוא באגר רציני, וחלאס נמאס רדו מזה.
    ובלי שום קשר אין לי מושג מה קרה לאתר הזה אבל הוא השתנה והתמתן לגמרי מהיום שהגעתי אליו, אולי מאילוצים ואולי מכוח אחר, חבל מאד. אחרי הכל, הכל הופך גלובאלי היום.
    לא יודע למה אבל תחושת הבטן שלי אומרת שהאתר הוא שותף פעיל עם האדריכלים.

  101. נח מן בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 0:38

    ישר כח אחים יקרים :-)
    משום מה, באופן מוזר אני לא מצליח לצרף לינקים לבלוגים בנושא סכרונזציה במדיה.
    וגם לא את שמות הבלוגים באנגלית… מוזר.
    בגוגל: שחור כלב כוכב
    בסדר הזה במילה אחת.

  102. נח מן בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 0:40

    http://blackdogstar.blogspot.com/search?updated-max=2010-06-26T21:16:00%2B01:00&max-results=3

  103. נח מן בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 0:44

    http://rundonotwalk.blogspot.com/

  104. נח מן בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 0:47

    http://afewshotstoshaman.blogspot.com/

  105. ישראלי פשוט בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 9:53

    זה שה”אדריכלים” נקרא להם נמצאים פה אני די בטוח
    חברה מה אם איזה פוסט חדש? די נסחף הנושה הזה ף-)

  106. ישראלי פשוט בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 9:53

    :-(

  107. ישראלי פשוט בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 9:54

    :-)

  108. בוהה בקרייזי בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 17:59

    קרייזי : “איפה בדיוק שמעת אותי מתנשא? זה הדבר האחרון שנמצא באפיון שלי, אני פשוט אומר את דעתי על זה שהוא באגר רציני”

    ושוב קרייזי : “בלה בלה בלה בלה…צא מהבועה ועשה משהו” , “אחי אתה מברבר שטויות שחוזרות על עצמן” , “אז אתה גם בדרן ומעביר דאחקות בזמנך
    זה יתאים לך יותר תח מן
    לינק ___
    אבל תעשה מה שבא לך.
    אחי אתה מברבר שטויות שחוזרות על עצמן אתה משקר את עצמך ומנסה להסביר את השקר שאתה חי(אתה קורה לו אמת) בו לאחרים אולי תצליח להשפיע אחרת אני רואה שום סיבה לחלוק ערמות של מידע לא רלוונטי. נתתי לך עצה(כן, להתחיל להפסיק לאכול חומרי הדברה ושאר מזיקים) ותעביר את זה לכל מי שאתה מכיר חושב שתצליח להשפיע….., בדיוק כמו שחשבתי, לכן גם את הבלה בלה שלך אף אחד לא מוכן לקנות כי זה הכל דיבורי אוויר כמו שאני קורה לזה.
    קבלה, אהבה, חיזוק, תכלית, חלאס…. ”

    “בלי שום קשר אין לי מושג מה קרה לאתר הזה אבל הוא השתנה והתמתן לגמרי מהיום שהגעתי אליו, אולי מאילוצים ואולי מכוח אחר, חבל מאד. אחרי הכל, הכל הופך גלובאלי היום.
    לא יודע למה אבל תחושת הבטן שלי אומרת שהאתר הוא שותף פעיל עם האדריכלים.”

    התאמצתי בקופי פייסט הזה מתוך תקוה שתתחיל לקלוט את עצמך ולחשוב לפני שאתה יורה…

    אגב “אדריכלים” ה”אפיון” שלהם זה דיכוי ריבוי דעות.

  109. conspil.com בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 19:16

    אם לא תפסיקו אתם תאלצו אותנו לפרסם עוד פוסט!!!

  110. מוס דף בתאריך 11 בNovember, 2010 בשעה 21:52

    איזה איום חביבי, עם איומים כאךו אני יכול לחיות בלי בעיה… מחכים כבר לפוסט, לא נושמים מרוב ציפייה.

  111. קרייזי בתאריך 12 בNovember, 2010 בשעה 11:48

    תגידו יש מצב שנכיר אתכם קצת יותר אנשי קונספיל? למשל באתר אמת אחרת לא מסתירים שום דבר, מה איתכם?.
    לפעמים נראה לי שרוב התגובות כאן זה צבא של איש אחד, תמשיך להתאמץ אדון בוהה בלמצוא לעצמך כינויים.
    “אגב “אדריכלים” ה”אפיון” שלהם זה דיכוי ריבוי דעות.” התחכמויות אה?

  112. אכן כל פוסט פה שווה כל כך שבהחלט משתייכת לכאן ציפייה

  113. מוס דף בתאריך 12 בNovember, 2010 בשעה 13:44

    קרייזי, אני כ”כ מזדהה עם הפארנוייה הזו, אבל לא מגיע מצב בחייך שבו אתה אומר לעצמך, אולי הפעם אפשר לנסות לבטוח במישהו?! גם אני סקפטי! אבל יש גבול, אגב אני מאוד אוהב את האופן בו אתה חולק על דעות, אבל מצפה שתביא משהו קונקרטי שנוכל להבין מדוע? ככה גם נלמד משהו, אני בטח אשמח להבין איפה הם טועים…

  114. המגיב המסתורי... בתאריך 12 בNovember, 2010 בשעה 15:07

    קרייזי עלית עלי…אני לא מגיב תחת שם קבוע…מאחר והגבתי בין עשר לעשרים פעם באתר הזה בלבד..ולאחרונה באופן אישי אליך ["התחכמויות הא"] תצטרך להתאמץ יותר ולהפעיל את החוש הבלשי ..בלגלות “מי חוץ מעצמך משחק לך בראש”
    ואם הייתי איש קונספיל הייתי מסנן עוד מאז היללת בתגובה דילול אוכלוסיה !תהיה בטוח בזה !הדיעה הזו
    לא זקוקה ליחסי ציבור מהמגיבים פה.

  115. קרייזי בתאריך 12 בNovember, 2010 בשעה 17:06

    לך תקנה גזר. אני מסביר את מצבו הירוד של האתר ולא מחפש אף אחד הרי אחרי הכל רובכם מזוייפים כאן. בפרהסיה אף אחד לא יגיד את מה שאני חושב אבל זאת האמת ותתמודד עם זה איך שבא לך, האלוהים של נח מן רק צריך להוריד מים ומשום מה הוא משתהה (זה ישיר יותר אני מקווה), מצד שני אולי אני יותר מתאים לצד השני שבו הם מנסים לומר את זה בפרהסיה ואולי אומרים רק ששניצלים כמוך אופטימים עד כדי אובססיה בלתי נגמרת, טוב אני הולך לעבוד על כמה כשפים…נתראה א”כ עב”מ.

  116. מוס דף בתאריך 13 בNovember, 2010 בשעה 23:35

    קרייזי, במציאות אני לדוגמא אומר דברים לא פחות חדים ממך, דווקא באתר הזה, אני בא ללמוד ולשת”פ בידע(הידע היחסי שלי קטן ביחס לחלקכם אני בא בעיקר ללמוד), במציאות אני אוהב את הגישה האקסצנטרית שלך, אבל כאן לפני הכל אנחנו מנסים להבין את הצדדים, לראות עם יש דרך לגשר, מה שאתה עושה זה קודם שורף את הגשרים! מה אח”כ?!

  117. קרייזי בתאריך 14 בNovember, 2010 בשעה 14:18

    מוס אחי החיים בעולם הזה >>>גמורים<<< ואני לא פסימי אלה ריאלי באופן אינדיבידואלי אין בעיה באופן כללי היא חמורה מאד והבעיה שהכלליות הזאת משליכה על הפרט, נחמן יכול לחשוב באיזה דרך שבא לו, אבל זה ידידי לא עוזר ולא יעזור לאף אחד כדי לחיות חיים שחיים בהם כאן ועכשיו, אחרי הכל מה יהיה אחר כך עוד לא גילו לו והספקולציות הן תופעה שכיחה מאד.
    כאשר במדיה תופרים וחופרים לנו את כל תכניות הזימה והפשע ועוד בשעות שהילדים צופים בטלויזיה נחמן יכול לומר לי להוציא את הטלויזיה ובזה פתרתי את הבעיה שזה נכון אבל רק ברמה הפרטנית ברמה הכוללנית זה לא יקרה ומכאן זה משליך שליליות על הפרט, כאשר מתוך עשר אנשים רק אני יחרים מחיר של לחם בעבור 10 שקל הסובל היחיד יהיה אני, אז מי כאן ההוזה.?
    דרך אגב כל שנותר הוא לחיות את החיים האלה בברירה היחידה שיש לנו והיא צורתם הנכחית.
    ו………….”שלא יעבדו עליכם”.
    נחמן זה לא אישי אלה טריוויאלי.
    הידע שלי הוא גם יחסי בהקשר של הכוח שלו’ הידע עצמו זהו ידע עקר שכן גם אם יש לי כוונה אני לא יכול לעשות כלום חוץ מלהמנע שגם זה קשה בפני עצמו’ איך אומר אלכס ג’ונס THERE IS A WAR ON YOUR MIND

  118. לקרייזי בתאריך 14 בNovember, 2010 בשעה 15:55

    “..אני דווקא חשבתי על דרך יותר שיטתית כדי ליצור התעוררות ופחד (פחד הוא שם המשחק, שלא תטעה ידידי).. ”
    נא לפרט

  119. מוס דף בתאריך 14 בNovember, 2010 בשעה 16:05

    קרייזי, כל הדוגמאות שנתת עד עכשיו רק ממריצות אותי למצוא אמת אחת, שעליה יתבסס הכול(זווית ראייה זה משהו אישי שאין לגעת בו), אני צופה, לומד ומסיק, המלחמה על המוח שלי, היא קודם מלחמה על התודעה השלילית שהמדיה מציגה, לכן ניתוק היא דרך אחת כשיש רבים (את זה אני אומר מידעה אישית) שבוחרים להחזיק טלוויזיה, אך לא להתחבר לאותם מוקדים מסיתים נוראיים כמו “הוט” ו”יס” ולעשות בזה שימוש כקולנוע ביתי בלבד ותו לו(בשביל השאר יש אינטרנט, חלק עדיין מוחזקים בידי התעמולנים כשאחרים מתחילים להתעורר), קרייזי, אני אולי אופטימי מידי בתפיסת העולם שלי, אבל אל תטעה הדרך עוד ארוכה לאמת, אבל כשאתה מרגיש את הסוף קרב, אתה יודע שאיתו גם יחול משהו חדש, בוא נקווה שנזכה לראות דברים טובים, בהסתמך על הידע שלך אני דווקא רואה לא מעט סיבות לאופטימיות, כשכן, האווירה הכללית דיכאון, אבל גם אחרי שיר של כבד של עופר לוי, תמיד יש לערס סיבה לחיות הרי אח”כ הוא ילך להרביץ לחנון המתנשא ולסגור את הסיפור של הקיפוח…(-: מקווה שהאלגוריה מובנת, כן אנחנו מקופחים,מדוכאים, סובלים… אבל אנחנו ה”עם” ה”עמך” חזקים יותר מהחנון(האליטה הסגורה) שמתנשא מעלינו, רק עם נתאחד, הוא יבין טוב, טוב, “מאיפה משתין הערס”, נסגור את זה במשפט הבא, “תצפה לרע מכל, תקווה לטוב”.

  120. ישראלי פשוט בתאריך 15 בNovember, 2010 בשעה 10:52

    חברה מה עם החדשות האחרונות,קרו שתי מקרים מוזרים לאחרונה,הראשון בעכו,עם האיש שדהר עם המשאית לתוך תחנת אותובוס וצעק ש”השב”כ והמשטרה רצחו את הילדים שלו” מה גם שהילדים שלו חיים ובריאים,למישהו נראה מוזר הסיפור? מה שאיצבן אותי זה אותם כתבי ומגישי חדשות שישר יצאו בקטע שההצהרה שלו מופרכת כמובן
    בלי לחשוב או לתת לחקירה זמן הם כבר החליטו שכך וכך וכך…
    והסיפור השני זה שאריאל שרון חזר הביתה,יותר נכון הוחזר באמבולנס,מה שמוזר לי זה שבצילומי חדשות המעבר בין האמבולנס לכניסה לבית הוסתר בווילון! למה? מה יש להסתיר? מה גם האבטחה במקום הייתה לא קטנה וזה אפשר לראות ולהסיכ מכך שהעיתינאים צילמו מרחוק,אני אישית חושב ששרון חי ונושם,ואף פעם לא האמנתי שהוא בבית חולים שם,מה גם שאין שום תמונה או כתב של חדשות כלשהם שקיבל גישה אליו כל הזמן הזה
    אולי אני טועה,מה דעתכם על זה?

  121. הסיפור עם שרון הוא אחד ההזויים ביותר, ובאותו זמן גם גלוי לעין לגמרי.
    הרי מי היה בוחר בטיפוס הפרווה הזה שנקרא אולמרט, אם לא הייתה רוחו של המנהיג הגדול (=שמן) שרון, היפיפייה הנרדמת, מרחפת בפוסטרי ענק מאחורי גבו של ממשיך דרכו, הנבחר החדש של המחליטים האמתיים שמאחורי הווילון,
    אז שרון היה צריך ללכת, אבל לא לגמרי, אז הרדימו אותו, לפני הבחירות, ואז הפליצו עלינו בקול גדול את “קדימה”, וכך רוחו תמיד הייתה יכולה לרחף ברקע, אחרת לא היה שום סיכוי שהלפלף המושחת הזה יתקבל בציבור בתור “מנהיג”.
    והיום כבר לא צריך יותר את שרון … אז מנסים להחזיר אותו לביתו, הם סוגרים מעגל ! בתודעה שלנו.
    הציבור אוהב דרמות, פוליטיקה היא האופיום להמונים.
    עכשיו הם מזיזים את המלך וכל העם צריך להשפיל את עיניו הלחות מדמעות של תקווה לקרקע, והלב לשמים, בתפלה להצלחת המבצע…. יאא רייט !!!!
    בסופו של יום אולי המהפנט יותר מהופנט מהמהופנט.
    נהייתה לי סחרחורת שראיתי את כמות ואיכות התגובות של כאלו שלא קונים את ההצגה הזו מתחילתה
    (שוב לא מצליח לצרף קישור – לכתבה בוואינט “אחרי סופ”ש בבית: אריאל שרון חוזר לבית החולים”)
    אנחנו מתעוררים מההיפנוזה, מהכישוף, אכן עתיד ורוד.

  122. [...] העולם." – הנסיך פיליפ.עוד ציטוטים « הרב לייטמן נפגש עם פיטר ג'וזף [עדכון] מסעות תמנון ה"צדק חברתי" בישראל [...]

  123. [...] הרב לייטמן נפגש עם פיטר ג'וזף [עדכון] [...]

השארת תגובה

Google