חושפים את האור: באפומט! האור האסטראלי

פרק חמישי של חושפים את האור, ארוך יותר מהרגיל לכן שבוע הבא לא ייצא פרק. זה כרגע הפרק הכי חשוב שיצא, ואחד הפרוייקטים הכי מעמיקים אשר יצאו מתוך מעבדת קונספיל. הלילה חושפים את העז של הבונים החופשיים ופותחים קן צרעות, לא מומלץ לרגישים.

untitled8.JPG

 פרק חמישי.(חלק א’) לחצו להאזנה

 פרק חמישי.(חלק ב’) לחצו להאזנה

אתר הפודקאסט

כאשר הבונה החופשי נכנס ללשכה בפעמים הראשונות הוא נתקל במונחים כמו “הוא הולך לרכב על העז..” או “הוא הולך לקבל את העז…”.

mason_goat2.jpg

goat_post_card_4.jpg

freemason_goat_1stdegree.jpg

freemasongoattest.jpg

468_peresnakhum_segal.jpg

ציור של באפומט, עז המייצג את האור האסטרלי, אנרגיה אשר החניך לומד לשלוט עלייה לאורך ה33 דרגות, בדומה ל33 החוליות שיש בעמוד השדרה:

baphomet4.jpg

במעגלי מאגיה, וכת השטן לא מסתירים את משמעותו האפלה של אותו “כוח”. השטן הוא אינו דמות עבור חניכי המסדרים, זהו כוח עליו הם לומדים לשלוט, כוח פאנתאיסטי:

180pxsealofbaphometsvgfz2.png

baphomet11.gif

קלף השטן בטארט, שאב את המקור שלו מהציור של באפומט, מייצג אותו הדבר, השמש ביום הקצר ביותר היא במזל גדי (ראש העז למעלה), והשמש ביום הארוך ביותר במזל תאומים למטה, אלה שערים לכניסה של נשמות, ואנרגיות, על פי האחוות הסודיות:

the-devil-tarot-card.jpg

ראו את האיכות האנדרוגנית של כוכב שבתאי, אל מול השמש והירח ממולו במצב הדואלי, (הסבר בפודקאסט):

zodiacwheelequinoxcross.jpg

זוכרים איזה ספר ג’ורג’ בוש קרא יחד עם ילדים בזמן שהמטוסים ב11.9 נכנסו בתאומים? סיפור ילדים על העז :

04-bush.png

חותם באפומט ליד השם באפומט איתו הבונה חופשי דרגה 33 אליסטר קראולי היה חותם. באפומט מייצג עבור המסדרים הסודיים את השד עזאזל, מנהיג הנפילים שלימד את האדם ליצור נשקים , קוסמטיקה , וקסם. קסם, או מאגיה, זה בעצם אומנות השימוש באור האסטרלי:

baphomet.jpg

גם כאן על הכובע (אות קין?):

33er.jpg

עוד בונה חופשי עם הסמל:

sealephoto-capchainjpeg.jpg

גם כאן:

srflag.jpg

על הטליון של אלברט פייק עוד בונה חופשי דרגה 33 מפקד ריבוני לשעבר של הסקוטיש רייט.

abertpike.jpg

גם כאן, האסטרונאוט באז אלדרין, גם בונה חופשי, ותחשבו על כך כשהוא מדבר על אפשרות החייזרים:

buzzgb2.jpg

הנשיא ג’ראלד פורד:

codex_51.jpg

המיסה השחורה מתוך The Black Mass Jules Michelet, La Sorcière, 1911, שימו לב ליצור עם האוזניים המחודדות משמאל. הדבר סימבולי לשתיית דם המחזור ונוזלים של גוף האדם אשר המסטריות לאורך השני האמינו שנותן כוח לחניך. הדבר נמצא גם היום תחת נושא הSEX MAGICK, שאליסטר קראולי (בונה חופשי דרגה 33) הציג לעולם המערבי. במסדרים כמו הO.T.O, מעגל פנימי יותר וגבוהה של בניה חופשית, נוהגים לעשות שימוש נרחב במאגית מין, פרק שלם על כך בקרוב:

black_mass.jpg

איור של מפיסטופולס מתוך היצירה של גטה, אשר השתייך לאילומנטי הבווארי. את הציור אייר בונה חופשי דרגה 32 J. Augustus Knapp, שימו לב לבאפומט מצד שמאל, לגולגולת ולינשוף. זהו מפיסטופלס שעליו כתב גאטה מהאילומינטי הבווארי, והוא כמו האור האסטרלי, השטן של מסדרי הסוד המיוצג במזל גדי והאל פאן, כוח המשמש לטובה אך שתמיד זומם לרעה.:

coodex_106.jpg

יודה, מלמד את אבירי הג’דיי (חניכי המסדרים הסודיים) להשתמש בFORCE, האור האסטרלי, שגם לו שתיי צדדים, הצד האפל והצד הטוב:

antiques-yoda.jpg
“השטן אינו אל שחור, אלא ניגוד של אלוהים…הוא אינו אישיות, אלא כוח, הנוצר למען הטוב, אך שיכול לשמש לרעה. זהו האינסטרומנט של חירות ורצון חופשי. הם מייצגים את הכוח הזה…תחת האל המיתולוגי בעל הקרניים פאן. ומכאן אני מקבלים את העז של שבת, אח של הנחש הקדמוני, ואוחז האור…”

אלברט פייק.  Morals and Dogma, p. 102

רצון חופשי הוא מה שאליסטר קראולי, עוד בונה חופשי דרגה 33, מלמד, Do what thou wilt, דבר אשר למד מהאחווה הדיוניסית Hellfire club.

עוד להעמיק על כיצד פאן והאל העיזי דיוניסוס/בכחוס הם חלק אינטגרלי מהבנייה החופשית, הישועים, והבוהמיאן גרוב (מנוע הפוליטי-אוקולטי של ארה”ב), ראו את הפרק בנושא.

מיסה שחורה בכנסיית השטן, מבצעים את סמל היד של הקרניים:

blackmass.jpg

satanicritualhandsignal5jy1.jpg

עזאזל, השד אותו מייצג באפומט:

azazel.jpg

שיווה, השמש השחורה, מייצג בדיוק את אותו רעיון של אור אסטראלי:

dancing_shiva.jpg

דיוניסוס, עוד אל עיזי המייצג את השמש, של ליאונרדו דא-וינצ’י:

leonardo_da_vinci_bachus_1511_1515_technique_holz_postcard-p239955078268844321qibm_400.jpg

כמו קלף השטן ובאפומט, השמש הרוחני למעלה בראש, ולמטה השמש החומרית מתחת מיוצגת על ידי ראש האריה או לינגאם:

shiva1.jpg

שיווה לינגאם, (סמל בדומה לאובליקס של אוסיריס!):

shiva2.gif

שימו לב לסמל יד (מודרה) הקרניים היכן שהוא אוחז בתוף, זה מסמל משהו שנסביר בעתיד אז לא להסיק מסקנות חפוזות.

shiva2.jpg

דיוניסוס.

z1220dionysos.jpg

קאלי האלה הגדולה הורגת את שיווה, כמו שבתאי (מלאך המוות באחד היצוגים שלו) הורג את השמש ביום הקצר ביותר במזל גדי עליו הוא שולט:

kali3.jpg

חדרי מדיטציה של הבונים החופשיים, שם החניך עובר תהליך שנקרא באלכימיה NEGRIDO, ירידה אל מעמקי האדמה למצוא את מה שמכונה ה”פרימה מטריה” החומר הראשוני, שהוא פורה ביותר. אותם חדרים מכילים בתוכם סימבולים של כוכב שבתאי:

vitriol1.jpg

מלאך המוות גם בחדרי המדיציה:

orleans1.jpg

ע

העין היא עוד סמל של אותו כוח מתעורר שמסמל באפומט. באפומט מייצג את עזאזל, אשר כמו פרומיתאוס נתן את האש מהאלים לאדם, ובכך קיבל עונש להיות כבול לסלע ולא לראות יותר את אור היום. ביהדות בעקבות אותו מקרה היו מקריבים עיזים, מה שהיה נקרא הקרבת קורבן “השעיר לעזאזל”. כמו פרומיתאוס שאותו שיחרר הרקולס האל הסולארי, כך מקווים שיום אחד בעתיד יגיע חניך המסדרים הסודיים אשר ימצא את המילה העבודה שתעיר מחדש את עזאזל/פרומתיאוס, או מה שידוע יותר, תחזיר לחיים את אוסיריס. מה שחסר לאוסיריס זה איבר המין אותו איבד ואשר נעלם, חישבו על כך בהקשר לברית מילה. המילים בעיברית מגלות לנו הרבה:

apron_eye.jpg

002-structure-of-freemasonry-eye.jpg

us_seal.jpg

wm-2008-002.jpg

מוקדש באהבה לגרעין הקשה שמחפש אחר האמת.


    כתבות רלוונטיות:



65 תגובות לכתבה ” חושפים את האור: באפומט! האור האסטראלי”

  1. אתם צריכים גם להסתכל על משחקי מחשב כמו מורטל קומבט שפשוט מפוצץ במסרים שטניים. למשל:

    -אחת הדמויות שלו נקראת שיווה והיא יצור עם 4 ידיים שמזכירה מאוד את שיווה האמיתית
    -אחת הדמויות REPTILE היא בןאדם שמשתנה ללטאה (רפטיליאן)
    -אחד ‘הבוסים’ של המשחק נקרא מוטארו והוא חצי בן אדם חצי סוס עם קרניים של תיש
    -אחת הדמויות נקראת סקורפיון והוא למעשה נינג’ה שברגע שהוא מוריד את המסכה הוא חושף גולגולת יורקת אש

    ועוד המון המון דוגמאות וסימנים שמראים שיכול להיות שיוצרי המשחק היו משויכים לאילומינטי או שהתעסקו בשטניזם

  2. מישהו בתאריך 12 בMarch, 2010 בשעה 21:19

    שאלה ליוצרי הבלוג – האם אתם אנשים דתיים?

  3. לא הם לא.

  4. אלדד בתאריך 12 בMarch, 2010 בשעה 23:48

    גבר , חוששני שאתה טועה לגבי הקטע של השילוב בין הנשיות לגבריות.
    זו מגמה בעולם שהיא חדשה יחסית והיא מגבירה את הרוחניות של האדם ומומלצת,
    דומה מעט לאיזון בין הצד הימני של המוח לשמאלי כמו שעושים במדיטציה פעולה שמגבירה
    את ההרמוניה והצלילות.
    אם נפשט את זה גבר יכול לבכות ואשה יכולה לדפוק מסמר בלי רגשות אשם.

  5. זה לא קשור לבכי או דפיקת מסמר.

    http://www.henrymakow.com/000165.html

    זה מסביר את העניין קצת יותר טוב, על אף שאני לא מסכים לגמרי אם כל הדברים של מאקאו.

  6. אלדד בתאריך 13 בMarch, 2010 בשעה 8:05

    תודה על המאמר.
    לי נראה שמיעוט של ההומוסקסואלים מגיעים לכך כתוצאה מטראומה או קשר לא תקין והרוב
    נולדים כך.

  7. מאוד מעניין רשמתי את המקורות ואני אקרא תודה
    אגב, מי אלה במוזיקה?

  8. קרייזי בתאריך 14 בMarch, 2010 בשעה 1:10

    ניר
    העולם מפוצץ ונגוע במסרים בלי סוף בכל מקום שאליו תביט, אישית לא שמתי למשחק לב אבל אתה צודק
    הם יודעים בדיוק מה הם עושים ומחדירים לעולם מסרים וסמלים בכל פינה ואם למדת אותם מספיק
    אתה תגלה בלי שום בעיה את המסרים החבויים, מה הרעיון מאחורי כל זה אין לי מושג כי זה נראה טיפשי למדי או… שאני הוא הטיפש.

  9. הרעיון הוא להנחיל את הרעיונות דרך סמלים, מכיוון שסמלים מתקשרים יותר טוב ממילים, וחודרים למרומות מסויימים במוח. זה מנחיל את האמונות תפיסת העולם. זה נושא מעניין ברגע שמבינים את עולם המאגיה וכישוף איתו הם מתעסקים, אז ההנסדה האנושית שלהם יותר ברורה.

  10. גלקטי בתאריך 17 בMarch, 2010 בשעה 2:21

    בום שיווה מהדבה שמבו בולנט :)

    גם הוא אילמונטי, בבילון, הבוניים החופשים ,ואחות מדרגה שלישית של בוש ואובמה
    שיווה הוא גבר גבר. והוא ממש לא האל של העולם התחתון.

    דרך אגב אין שום דבר אילומינטי,בוניים חופשיים בישיבת לוטוס שלו? או שזה בסדר
    לשבת ככה??

    בכל מקרה חלק מהדברים פה ה אפילו יותר הזויים מחייזרים ככה שבגדול אני אוהב
    את החפירה פה..תמשיכו ככה :)

  11. שיווה הוא הרבה דברים, אבל ללא ספק בסימליות שלו יש את רעיון האור האסטראלי-אש מרכזית. כאן מסבירים את הסמליות שלו מנקודת מבט של האחוות הסודיות.

    ההבדל בין החפירות פה לדיבורים על חייזרים הוא שפה מוצגים עובדות, בעוד שהדיבורים על לטאות ועבמ”ים הם עוד בגדר ה”יכול להיות אבל…”

    בקשר לישיבת לוטוס, לא נראה לי שמשהו בזה לא בסדר. ממש לא, זה אפילו מומלץ, אני בספק אם אלברט פייק כמה שהיה שמן אי פעם היה מסוגל לשבת ככה… בטוח אפשר להלביש על זה סימליות ברובד הטקסי, אבל ברובד המציאותי אין בזה כלל דבר שהוא רע, זה אפילו עושה טוב.

    שיהיה המשך יום גלקטי :)

  12. גלקטי בתאריך 19 בMarch, 2010 בשעה 11:28

    ובאמת אלה ימים מאד גלקטים..יש שיגידו בגלל הקירבה ל2012..ל21 למרץ
    או רק שרוצים שנחשוב שאלה ימים חשובים והזויים כדי שמתחת לפני השטח יוכלו
    להמשיך לשלוט בנו :)

    אז לגבי הלוטוס..כמובן צחקתי..ממליץ לכולם לשבת כל היום..(וגם ממליץ על שיווה
    מהדב ואום) :)

    ועכשיו לקצת רצינות!! סתם לא באמת..
    אתה אומר את המילה עובדות…שהיא מילה מערבית בבילונית אילומינטית בוניים חפשיים.
    המערב לימד אותנו שכל מה שנכון חייב להיות מוכח במסגרת אמפירית עובדתית
    של מחקר..המערב השכיח מאיתנו שמה שנכון בלב הוא נכון.
    למשל: שר הטבעות (שכבר הבנתי שגם איתו יש בעיות במסגרת הסיפור של להכניס
    לנו לראש אגדות ושדים כדי שנברח מהמציאות) הוא היסטוריה מבחינתי..הוא קרה כי
    חוויתי אותו..זה עובדה שזה קרה גם אם אני לא יכול להוכיח לך..אני חוויתי ולכן זה קרה
    בשבילי..אותו דבר עם הסיפור שאינו נגמר ומלחמת הכוכבים (יודה הוא גלקטי בבילוני!!)

    עכשיו אתה אומר עובדות..מעניין אותי אם היית בהודו וחווית את שיווה..מעבר לכתוב.
    זה כמו שנקרא עכשיו ספר תורה ונביא 50 אנשים דתיים שייתנו לנו הסברים שונים
    על יהווה..אז למי נאמין? יש משהו מעבר לכתוב (ולזכור שספר זה מילים ומילים נכתבות
    על ידי בני אדם ולבני אדם יש אגו..אז..)
    דווקא ברהמה הוא אל שהרבה יותר קרוב לרעיונות של האחוות הסודיות..אל גברי
    מניפולטיבי..שעושה בלאגנים.
    ואם הבוניים רוצים שנהיה גם גברים וגם נשים אז אני ממש איתם! רק כנראה שב10000
    שנה האחרונות הם רצו שנהיה יותר באנרגיה גברית..ולכן אנחנו כל כך מכורים לעובדות
    אמפיריות מוכחות בחומר (זה כמו שאני אגיד שאין חמצן באוויר..אני לא רואה את זה
    אז הוא לא קיים).

    ועוד משהו אחד על פאגאניות..אני מת על פאגאניות..שהיינו פאגאנים לא היו מדינות
    שנחלמות במדינות שהיו מעבר השני של הים..גם לא היה זיהום אויר..ומכוניות..
    אפילו אם טי וי לא היה!! מה שכן היו הרבה עצים ויערות וחיים בטבע..
    יאללה לפאגאניות!!!!

    אחלה סופש גלקטי…ממליץ לכולם להתחבר לאנרגיות של יום השיוויון
    בום שיוה מהדב! :)

  13. כשהינו פגאנים לא נלחמנו עם מדינות מעבר לים כי היינו עסוקים בלרצוח באכזריות את השבט השכן ובהקרבת בתולות לאלים משונים ולכהני דת פדופילים פסיכופאטים :)

  14. walkyourtalk בתאריך 20 בMarch, 2010 בשעה 11:50

    אחד…מי יודע ? ברוח התקופה אני אוצה לברך על הפרסומים האחרונים של קונספיל, ובאמת מי יודע ? טוב שיש דיון, טוב להישאר פתוחים לכל האפשרויות ולקבל את האפשרות שהבנייה החופשית מבנה לנו את המציאות ולא רק ארכיטקטורה..כל הסמלים, השירים, הטקסים והתקשורת ב-100 שנה האחרונות מבנים לנו את המציאות..מציאות פאגאנית או יהודית, נוצרית או הינדית..אנו כל כך קטנים וכל כך גדולים שזה מדהים. מחד אנו מפעילים את המוח הגברי שלנו להבין ולהבין ולהבין, מאידך, אנו יודעים איכשהוא בתוך תוכנו שכל זה הוא משחק אשלייה והוא רחוק מהאמת האחת הפשוטה שכולנו חלק ממנה. לפני שחווה אכלה מהתפוח ושני המינים נכנסו לתקופת ה”ידע”, היה מאוד פשוט שם בגן, כשמבינים את צורת ההסתכלות של “הבונים” על המציאות הזו, רואים שהם שרוטים, רואים גם שהיהדות על הפאגאניות שלה, שרוטה לא פחות ומאמינה באיזה “אלוהים” שהגיע לו פתאום והחליט להנחיל תורה לעם אחד. על מה ולמה.. כי אותנו בחרת מכל העמים – פאק יו – מי אמר שאנחנו יותר ממישהו אחר ? זה נשמע כמו אידיאולוגיה של “הבונים”..אז אולי לעולם לא נדע את האמת האנושית על היסטורית הכדור, אולי אנו יודעים תמיד ורק נזכרים, מה שבטוח זה שבליבנו אנו יודעים, כשאנו עושים רע אנו יודעים, כשאנו עושים טוב אנו יודעים – עץ הדעת.
    להרחיב את עשיית הטוב בעולמנו, טוב שמגיע מבפנים ללא קשר לטובות הנאה אישיות, טוב בשביל טוב..והאמת תשחרר אותנו, כי בליבנו אנו יודעים (אוהבים ויודעים),
    חג חופש (ולא חרות) שמח לכולנו..וקונספיל – אל תפסיק, גם אם מתעוררות תגובות מוזרות – הן מתעוררות, וזה הרבה, תודה על הכל..

  15. יו אוף עוד כמה פעמים יגידו את זה – היהדות היא לא פגאנית.היא הדת היחידה ששרדה שהתנגדה לפגאניות
    ולבניה החופשית.
    מחקר מעמיק בתורת הבניה החופשית תמיד מוביל למסקנה שהאויב הגדול שלהם זו היהדות.ובתור חילוני שגדל בחינוך אנטי דתי ומודע לשקרים ולשטיפת המוח,העובדה הזאת בלבד מעוררת אצלי שאלות.

  16. ג’וק לקח לי הרבה זמן להבין את זה, ואני ממליץ גם לך,

    לא להתעצבן על אלה שעוד לא נפל להם האסימון. :)

    שבת שלום שיהיה לכולנו…

  17. תודה לויד
    ובהזדמנות אני רוצה להודות לכם על הסדרה.אני לא נמצא מול מחשב הרבה אבל אני עוקב אחרי התכנית
    הפודקאסטים מדהימים ומענינים מאד.אני חולה על הפתיחה מזכיר לי את הפתיחה של hour of the time
    תודה רבה שבת שלום

  18. בהמשך לאזכור האיזון הין המוח השמאלי לימני אני ממליץ בחום להעשיר את הידע בדבר המוח הימני וכיצד ניתן להעצימו,
    http://www.rightbrainsite.info/

  19. גלקטי בתאריך 21 בMarch, 2010 בשעה 14:26

    כמה מילים על פגאניות..
    לפי ויקיפדיה: פגניות (או עבודת אלילים) הוא מונח מערבי המתאר פולחנים ומנהגים
    של דתות פוליתאיסטיות, עתיקות וחדשות, מערביות ומזרחיות.
    Paganism (from Latin paganus, meaning “country dweller”, “rustic
    יעני…אנשי כפר בורים.

    עכשיו שניה על דתות פוליתאסטיות…הדיבור הוא שהיהדות הביאה ראשונה לעולם
    את האמונה באל אחד- מונותאיזם.
    אז למרות ריבוי האלים בהודו למשל..כל מי שהיה שם וקצת חקר יידע להגיד
    שההודי הכי דפוק ברחוב יגיד לך שיש מליון אלים אבל שהכל הוא אחד- מונותאיזם.
    אותו דבר בשבטים עתיקים באמריקה..אפריקה..ואוסטרליה (שהאבור’ינים הם קצת
    אבל ממש קצת ..בטיפה..באו לפני הדת היהודית).

    מספרים לנו על כל כל מיני טקסים פגאנים של שבטים (זאת אומרת טקסים שמתייחסים
    לריבוי של אלים) ואני אומר שבטקסים אלו הם התייחסו לחלק מהבריאה.
    כמו שיש יהוה ושכינה..חלקים שונים מן האחדות.
    ובכלל הדבר הכי בבילוני,אילומיטני, בוניים חופשים לחשוב זה שפגאניות זה רע.
    להגיד שיהדות היא פגאנית זאת מחמאה לדעתי..זה אומר שנשאר בה קצת מן העולם
    הישן..והיא לא לגמרי מערבית חומרית.

    ושהיינו פגאנים רצחנו באכזריות את השבט השכן..אבל לא השמדנו עמים שלמים
    ואפשר לחשוב שהיום אנחנו לא רוצחים באכזריות איזה שבט שכן??

    לסיום..אני רוצה להבהיר שאני מאד אוהב מה שהולך פה בקונספיל..גם אם אני לא מסכים
    עם הכל..זה פותח תודעה..בום עליכם! :)

    אחלה שבוע ואחלה יום שיוויון (פגאני)

  20. אם הפודקאסט גורם לאנשים להתעצבן, לבדוק את עצמם, לחשוב שוב על האמונות שלהם אז הוא עושה את העבודה. שנית, ישנם בהודו גם אינספור דוגמאות לאנשים שפשוט לוקחים פסל של אליל והולכים איתו לאורך כל ההר, זה למשל דוגמא מובהקת לפאגניות שאין ביהדות “לא תעשה פסל”. אבל אין בזה דבר רע כל עוד זה לא פוגע באף אחד אחר, אני לא חושב שבאים להגן על היהדות ולצאת נגד פאגניות בסופו שלדבר. מה שכן באים ללמד פה על בתי ספר המסטריות ומה הם מאמינים, כי זה מה שישפיע עלינו בסוף אם נרצה או לא. עכשיו אם אתה חושב שאין רע בעבודת אלילים, אז אני מציע שתבדוק שוב, סתכל סביב על תוכניות כמו “AMERICAN IDOL”, כיצד זמרים ושחקנים הופכים ומקבלים מעמד של “כוכבים”, איך אנשים בכזאת קלות נותנים לילדים שלהם ולעצמם לתת לבני-אדם סטטוס של אלוהים, זה מסוכן, זה חלק מהתרבות ההרסנית שיש מסביבנו. לפי היהדות לא ניתן להגיע למצב כזה אם נשמעים לחוקים, זה למה זאת היית דת כל כך חזקה, והיא כיום נחשבת לדת העולם הישן אשר מחכים להחליפה. הקו החזק המפריד את אמונת האחוות הסודיות מהשאר הוא האמונה בין אלוהים אחד יוצר לבין האמונה שהאדם אם יעשה מה שהם אומרים לו יהפוך להיות אלוהים, וזה ההבדל המהותי.  היד הפאגנית מצאה דרכה גם במקומות ביהדות למשל, בכתובה של החתונה של כל אחד בארץ כתוב “בסימן ובמזל טוב”, מזה סימן? איזה מזל? אבל זה לא מגיע מהבסיס התנכ האותנתי, הדבר הוחדר בצורה זרה כמו שקרה באופן נורא מובהק עם הנצרות, הפיכת אנשים שם לקדושים, למאין מעמד אלוהי שמחליף את הפוליתאזים האלילי במסווה נוצרי. האמונה של אדם-אלוהים היא מאוד מסוכנת ביחוד היום כאשר רוצים להציג מתישהו בשנים הקרובות את הבודההא מייטריה לעולם, ואלה /שקוראים באתר כבר מודעים לסכנה ומי היישות המתגלגלת המדוברת.

    חשוב פשוט לא לעשות “אום” רק בגלל ש”מאסטר” אמר לעשות, לחשוב למי יש את המניע שאנשים יקשטו את חדרם בתמונות של שיווה, וכיצד באמת הסדר העולמי החדש שהצהיר לא פעם מתכוון להחזיר את הררכיית האחוות הסודיות לקדמותה, לפני שהיהודים האלה הגיעו, ולאחרם “ישו” שרק הגביר את ה”נזק”… אני בכוונה מדבר בקו מחשה שלהם בשביל שתבינו מה הרעיון.

    אני אישית חילוני, לא אתאיסט, אני מאמין בזכות של כל אחד להאמין במה שהוא רוצה כל עוד הוא לא פוגע באף אחד, מעניין אותי וחשוב לי החופש (לא מוקשה :) . האיום האמיתי על הבונים החופשיים הוא כל תרבות מסורתית מספיק חזקה ששרדה את מבחן הזמן אשר שומרת על עקרונות מהם רוצים “לשחרר” אותנו, וזה בעיקר, אמונה באלוהים (במקום באדם), משפחה, רכוש, לאום. כן לאום, גם האינדיאנים לא שמחו כשבאו לקחת להם שטחים למען העולם החדש, כי זה טבעי, נכון כולנו בניי אדם, אבל כולנו שונים, יש תרבויות בהם גבר ואישה שמתחבקים ברחוב זה מעליב לשאר הסיבה, האם נכון יהיה בשם החופש בכוונה להחצין דברים שיפגעו בהם בטריטוריה שלהם? האם יהיה נכון לזברה להסתובב בסבבה ליד אריות?

    אני חוויתי את הקסם של תרבויות עתיקות מהעולם, יש דברים מדהימים.
    בכל מקרה כשלומדים להכיר את האחוות הסודיות, יודעים מה הם לוקחים ומה הם רוצים להנחיל, וככה ניתן להזהר ממוקשים. ויש הרבה, יש להם ארטילריה שלמה מול התודעה שלנו, אני מקווה שבקרוב רבים מאיתנו נוכל לזהות את הנשקים שלהם ולהזהיר את האחרים.

    סתם נקודות למחשבה….

    המשך יום איזון גלקטי :)

  21. מוס דף בתאריך 22 בMarch, 2010 בשעה 0:17

    לויד, חן חן, גם אני יוצא מנקודת ההנחה(שמשיקה לדברייך) שב”עולם הישן” יש “קסם” שעם חלילה לא נדע לשמור עליו ייתכן ונחרוץ דיננו(לכן בעיני כל עוד הסטטוס קוו נשמר ברמה מסויימת, למרות האמת המרה שעוטפת אותה, אני עדיין מוכן “להשתתף במשחק”), כמוך אני מסכים בצורה מוחלטת שתרבות האלילים היא דבר נוראי(לא תעשה לך פסל… הופנם כבר משלב מוקדם בחיים ולכן אינני מוצא עצמי מעריץ אנשים וממליץ אחרי הסברים לכך כמובן לאחרים לחשוב כמותי) ושייטב לנו עם נדע לשמור על זהותנו אנו ולא נתחקה אחר אף אדם,דמות או מונומנט כזה או אחר.

    לטעמי סיכמת הכל בצורה טובה ועל כן לא אוסיף עוד, רק ח”ח ויופי של תגובה(ארוכה! (-:).

  22. [...] המלוכה האירופאיות – “שליטי הנפט” האם הבונים החופשיים סוגדים לשטן? (סדרת תוכניות רדיו אינטרנטי הבודקת את אמונות האחווה [...]

  23. conspilpilpilpil בתאריך 23 בMarch, 2010 בשעה 10:21

    כתבתי תגובה והיא לא פורסמה, אני לא מבין למה אבל אכתוב שוב בתקווה שהפעם תתפרסם…

    היהדות היא דת שמבוססת על פאגאניזם, בדומה לדתות האחרות. מז”א? ז”א שהפולחן, האמונות, החגים והמנהגים, סיפורי הדת מבוססים או נשענים על סיפורים ומנהגים פאגאניים קדומים. אם הבונים החופשיים רואים ביהדות (או דת אחרת) אויב זה עדיין לא אומר שהיהדות (או דת אחרת) לא מבוססת על פאגאניות.
    אם אתם רוצים דוגמא לפאגאניות, אז אנחנו מתקרבים לחג הפסח, אחד משלושת הרגלים אבל האם בדקם מהם שלושת החגים האלה ומאיפה הם באים? מדובר בחגי טבע פאגאניים במקור!
    האם היהודים יודעים ששלושת הרגלים שהם חוגגים אלה חגי טבע פאגאניים?
    האם הנוצרים יודעים שחג המולד ב-25 בדצמבר זה במקור חג פאגאני?
    האם המוסלמים יודעים שהחג’ שמתקיים מדי שנה וכל מוסלמי חייב לקיימו אחת בחייו הוא במקור פאגאני?
    וזאת רק דוגמא אחת מכל אחת מהדתות, בכל דת יש הרבה דוגמאות לפאגאניות שהלבישו עליה מונותאיזם…
    דבר נוסף, מדברים פה על חופש אבל הדתות המונותאיסטיות אלה דתות רודניות בבסיסן. אני מאמין בחופש לדת ובחופש מדת ובזכותו של כל אדם להאמין כל עוד אינו פוגע באדם אחר אבל הדתות ונציגיהם ומאמיניהם האדוקים לא מאמינים בזה. ברגע שניתן לדת ולאנשיה הכוח הדרוש החופש מתחיל להיעלם.

  24. רק כדי ליישר את ההדורים, ההודעה הקודמת שלך לא התפרסמה כי היא לא הייתה מעניינת, אנחנו אוהבים הודעות מעמיקות כמו האחרונה שלך ולא ססמאות. תודה.

  25. קרייזי בתאריך 24 בMarch, 2010 בשעה 0:11

    רק שכחת להסביר את הקשר הפגאני בין הדברים שהצגת לנו, האם והאם והאם ולא נתת דוגמה.
    דת זה דבר הרסני והוא אחד האוייבים אם לא הרוצחים הגדולים שמסתובבים חופשי מבלי שישימו לב.
    אני חושב שאם היה קשר אלוהי בין בני האדם והרוח הוא הי מתקשה בעצמו להבין אותנו שכן כל מה שאנו עושים זה בניגוד גמור להצהרות הדת שאותו כביכול מייצג האל.

  26. קרייזי בתאריך 24 בMarch, 2010 בשעה 1:10

    באפומט? תעברו על זה
    http://hermetic.com/sabazius/gnostic_mass.htm
    זה לא אתר קונספירציות אלה המקור עצמו

  27. גלקטי בתאריך 24 בMarch, 2010 בשעה 14:16

    גם הקטע הזה נגד פגאניות..זה כל כך מערבי לחשוב שפגאניות זה ישן ודפוק
    לעומת החברה המדהימה שיש לנו היום..או החברה בזמן המקרא (נשים נשים).
    כל הדתות הבבילוניות (יהדות נצרות איסלאם ויש עוד) באו מבסיס של דברים שהיו
    קודם. היהדות היא ממש לא הדבר המונותאיסטי הראשון..היא אולי הדת הראשונה שדיברה
    על אלוהים אחד שלי..זאת אומרת לא שלך אם אתה לא יהודי ולא נימול. כמו מלחמות האלים
    במקדש בין משה והמטה לפרעה.

    אני רואה קשר ישיר בין מה שיהדות הביאה לבין העולם המערבי והחומרי שאנחנו חיים בו היום.
    אז יכול להיות שהבונים מתנגדים הכי ליהדות ויכול להיות שבהפוך על הפוך הם אלה שעודדו
    את התפיסה המערבית חומרנית הזאת. מה שבטוח שהם גם לא אוהבים את כל החיים לפני..
    את החיים בשבטים..את המטריארכליות (כח האישה) את כח הכישוף (צייד המכשפות).

    פשוט זה נראה מוזר שמביאים איזכורים לבונים ולדתות הסודיות בכל הדתות פה..אפילו
    במזרח..אפילו שיווה בום בולה!! ואין כל כך איזכורים אם יש קשר ליהדות..שהיא דת
    כל כך ממסדית..שעדיין רואים את אלמנט השליטה בה. וכאילו לא היו פה חיים לפני היהדות
    או המצרים או השומרים..פאקינג בני אדם חיים פה מאות אלפי שנים..להסתכל רק על אלפי
    השנים האחרונות זה לא לראות את התמונה הגדולה.
    היהדות היא לא העולם הישן…יש עולם הרבה הרבה יותר ישן שנשכח מאיתנו

  28. צייד המכשפות? אלו לא היו אף פעם מכשפות שצדו, זה היו נשים חפות מפשע, המכשפים האמיתיים שכנו תמיד בותיקן. אני גם חושב שאם נשים היו בשליטה היום לא היו כל כך הרבה מלחמות ובכלל, כל האחוות הללו סגורים לנשים רק בגלל שהם לא ייפלו בפח כל כך בקלות כמו הגברים, על אף שהיום לאחר הפמיניזם זה כבר שונה. בקשר ליהדות חומריות וכו’, אני מציע שתקשיב לתוכנית הקרובה. יתרה מזאת התרבות המערבית ברובה הגיע מהפילוסופים של יוון, ונאמר, הנצרות הממוסדת, צריך להבין שזאת לא מנצרות בכלל, זה פאגניות וארגון פאגני שבלע את כל המנהגים הפאגנים שסביב, את הסגידה לשמש, את הלבוש הטקסים וכו’. הותיקן והנצרות הממוסדת היא חלק מהמסטרי בבילון. היהדות- יש מלא יהודים באחוות הללו בעיקר הענף שהביא את הקומוניזם לעולם, יהודים מומרים ששונאייהודים, ושכלל אין להם קשר ליהדות. אתה רואה קשר ישיר בין מה שהיהודים הביאו למה שייש בעולם? איך כל פולחן אלילים ההוליוודי קשור ליהדות? זה שיהודים הקימו אולפנים כמו וורנר ברוס זה לא מעיד על היהדות, יתרה מזאת אם נלך בקו מחשבה שלך למה יהודים נרדפו באינקווזיציות לאורך ההיסטוריה בידי אלה שבאמת הביאו את כל החומריות? יתקשיב לתוכנית הקרובה זה יענה לך על הרבה שאלות. בקשר ליהודים, ארגוני סדר עולמי חדש בראשותם הם “בני ברית”, וADL “ליגה נגד השמצה”, וכמובן טרוצקי והחברה שהביאו את רוח המהפכה, רוטשילד (מהבונים החופשיים, ובנקאי ותיקן ותיקים), אלה יהודים בשירות הסדר העולמי החדש, אבל תסמוך עליי הם ממש לא באו לפה לקדם את עשרת הדיברות. יש גם מה להגיד על חרדים, ברור, גם על מוסלמים, אבל התוכנית מתמקדת על הסדר העולמי החדש, ומה הוא מאמין, זה לא אומר שאתה צריך להפסיק ללכת עם האמונות שלך, זה לא אמור לפגוע בהם כלל, זה רק בא ומספר לך מתוך הספרין שלהם ודברייהם ישירות מי הם ומה הכוונות שלהם, עובדות, אמת, לא יותר ולא פחות.

    אהה ובכלל אם אתה מעוניין בקשר של היהודים לאילומינטי, תקרא את כתבת הענק שפורסמה באתר “הקשר היהודי”. לא חוסכים פה מאף אחד…

  29. קרייזי בתאריך 25 בMarch, 2010 בשעה 2:01

    ולחשוב שכאלה מנהלים את העולם, פשוט הזוי לגמרי.

  30. גלקטי בתאריך 26 בMarch, 2010 בשעה 15:19

    תודה :)

    מילה על מכשפות..מכשפות שמאניות למשל שהיו שולטות בשבטים..בתקופה
    הפאגנית..לפני יהדות נצרות וכל הבבילון. בצייד המכשפות הם צדו נשים שהיה להם כח..
    למשל ידעו לקרוא.
    וידעו להבין שכל מה השכנסייה מספרת זה בושליט..הם באמת היו מכשפות..כמו שכל אישה
    שמחוברת לעצמה היא מכשפה…:)

    ועוד משהו על חומריות…החומריות התחילה הרבה לפני הנצרות..וגם היהדות..הניצנים
    הם דרך התרבויות השומרית והמצרית..דרך המעבר לחקלאות (יעני לא אוכלים מה שצריך
    אלא אוגרים אוכל..ואז השבט גדל כמובן). משם ליהדות כדת ממוסדת “ראשונה”
    של אל אחד (אבל רק שלי ואם אתה רוצה תחתוך את הזין:).נהיו עמים גדולים
    שהפכו למדינות ודתות גדולות. כל זה קרה בכמה אלפי שנים עד למצבנו נעגום היום.
    לעומת זאת התקופה הפגאנית (יעני שבטים) נמשכה הרבה הרבה יותר זמן..ובכל הזמן
    הזה מספר בני האדם לא גדל כמו היום. ונכון שהיו מלחמות והרג אבל בעיקר בין שבטים
    שכנים. אף שבט לא עבר אוקיינוסים כדי להשמיד עם אחר. אף שבט לא כרת יערות שלמים
    ולא שתינו את הדם של כדור הארץ (נפט).
    היו שם הרבה דברים אחרים שלא הייתי לוקח לחיים שלי היום אבל גם מלא שכן.
    ולא מדברים על כל המידע הזה..כי למרות שאולי הבונים הביאו את הניו אייג’ לא מתאים
    להם כל החזרה לטבע..ל”פגאניות” למכשפות.

    בכל מקרה אני עף על האתר ותודה שוב :)

    שבת שלום

  31. שבת שלום מכינים לך ולאלה שמקשיבים משהו טוב בתנור… :)

  32. אלדד בתאריך 26 בMarch, 2010 בשעה 20:31

    ראיתי את הסרטון של ה MTV לפני כמה שנים ולא הבנתי באמת WTF ?

    ייחסתי את בזמנו ל “MTV האלה עושים דברים משוגעים בשביל להתחבב על הצעירים”.

    תודה שמצאת את הסרטון + “התרגום”.

    אני נוטה להאמין שהתרגום נכון כי הסרטון הזה כ”כ לא הגיוני ולא מתקשר עם חג המולד
    כמו שהוא מוצג בסרטים ובסדרות שלהם.

  33. קרייזי בתאריך 26 בMarch, 2010 בשעה 23:35

    כ”כ הרבה משולשים יש בסרטון, מה באמת מסתתר מאחורי זה? למה כ”כ חשוב להם להצמיד את המשולש לכל סמל אפשרי כמעט?

  34. סמלים הם להציג שייכות
    לשייך לרמז על המשמעות ההיסטוריה
    שפה שונה של צבעים מספרים צורות גאמטריות ועוד
    איך אתם הירגשתם שגיליתם את כל הסמלים סביבכם הנשר כוכב הארייה המשולשים הלושים ושלוש הפסלים האמת
    מי שמואר למצב המציאות העבדותית יכול אחד לפחד פחד מוות מהשליטה בכל עבר בעולם
    הוא יוכול לראות את פרי [פרי באוש אך פרי]יצירתם
    סמלים מציגים הרבה לא כישוף ווירבול אנרגיות שליליות לדעתי
    אני למשל לא יכולתי להיתעלם מ33 תגובות אז שיניתי
    אני ממליץ לראות חומרים על חוק הבריאות האמריקאית החדש וסעיפיו
    בתפילה לחג חירות אמת עתידיו עתיד אנושי חיובי לכולם בואו נעבוד יחד לנקות להרים להפריח
    להבריא להחיות לשם התקומה לשם ההבדלה מן הרצונות הבהמיים של המלחמה וצרות יד השולטים ביחד או לעולם לא בסוף המלך ישאר חולה ויטאטע לבדו את העולם
    תנו לנו חופש תנו לנו את צחויותינו עיצרו את הפשע כל עוד יש סךליחה
    גם רמיסה כלכלית מתוכננת היא פשע האדם יסלח על העבר למי שלומד לעתיד השולטים הלכו צעד רחוק מידיי

  35. פששש… כבר התגעגעמו פרומיתאוס, שנים לא שמענו ממך :)

  36. אידיוט שימושי בתאריך 28 בMarch, 2010 בשעה 21:01

    A DAWN OF ANEW DAY

    אהבתי את התיזמון של זה – לאנשים שקצת בקיאים באגנדה של האחוות הסודיות זה יעביר חררה!

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3869154,00.html

  37. אני מקווה שהמבקרים הקבועים באתר כב ריודעים למי באמת יש את האינטרס לבנות מחדש את המקדש כמה שיותר מהר… 2 תרחישים מתוך כל אלה ששמעתי בשנים האחרונות אשר יכולים להביא למצב הזה.

    1. זיוף של ימני קיצוני ע”ע יגאל אמיר שיפוצץ עצמו בתוך המסגד ויתחיל מלחמת עולם שלישית שתביא לפיתרון של השתלת כוחות לשמירת שלום בעיר הקודש…”לשמירת שלום” של האום או שכירי חרב של הותיקן… ובנייה מחדש של המקדש המקודש לכל הדתות כמו בכל לישכה של בנייה חופשית, למען הארכיטקט העליון של היקום.

    2. פלישה מזוייפת של עבמ”ים אשר ישכנעו את כולם שהם האלוהים האמיתי ושאנחנו סילפנו את האמונות שלהם ויש לבנותאת הבית מקדש המקודש לכל הדתות ולאלוהים (שזה הם), ורוב הסיכויים שהם יראו כמו ישויות אור (לוציפרים) ארים מהפליאדות.

    זה ספקולציות, אבל נראה שמכינים את הקרקע…לצערנו…בקרוב כתבה על בריטיש ישראליזם, תחזיקו חזק.

  38. קרייזי בתאריך 29 בMarch, 2010 בשעה 22:35

    שלום לך, נעלמת קצת לא?

  39. קרייזי בתאריך 29 בMarch, 2010 בשעה 22:45

    בריטיש ישראליזם כבר נשמע חזק.

  40. אידיוט שימושי בתאריך 30 בMarch, 2010 בשעה 18:23

    הייתם צריכים גם להוסיף את התמונה המבוימת של פרס לכתבה –

    http://www.haaretz.com/hasite/images/daily/D110809/468_peresNAKHUM_SEGAL.jpg

    ספר מעולה שמדבר על האבולוציה של דתות המונותיאסתיות ופאגאניות

    http://www.scribd.com/doc/9360923/Symbols-Sex-And-the-Stars

  41. אחד הספרים הטובים שקראתי. תחילת פרק1 מבוסס על פרק מתוך הספר.

  42. אידיוט שימושי בתאריך 31 בMarch, 2010 בשעה 2:02

    זה בין הספרים הראשונים שקראתי בהיתעוררות שלי

  43. קרייזי בתאריך 31 בMarch, 2010 בשעה 12:19

    חהחה, תמונה מצחיקה קצת לא? שכן אני לא מזהה מי הוא העז.
    בכל מקרה תודה רבה על הקישור לספר, אני יעיין בו בקפידה.

  44. תמשיכו ככה ובסוף תהיו בחזית הראשונה של האמת מול הסדר העולמי החדש.

  45. קרייזי בתאריך 3 בApril, 2010 בשעה 13:03

    מי שזה לא יהיה שמקריא את הפודקאסט, זה נשמע כמו אותם הרצאות של הרבנים ששולחים שליחים לחלק את הדיסקים בצמתים…אוי כמה שזה דומה.
    אני מאד מקווה שגם אתם בעלי האתר לא משתפי פעולה. דרך אגב לויד….למה התכוונת במשפט האחרון שלך?

  46. קרייזי בתאריך 5 בApril, 2010 בשעה 13:31

    הנה ציטוט:
    “The usage of this word “Amen” by the Hebrews probably originated in the Egyptian custom of taking oaths in the name of the god called Amon, Amoun or Amen”

    האם באמת בכל פעם שאנחנו אומרים את המילה הזאת אנחנו בעצם נופלים בפח?

  47. נופלים בפח כן אמון =אמן הכול בשם תות עמון

    החברה באתר חופשיים אמיתיים רואי טובות נאמנים ואמיצים פן ירבו

  48. קרייזי בתאריך 12 בApril, 2010 בשעה 23:35

    נתחיל עם משהו קטן, בתמונה קורא בוש ספר שנקרא The Pet Goat ותראו איזה מוזר..זה קורה בדיוק בזמן שבו התרסקו מטוסים לשני הבניינים בניו יורק, כן כן באותו רגע שבו הודיעו לו על המקרה
    הנה התמונה:
    http://www.concernedhumanity.net/Bushreadingthepetgoat.jpg
    והנה ויקי:
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pet_Goat

    והנה אוסף תמונות

    http://www.concernedhumanity.net/NWO_family_portrait.jpg

    http://www.concernedhumanity.net/NWO_Bush_family_portrait.jpg

    http://www.concernedhumanity.net/NWO_McDonCEOS.jpg

    http://www.concernedhumanity.net/NWO_preachers.jpg

  49. קרייזי בתאריך 13 בApril, 2010 בשעה 0:04

    כמו כן אני ממליץ בחום לעבור על הדף הבא:
    http://www.notes.co.il/eshed/49379.asp
    פשוט מצויין, במיוחד בשבילך פרומיתאוס.

  50. קרייזי בתאריך 13 בApril, 2010 בשעה 14:08

    אימו של חירם הייתה משבט דן שבט שידוע לשמצה לפי דבריי הכותבים (חהחה) ואביו מצור
    (במקרה הזה ההפניה הייתה לדברי הימים ב’ פרק 2 פסוק 14, לא מצאתי את זה שם)

    He was the son of a woman from the tribe of Dan, and his father is a native of Tyre. Huram knows how to work with gold, silver, bronze, iron, stone, wood, purple, violet, and dark red cloth, and linen. He also knows how to make all kinds of engravings and follow any set of plans that will be given to him. [He can work] with your skilled workmen and the skilled workmen of His Majesty David, your father.

    התיחחסות צולבת:
    אימו של חירם הייתה משבט נפתלי ואביו מצור

    1 Kings 7:14 He was a widow’s son from the tribe of Naphtali, and his father was a man of Tyre, a worker in bronze; and he was filled with wisdom and understanding and skill for doing any work in bronze. So he came to King Solomon and performed all his work

    עוד על שבט דן בדף הבא:
    http://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/merovingian.htm
    פשוט מצויין להפליא

  51. מעולה! תודה רבה לך על המידע קרייזי אתה תורם הרבה, אני ממליץ לכולם להכנס לקרוא את הלינק על הגנוסטים ותרבות הפופ זה מאמר מצויין! תודה רבה!

  52. קרייזי בתאריך 13 בApril, 2010 בשעה 23:24

    לויד אחי, כולם מסביבנו הם כאלה וזה מה שמדאיג אותי זה הנפח והמימדים של התופעה בדיוק כמו בסרט
    they live
    לפעמים זה נראה לי כך…כל מי שמחזיק בתפקיד מוגדר בעל ערך כלשהו חייב להיות מעורב בבניה החופשית ופולחנות בכל דרך שהיא אם זה בהכרח או מהתעניינות או כל מי שאמור לקבל תפקיד כזה מקבל התניה כלשהי לגבי הסודות ושיתוף הפולחנות או איזה שהוא מעמד בחברה שמצריך מהם להיות שותפים לאחווה

    בעבודתי או ביום יום כאשר אני נתקל באנשים מהסוג הזה תמיד עולה בראשי המחשבה שאני נמצא כרגע בחברת בונה חופשי ואין לך מושג כמה אני קרוב מלפתוח את הפה בדיוק ממש כמו בסרט הם נראים לי כאלה שונים, כאלה נאורים, כאלה שומרי סוד, כאלה שחושבים שהעולם מונח על כתפיהם או שהם חלק מהבעלות על העולם.

    ואני אומר לך עוד משהו ידידי תאמין או לא אבל חשפתי בפני ידידי המבוגר ממני בעשורים והוא ניצול שואה, את האמת שלי, התמונה והרושם שאני קיבלתי בתקופה שבה אני לומד את החומר ופשוט שפכתי את כל מה שאני יכול מבלי לפגוע כמובן ועם צער רב בליבי וזאת כדי לשמוע את התגובה מהצד שהוא קרבן של מזימות זדוניות ושטניות מבלי שהוא מודע לכך.

    שמע..יש לי המון חומר ואפילו חומר שלי ואני מנסה לחבר את הפאזל כדי להבין באיזה עולם אני באמת נמצא(לא שאני לא יודע כיום) אבל הכוונה למה שנמצא עמוק בפנים בוא נאמר ….למצוא תשובה ל…”למה זה קרה כך”? או “איך הגענו למצב שהם מניעים את העולם לאיך שהם רוצים שהוא יראה”?

    ברור שיש כאן הטעיות של עמים שלמים והפרדה של אנשים לרמות ותת רמות(חהחה ועוד גורמים להם לשיר בפסח עבדים היינו) לגזעים שונים ולשנאה רצחנית של אדם לאדם ולהחדרת מידע מלאכותי ובדיוני לצורך התקהלות לציבור ועד ועוד.

  53. חשבתי,
    אולי הם צודקים?
    אם הם יושבים אי שם בצמרת השלטון של האומה החזקה בעולם (נכון לכרגע)
    ואללה, אולי יש להם גישה למידע שלנו אין גישה אליו?
    מידע כזה ששומרים אותו לאליטה .
    אני לא אדם מאמין, וכול חיי חונכתי להטיל ספק ולשאול שאלות.
    ואמונה בשבילי היא בחירת תשובה אחתץ מיני רבות
    אבל .. ואללה, אולי, אולי הם יודעים משהו שאני לא.
    ואולי הידע הזה שלהם הוא מה שנתן להם את השליטה..

  54. [...] המלאך שנפל, עזאזל, מסומל על ידי ספוק מהעתיד מלמד את ג’יימס קירק האנגלו סכסי (בריטיש ישראל) את פולחן האש במקום מושלג עם קרחונים, הצפון הרחוק, תולה, מקור הגזע הארי העליון על פי המיסטריות: [...]

  55. [...] החופשי « חושפים את האור: חירם אביף והמילה האבודה. חושפים את האור: באפומט! האור האסטראלי [...]

  56. [...] (מלשון עז), ולכן שנייהם גם נראים כבעלי קרניים. על כך נאמר בבנייה החופשית מפי הגבוההים ביותר את הציטוט הבא, אך כעת נביא לכם רק מקור אחד בעוד שאלו [...]

  57. [...] [שמנו אתה התמונה של באפומט בכל כך הרבה כתבות, אתם מוזמנים לשמוע עליו פרק שלם ולקרוא כאן] [...]

  58. פאניה (-: בתאריך 26 בJuly, 2010 בשעה 11:56

    ליידיס אנד ג’נטלמנס פרום לוס אנג’לס קרליפורניה- פאניה.

    בואו אסביר לכם את הענינים בדרך פשוטה. בדרכו של אלוהי ושמו אדוני, יהוה, שלום.

    אנו עדים לסוף עידן הבונים החופשיים. כוחם הרוחני של הבונים החופשיים עבר, פס, מן העולם. הם עדיין לא מודעים או חשים בכך. אך כוחם הרוחני אבד. כה אמר אדוני.

    שני קווים מקבילים יש בעולמינו. שבינהם מפרידים מילימטרים. הם מאוד דומים, החוקים זהים כמעט לגמרי. עולמו של לוציפר- אל מעשה ידי אדם. עולמו של אדוני בורא עולם. שני דרכים רוחניות בהן השגת הכח הרוחני פועלת על אותם חוקים, חוקי הטבע של אלוהים, אדוני, אדון עולם. הדמויות המשחק כמעט זהות לחלוטין.

    ההבדל בין דרכו של אדוני, לבין דרכו של לוציפר, פרימסון ואולי יותר נכון חלק מהפרימסונים כי יש פרימסונים ששייכים לצד של אדוני. הוא הבדל של מילימיטרים אך עמוק מאוד. מאוד מאוד. לוציפר הוא מעביד עבדים ואילו אדוני משחרר עבדים. פשוט וקל. בעוד בורא עולם יצר את כוחות הטבע להעניק לכל אדם ואדם בעולם הזה מנשמתו ומכח היצירה שלו. לוציפר- הבונים החופשיים. רוצה לנכס את כוחות הטבע האלה ולשלוט ולדכא בבני האדם ובשימוש בכח שנתן להם בורא עולם לתועלתו ולמען כח ושליטה ליישות ולקבוצת עושי דברו. לוציפר הוא יישות שמורכבת ממספר אנשים בעולם הזה. המתעלים את הכח הרוחני שהעניק בורא עולם לכל אדם ואדם בעולם הזה. בעוד בורא עולם, אדוני, חילק את הכח לכל אדם לשם יצירה והשלמת בריאת העולם הזה, לוציפר רוצה לקחת מבני האדם את הכח הזה ולהשתמש בכח הזה לצבירת הון וכח רוחני שישמר את שליטתו. וזאת עבדות, זאת העבדת עבדים, אני יכולה לכתוב הרבה על הפעולות שנעשות ואופן ההגבלה והדיכוי. אבל אני חושבת שהפרימסונים מבינים טוב על מה אני מדברת.

    אז שמחה אנוכי לבשר לכם שכוחם הרוחני של מעבידי העולם הזה אבד. אלוהים נטל אותו מהם אתמול. כי יש גבול שהם חצו.

    שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד.

    לא משנה מי אני. שימו לב לסימנים. הגאולה בפתח.

  59. פאניה (-: בתאריך 26 בJuly, 2010 בשעה 15:54

    http://www.orot.macam.ac.il/orot/InfoPagePublishes/Meorot/DocLib/%D7%91%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A8%20%D7%AA%D7%A9%D7%A2.doc

    אל תקשו לבבכם כביום מסה במדבר אשר בחנוני אבותיכם , בחנוני גם ראו פועלי.

  60. חדש כאן בתאריך 6 בDecember, 2010 בשעה 0:04

    שלום,

    אני חדש כאן וחדש בכל הנושא הזה.

    לאחר שמיעת כל הפודקאסט המדובר מספר פעמים ונותרית עם שאלה לא פתורה. אשמח עם תוכלו להאיר לי את הנושא:

    נאמר בחלק הראשון שוונוס (אייסיס), הכוח הנשי הפאסיבי, בשילוב של דיוניסוס/בכחוס (אוסיריס), הכוח היוצר, הגברי, האקטיבי – מסמל את הבפומט. בחלק השני נאמקר שהבפומט מסמל את האור האסטרלי.
    בחלק השני, אליפס לוי, מכנה את לוציפר, וונוס, סוכן הקסם הגדול (7:22-7:40 – חלק שני ), שבתחילת הפרק נאמר שמניע הקסם הגדול (אני מניח שמדובר באותו הדבר) הוא מילה נרדפת לאור האסטרלי (חלק שני, 1:11-1:13).

    בקיצור, יש לי סטירה. במקום אחד נאמר שהאור האסטרלי מיוצג ע”י הבפומט שהוא אנדרוגינוס ובמקום אחר נאמר שהאור האסטרלי הוא לוציפר, וונוס, כוח נשי.
    אם מישהו יוכל ליישב לי את הסתירה ועל הדרך להרחיב על האור האסטרלי, זה יהיה נפלא.

    תודה מראש. אני מאמין שתובה לשאלה שלי תוכל לשרת אנשים נוספים.

    תודה רבה.

  61. אהלן, שאלה טובה יש לך.
    הנה העניין. כהני המסטירות שמרו לעצמם את הידע האזוטרי שהוצג כלפי חות לציבור בצורה אקזוטרית.
    כל אל ואל , המייצג כוכב שונה הוא רובד אחד, או פנים אחרות אם תרצה של אותו הדבר. אצל הגנוסטים למשל ילדא-באהות הוא האל העליון הרשא שכלא את האדם בחומר, והוא משתרע מטה לכמה ספרות שכל אחת מיוצגת על ידי כוכב ואפילו על ידי ספירה בעץ החיים, משמע וונוס היא פנים סך הכל של אותו האל, כמו מאדים וצדק, וכו’. הדגשה יפה היא שעבור ילדא באהות שנמצא בשבתאי שנמצא בספירת הבינה שנמצא ממש אחרי חכמה שהיא אצל הגנוסטים סופיה (חכמה ביוונית), יש למשל את צבעות, שהוא ספירת מאדים, אל המלחמה ספירת הגבורה בעץ החיים הידועה בשמה “אדוני צבאות”. וכך עבור הציבור כל אל ופסל ופולחן היה כביכול עבודת אלילים כזאת או אחרת, אך עבור הכהנים הם כולם היו אותו האל, פנים של אותו אחד, ילדא-באהות או יהוה. עכשיו יהוה, אם שמעת את הפרק פה, הוא גם ידוע כאל הטוב כשנכתב ישר, וגם ידוע כשטן שנכתב הפוך (ולא אכתוב אותו הפוך כאן). האל העליון האחד שלו 8 ספירות של פנים הוא מגלם בתוכו את הטוב והרע ואת הגברי (‘י’) והנשי (‘הוה’ כמו חווה).

    וזה מוביל אותנו לקצת קבלה (מה לעשות חייבים לדעת להבין את זה). המילה אחד היא 13, 13 החלקים שיחד החזירו את אוסיריס לחיים (בלי הפאלוס). יתרה מזאת א = אין סוף= אלופו של עולם= 1, אל אחד.
    ח= 8 = 8 רקיעים = שכוכבים = שמונה הפנים של אותו האחד עד שמגיע לחומר, ובחומר מגיעים ל ד= 4 רוחות השמיים בעולם הפיזי (צפון דרום מזרח מערב).

    אז וונוס היא פנים אחד ללוציפר, כמו מאדים, כמו שבתאי וכו’ וכו’. עכשיו למען האמת שלוציפר כביכול הוא המעל לכל, האור העליון אצלם האין סוף מעבר לכתר. כדי להגיע אליו יש את המבחן שבו נתקלים בכל ספירה להנתק מהחומר, וכל שלב שעולים נכנס יותר אור (לוציפר). בסופו של דבר הייצוג האמיתי שלו הוא השמש. וונוס מצביע אל עבר השמש, היא ביטוי מסויים שלו של היופי הוורד האנרגיה.

    האור האסטרלי הוא כמו חרב הלהט המתהפכת. זה האנרגיה שיכולה להפוך לאהבה או שנאה, תשוקה או תאבה. זה אנרגיה, זה ממש מה שאומרים במלחמת הכוכבים הFORCE. וזה האלוהים שלהם ה”יהוה” שיכול להתהפך. עכשיו בצד של האור זה השמש לוציפר. בצד החושך זה יהוה של הג’ודאו נצרות.

    זה חומר קשה אבל אני עושה פה מאמץ בשבילך כי אני יודע שזה חומר מבלבל, ותאמין לי גם בין הגדולים ביותר תמצא סתירות. אצל בלבטסקי ים סתירות למשל. בכל מקרה.

    היהוה מסומל על ידי הירח הצד החשוך והמטריאליסטי של הכוח. לוציפר, השמש האור הצד הטוב של הכוח. העבודה שבאפומט מסמל הוא היכולת להמיר את הכוח הזה מהכוח הארצי לכוח העליון. מיהוה (הספירות שמהם משתרע האחד אל החומר) אל עבר העולמות העליונים דרך סופיה, החוכמה. באפומט משמעות השם באיזה קוד קבלי הוא שופיה, ש, ואתה תראה שהלפיד מהמצח שלו נראה כמו ‘ש’ (תבדוק בKey of mysteries של אליפז לוי הוא כותב על זה) מתחת ללפיד ראש העז שזה מזל של שבתאי, ומשם מטה אל המטה של מרקורי שזה כוכב הצדק ולמטה יותר. למעלה הירח הלבן של עולמות מעלה למטה ירח שחור של עולמות מטה. האחד הוא משלים של השני.

    מסובך, אבל מקווה שנתתי פה תשובה מפורטת מספיק. השמש היא באמת הייצוג האמיתי של לוציפר, וונוס ידועה כלוציפר גם כן כי וונוס הוא שם נרדף ללוציפר. היא ממש מסמלת את הארגיה הזאת. למשל.
    בסרט “AMERICAN BEAUTY” יש לך את האיש היומ יומי שסובל בעבודה ובמשפחה עד שהוא רואה נערה יפה שמדמיין אותה מכוסה בוורדים אדומים! והיא נותנת לו את כל האנרגיה, ממלא אותו באור האסטראלי שנותן לו את כל הכוח לפרוץ החוצה ממוסד המפחה מהעבודה, היא לא לוציפר, האנרגיה שהאי חוללה בו זה לוציפר. מבין? למשל בסדרה חיים אחרים עכשיו בטלוויזיה, הוא קשור לאמונה ולדת ולמוסד הדתי דרך התפילין הקוביה השחורה (CUBE OF MATTER) של שבתאי-ילדא-באות, והוא משתחרר שהוא רואה את הבחורה היפה רוקדת הממלאת אותו באור האסטרלי להשתחרר מכבלי הדת ולחזור בשאלה. היא וונוס, היא לא לוציפר, האנרגיה שמלאה בו זה לוציפר. עכשיו בפרקים הבאים יצטרך לבחור באיזה בחורה הוא יותר חוש’ק זאת מהעולם הדתי (יהוה ירח מים) או הבחורה מהריקודים (שמש וונוס לוציפר).

    אני יודע שזה עדיין יבלבל, אבל ככל שמרחיבים בנושא זה נהיה יותר ברור, למרות שלא נראה לי אף פעם מדיעים להבנה שלמה, ואם כן מקבלים הארה לוציפרית שאני יודע עד כמה זה מה שאנחנו מחפשים :) יותר להבין את ההנדסה האנושית שקוראת סביב. כל טוב ומצפה לשמוע ממך עוד!!
    חג שמח.

  62. חדש כאן בתאריך 6 בDecember, 2010 בשעה 22:21

    תודה רבה על ההסבר. ניכר שהשקעת בו רבות.
    הקטע שלך הסביר את הרעיון בצורה יפה, אך יצר גם מספר שאלות שאשמח אם תוכל להשיב לי עליהם.
    בפודקאסט הוסבר שהכתיבה ההפוכה של יהוה שמייצגת את “השטן” לא מייצגת אל שחור, אלא רעיון, דוקטרינה, שהיא בעצם [אם הבנתי נכון] רעיון הפוך לאלוהות – אתאיזם, אמונות פוליתאיסתיות. כל מה שסוטה מדרכו של יהוה מיוצג ע”י אותו “שטן”. כמו כן נאמר שאותו שטן הוא כוח שתמיד זומם לרעה, אך יכול בשליטה נכונה לשמש לטובה [כמו הרעיון של אמריקן ביוטי. התאווה של הגיבור אל משהו שהוא "אסור" מילאה אותו אנרגיה וחיות].
    כמו כן, נאמר שלוציפר מייצג את האור ויהוה מייצג את האפלה, החושך. משמע, שהשטן שלנו מייצג את האור והוא לוציפר. האם זה מדויק?
    בנוסף, כתבת שהייצוג האמיתי של לוציפר הוא השמש. האם התכוונת שהוא מיוצג בעצם כשמש השחורה של אוסיריס בכוכב שבתאי וכ-הליוס,רא, אולי הורוס [לא כל כך היה לי זמן להתעמק בצד הזה] כשמש החומרית [ כמו בתמונה של שיבה] ?
    במידה ולא, תוכל להרחיב לי על אותו ייצוג?
    במידה וזה נכון, מה המשמעות של ליקוי החמה לאחוות הסוד?

    בכל מקרה, סליחה שאני קצת “מנצל” אותך ודוחף שאלות. השאלות האלה עוזרת לי וכנראה לאנשים נוספים להשלים חלקים בפאזל ולהבין את התמונה הגדולה בצורה ברורה יותר.
    תודה רבה על הקטע שכתבת. עזרת לי[ואני מאמין שלאנשים נוספים] להבין את הקונספט בצורה טובה יותר. אשמח אם תוכל להשיב לי על אותם שאלות.
    חג שמח לך ולכל גולשי האתר.

  63. אחד הדברים הקשים הוא לדעת להבדיל בין הדוקטרינה הסודית למה שידוע למי שניגש לחומר עד כה מהתנ”ך והתרבות. השטן שאנו מכירים הוא לא השטן שהם מכירים. אבל בכל זאת. בכל האגדות כמעט וניקח את העתיקה ביותר הפארסית, תגלה שהשטן היה המלאך היפה ביותר, וכן גם השם שלו באנגלית לוציפר בא מהמליה לוס, LUC שזה אור, אז כן הוא מייצג את האור, ומדובר באור האסטראלי. השטן שבג’ודאו נצרות מיוצג כנחש בגן עדן שזמם לרעה, השטן ביהדות גם בספר איוב היה המלאך החכם ביותר שבחן אותו. אבל לוציפר שלהם ממש מדובר פה באור, באל השמש שעליו דובר אוסיריס, המקביל לחירם. חחירם הוא כמו גילגול יותר מטריאליסטי של אוסיריס. והנה משהו מהדוקטרינה הסודית של בלבטסקי מעניין. השטן שכביכול הביא את התפוח לאדם, ומרד באלוהים, התחיל בכרונוס שמרד באורנוס וסירס אותו , לאחר מכן בזאוס בנו של כרונוס שמרד בו והפיל אותו מהאולימפוס, ואז פרומיתאוס שהביא את האש לאדם ומרד בזאוס, לאט לאט נהיה יותר חומרי כמו בספרות מבינה-שבתאי-אילדאבאהות נופל מטה ליותר חומרי.

    השמש השחורה זה כבר סיפור שתגלה מאוחר יותר, זה בהכנה :) בגדול השמש שחורה מדובר בשבתאי, זה כרונוס, זה השמש של האינטלקט, שהיא אנדרוגנית ממש כמו איחוד השמש והירח, וכן ניתן לאמר שזה מסומל בליקוי חמה. אבל יש הבדל בין שמש שחורה ללבנה. הם שונים. האחת היא שכל בינה ללא ההתרגשות של האש ללא התשוקה שבדבר, כמו סקאר במלך האריות ששר על כך שהוא החכם ובעל השכל, לעומתו האריה מלך האריות (מזל אריה, אריה יהודה) שהוא הרבה יותר הלב! בדיסני ממש יש את כל התורה על רגל אחת. תמיד הרשע הוא ממש חכם, אבל גם ללא בן זוג, הוא בודד, הוא רק הבינה השחורה של שבתאי השמש השחורה (דארת’ ויידר), ולעומתו השמש השנייה LUKE SKY WALKER, שזה מלשון LUC-LUCIFER המאור שהולך בשמיים השמש שלנו האור. אז יש הבדל בין שמש שחורה לאחרת. ואתה תראה שבספרי אלכימיה שמש שחורה מסמלת תהליך שנקרא נגרידו שהוא משוייך לוככב שבתאי. אז ישנו הבדל בין השניים :). זה מבלבל אבל אתה עוד תראה, לי לקח שנים ועדיין זה לא הכל יושב 100% כי לא מדובר באנשים יציבים ממש שכתבו את כל זה. בכל מקרה.

    הליוס הוא השמש החומרית, דיוניסוס הוא שמש הלילה, זה אכן הבדל בין השתיים, כפי שתיארתי מעלה האלים הגבוההים יש להם המון התבטאויות והם נופלים לחומר.

    מקווה שזה עזר.

  64. [...] שבאז לקח לירח, יש עליו בין היתר את חותם באפומט מצד [...]

  65. יונתן בתאריך 17 בJuly, 2011 בשעה 2:06

    אני קורא באתר כבר שנתיים ומאוד נהנה, במיוחד מפיסות ההיסטוריה הנדירות שאתם מלקטים :)

    אני מוכרח לתקן אתכם בדבר קטן אך משמעותי …

    אז ככה, הציור שבו האלה קאלי (משמעות המילה היא שחורה, אפלה, חשוכה) נראית עומדת מעל האל שיווה ששוכב על הקרקע מתאר רגע מאוד מסוים וחשוב במיתולוגיה ההודית ובתרבות ההודית. מדובר בנושא מהותי שנוגע לכל בן דת ההינדו. הסיפור הולך ככה:
    יום אחד שיווה הלך לעשות מדיטציה ולעשן קצת בהרים. קוראים לזה סאמאדהי. הוא דמות רבת פעלים ואחראי בין היתר על יצירת התדר שמקיים את הבריאה ויחד עם זאת עליו להישאר במצב מדיטטיבי תמידי על מנת למנוע מאותו רטט להשתנות ולהשמיד את כל מה שקיים.
    אישתו של שיווה – פרוואטי – היא בעצם הצד הנשי של אותו מטבע ואחד מתפקידיה הוא לדאוג לאיזון אצל בעלה. כשם שהוא המאהא-יוגי (היוגי הגדול), היא מעוררת אצלו את ההנאות הפיזיות, תשוקה וכו’.
    באותו יום היא נשארה לבד בבית. באו מכשפים ורשעים ששמעו ששיווה איננו… פרוואטי נאלצה להרוג אותם והדבר עורר בה את תאוות הדמים והיא הפכה ברגע לקאלי, האלה השחורה, מביאת המוות.
    תאוות הדמים והרצון לנקום ולהעניש את הרשעים העבירו אותה על דעתה ואחרי שהפכה את ראשיהם למחרוזת על צווארה זה כבר השתלט עליה לחלוטין והיא התחילה להרוג חפים מפשע… שיווה שמע על כך, משום שזעמה של קאלי עלול היה לכלות את האנושות כולה.
    שיווה ידע שהוא חייב לעצור אותה… אבל הוא לא רצה להרוג אותה, וגם לא רצה למות.
    אבל שיווה היה חכם.
    להודים יש מושג שנקרא דהרמה – שזה גם הדרך הנכונה לחיים, גם הדרך אל האמיתות הנשגבות, וגם חובה חברתית ומוסרית.
    בתרבות ההודית אישה לעולם לא תדרוך על בעלה! – הדבר מנוגד לחלוטין לרעיון הדהרמה.
    ביודעו זאת הוא העמיד פני ישן, וחיכה שקאלי תבוא להרוג אותו. קאלי לא ידעה שהוא בעלה – היא הרי נמצאת באקסטזת רציחות המוניות – והרימה רגל לדרוך עליו בהניפה את חרבה…
    ובאותו הרגע קאלי הפכה חזרה לפרוואטי, כי מדובר בסוג של פרדוקס, אם תרצו. וזה בדיוק הרגע שמתואר בציור. רגע השינוי, הניצחון של הרוח על החומר, של החוכמה על הכוח, ניצחון היוגה על תאוות הדמים, וניצחון המהות על היצר.

    מקווה שעזרתי במשהו.
    נהניתי לקרוא את הכתבה, תודה לכם, אתם עושים עבודת קודש אמיתית.

השארת תגובה

Google